Από τον Φαήλο Κρανιδιώτη
Οκτακόσιες χιλιάδες νοματαίοι αγνοούνται. Είχαν ψηφίσει Ν.Δ. πέρυσι. Φέτος αποφάσισαν να πάνε για τσάγαλα. Αρκετοί δε άλλοι πήγαν, αλλά ψήφισαν άλλους, δεξιότερα.
Η έκπληξη ήταν η Αφροδίτη Λατινοπούλου. Τα κατάφερε. Αν πιστεύει πραγματικά το αντιwoke «ποίημα» που επίμονα απαγγέλλει, έχει πέντε χρόνια μπροστά να το αποδείξει και να δρέψει καρπούς.
Στις πρώτες εκλογές του 2012, τις εκλογές του 18%, ο Αντώνης Σαμαράς, έχοντας απέναντί του τον ΣΥΡΙΖΑ σε ραγδαία άνοδο, κραταιά Χ.Α., ΑΝ.ΕΛ. στο 11,5%, Ποτάμι και Ντόρα, συν δανειστές, με Μέρκελ επικεφαλής, στον σβέρκο του, σε απόλυτους αριθμούς πήρε περισσότερες ψήφους από ό,τι ο Κυριάκος την περασμένη Κυριακή.
Τι να φταίει, άραγε;
Ο Κυριάκος δεν φόρεσε παλ χρώματα, δεν ήταν αρκετά αγαπησιάρικα τα βίντεο στο TikTok, δεν είχαν αρκετή «συμπεριληπτικότητα» οι ομιλίες, δεν έκανε καλές πίτες η Νονόρα;
Que pasa, Campaleros?
Υπουργοί στα πάνελ και ο ίδιος ο ΠΘ σε συνέντευξή του, έστω κι αν το χαρακτήρισε «ένα βήμα πιο μπροστά» από εκεί που βρισκόταν η κοινωνία, παραδέχθηκαν όλοι πως μεγάλο μέρος του κόστους οφείλεται στον περιβόητο Νόμο για τον γάμο ομοφύλων και την υιοθεσία από αυτούς.
Πονηρά τον βάφτισαν νόμο για την ισότητα στον γάμο κ.λπ. Και λέω «πονηρά», γιατί είναι ανύπαρκτο «δικαίωμα» να παριστάνει τον γάμο ένα ζεύγος ομοφύλων. Δεν υπάρχει ισότητα των άνισων. Δεν μπορώ να έχω εγώ, μαντράχαλος δυο μέτρα, τα δικαιώματα Μάνας, γιατί είμαι διαταραγμένος και νομίζω πως είμαι γυναίκα. Δεν μπορώ να γίνω ίσος με εκείνη, πηγή της ζωής.
Τα προνόμια που δίνει ο νομοθέτης στο παντρεμένο ζευγάρι δεν υπάρχουν και δίνονται γιατί πας στο κρεβάτι με κάποιον/α.
Τα προνόμια αυτά υπάρχουν υπέρ της δημιουργίας οικογένειας, υπέρ της τεκνοποιίας, για να συνεχίσει να υπάρχει το Εθνος. Και Ελληνόπουλα γεννούν μόνο οι Ελληνίδες Μάνες. Ο Μήτσος δεν γεννάει, δεν κατεβάζει γάλα, όσο καημό και αν το έχει.
Στη χώρα, λοιπόν, με τη δεύτερη μεγαλύτερη υπογεννητικότητα στην Ευρώπη, αν μείνουμε στα ίδια, όπου θα εκλείψουμε σε λίγες δεκαετίες, θα γίνουμε Χετταίοι στο νεκροταφείο της Ιστορίας, τι σκέφτηκε ως προτεραιότητα το Μαξίμου;
Μια πολιτική θετικών κινήτρων υπέρ της Ελληνίδας Μάνας;
Μια πολιτική διδαχής από το νηπιαγωγείο ως το Πανεπιστήμιο της αξίας της δημιουργίας οικογένειας, προετοιμασίας των παιδιών για τον ρόλο του Πατέρα και της Μάνας;
Πρακτικά κίνητρα υπέρ της δημιουργίας οικογένειας και της γέννησης Ελληνόπουλων;
Οχι. Μια παρέα γύρω από τον Πρωθυπουργό, που έχει και τους προσωπικούς νταλκάδες της με το ζήτημα, έκανε σκληρό λόμπι για να περάσουν αυτό που πέρασαν, κόντρα στην κάθετη αντίθεση του 70% των πολιτών. Και δεν το πέρασαν απλά, δεν έδειξαν μόνο περιφρόνηση στη βούληση της συντριπτικής πλειονότητας των πολιτών. Δεν αρκέστηκαν μόνο σε σοφιστείες. Το επέβαλαν με τσαμπουκά, με τον Λόχο Προπαγάνδας των ΜΜΕ να εξαπολύει ύβρεις και συκοφαντίες κατά της πλειονότητας, οποιουδήποτε εξέφραζε την αντίθεσή του. Το γνωστό ποίημα – «ρατσιστές», «ομοφοβικοί» κ.λπ.
Ο Σκέρτσος, ο Πατέλης και τα άλλα παιδιά έκαναν και πάρτι για να γιορτάσουν την πετυχεσιά, όπου πήγε και η ερίτιμος Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Πριν λίγες μέρες ήρθαν από την Κύπρο τα κόκαλα εννέα παλικαριών, αγνοουμένων που διακριβώθηκε η ταυτότητά τους. Η ελληνική Πολιτεία τα υποδέχθηκε στο Τατόι. Η ΠτΔ δεν ήταν εκεί.
Την Κυριακή 16/6, στις 12, στο Καλονέρι Λαγκαδίων Γορτυνίας, η Ελλάδα κηδεύει έναν από αυτούς, τον τελευταίο υπερασπιστή της πύλης της ΕΛΔΥΚ, τον εφ. Ανυπασπιστή Αναστάσιο. Κρατημένο, αδερφό της αγαπημένης φίλης μου Μάγδας. Θα πάει, άραγε, η ΠτΔ;
Χλομό. Αυτός ο λεβέντης, που θέρισε τους εισβολείς και κάλυψε με τα πυρά του τη σωτηρία συναδέλφων του, δεν ανήκε σε καμία παρδαλή μειονότητα. Δεν θα τον μνημονεύσουν ποτέ οι Καπουτζίδηδες αυτού του τόπου. Δεν θα οργανώσουν εκδήλωση γι’ αυτόν ο Σκέρτσος, ο Πατέλης, δεν θα του αφιερώσει πέντε γραμμές σε ομιλία ο βοηθός Πίνατ, ο Βλαστάρης. Τι είναι για να ασχοληθούν, το Pride;
Πέρασαν τον νόμο και είχαν την ψευδαίσθηση πως ο κορμός της παράταξης, οι συντηρητικοί πατριώτες, οι νοικοκυραίοι που χλευάζει η αριστερίλα, οι οποίοι όμως δεν αποτελούν μόνον τον κορμό της παράταξης αλλά του όλου Εθνους, θα το ξεχνούσαν.
Δεν υπήρχε περίπτωση. Διότι…
πέραν της διακωμώδησης του θεσμού του γάμου, αφορά κυρίως τα παιδιά, το αναφαίρετο δικαίωμά τους να έχουν και Μάνα και Πατέρα, πατρικό και μητρικό πρότυπο. Αφορά παιδιά που ήδη υπέστησαν τη συμφορά της ορφάνιας ή της εγκατάλειψης, και έρχεται ο νομοθέτης σε αυτή τη συμφορά να προσθέσει την παράδοσή τους σε ένα κοινωνικό πείραμα, όπου θα γίνουν αξεσουάρ μιας φαντασίωσης, σε κάποιες περιπτώσεις από έχοντες διαταραχή φύλου. Γι’ αυτό δεν το ξέχασαν, διότι ήταν μια βαρύτατη προσβολή του αξιακού πλαισίου του λαού μας και αφορά ένα αδύναμο μέρος, τα παιδιά.
Ποιος είπε πως είναι «πρόοδος» ό,τι έρχεται από την Εσπερία;
Ετσι, ή έκατσαν σπίτι τους ή ψήφισαν άλλους.
Η πρώτη αντίδραση ήταν να βγουν τα μέλη του λόμπι, Σκέρτσος και Πατέλης, και να πουν πως είναι και περήφανοι!
Ο δε ΠΘ εμμέσως είπε την πλειονότητα «καθυστερημένους», αφού δεν ήταν λάθος, απλά η ομάδα αυτή και ο ίδιος ήταν «ένα βήμα μπροστά».
Αφού αυτοί είναι μπροστά, όλοι εμείς ήμασταν πίσω, ε;
Αδέρφια, στη ζωή ισχύει ο νόμος του πέους: ό,τι ανεβαίνει κατεβαίνει.
Είναι ο νόμος της φθοράς, στην οποία όλοι και όλα υποκύπτουν.
Αν δεν προσέξεις, μπορείς να την επιταχύνεις.
Και για να μην το πάμε γύρω γύρω: καταργήστε τον νόμο αυτόν και, επειδή δεν έχετε τα κάκαλα, τουλάχιστον τροποποιήστε τον νόμο και απαγορεύστε την υιοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια – να επιτρέπετε μόνον από ζευγάρια όπου υπάρχουν και μητρικό και πατρικό πρότυπο.
Διορθώστε το λάθος.
Αν κάνετε την πάπια…
πιστεύοντας πως θα το χωνέψει η βάση, αντίο Γλαρέντζα.
Επίσης, είναι ανάγκη η επιστροφή σε μια αυστηρότερη αντιλαθρομεταναστευτική πολιτική, πιο αυστηρή από αυτήν πριν από το έγκλημα των λαθροδιακινητών στα ανοιχτά της Πύλου.
Ο σεβασμός στην παραδοσιακή οικογένεια, η προστασία του δικαιώματος των παιδιών να έχουν Μάνα και Πατέρα, η υπεράσπιση της εθνικής και κοινωνικής συνοχής, της ασφάλειας έναντι των κακοποιών, των συνόρων της χώρας, δεν είναι «δεξιά στροφή».
Είναι συνταγματικές επιταγές.
Αλλιώς, το 27 από το 17 είναι δυο λάθη δρόμος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου