"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΣ ΟΡΘΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟ-ΣΟΥΡΓΕΛΟ-ΦΑΣΙΣΤΟ-ΞΕΦΤΙΛΑΡΟΠΛΗΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ: Ρητορικός πληθωρισμός

 

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ 

Του Αλέξανδρου Σκούρα

Ο πληθωρισμός δεν αφορά μόνο το χρήμα. Αφορά κάθε σύστημα αξίας που καταρρέει όταν κάποιοι παράγουν υπερβολικά πολλά σύμβολα χωρίς αντίκρισμα.

Όταν ένα κράτος τυπώνει χρήμα αλόγιστα, το νόμισμα χάνει την αξία του.

Όταν μια κοινωνία τυπώνει ηθικές κατηγορίες αλόγιστα, οι λέξεις χάνουν τη δύναμή τους.

Η Ελλάδα το έζησε αυτό μετά τη Μεταπολίτευση. Το τέλος της δικτατορίας δεν έφερε μόνο την αποκατάσταση της δημοκρατίας. Έφερε και μια ιδεολογική ηγεμονία της Αριστεράς που για δεκαετίες μοίραζε πιστοποιητικά δημοκρατικών φρονημάτων. Όποιος δεν ανήκε στον δικό της κόσμο μπορούσε εύκολα να βαφτιστεί φασίστας, χουντικός, ακροδεξιός, νεοφιλελεύθερος. Αργότερα προστέθηκε και ο ρατσιστής.

Δεν είχε μεγάλη σημασία τι ακριβώς έλεγες.

Αν υπερασπιζόσουν την αγορά, ήσουν κοινωνικά ανάλγητος.

Αν μιλούσες για νόμο και τάξη, μύριζες χωροφυλακή.

Αν ήσουν αντικομμουνιστής, κουβαλούσες δήθεν εμφυλιοπολεμικά σύνδρομα.

Αν αγαπούσες την πατρίδα σου χωρίς να ζητάς συγγνώμη, κάτι ύποπτο έκρυβες.

Ο μη αριστερός έπρεπε διαρκώς να απολογείται για εγκλήματα που δεν είχε διαπράξει.

Έτσι σπαταλήθηκε η πιο βαριά λέξη του ελληνικού πολιτικού λεξιλογίου. Ο φασίστας έγινε τεμπέλικη βρισιά. Χρησίμευε λιγότερο για να περιγράψει πραγματικούς εχθρούς της ελευθερίας και περισσότερο για να κλείσει στόματα. Αντί για επιχείρημα, ταμπέλα. Αντί για αντιπαράθεση, ηθική εκτέλεση.

Ύστερα εμφανίστηκε η Χρυσή Αυγή. Ναζί κανονικοί, όχι ως μεταφορά, όχι ως υπερβολή, όχι ως βολική βρισιά σε τηλεοπτικό πάνελ. Αλλά με τάγματα εφόδου, ναζιστικά σύμβολα, τραμπουκισμό, οργανωμένη βία και δολοφονική δράση. Τότε φάνηκε το κόστος του ρητορικού πληθωρισμού. Είχαμε χρησιμοποιήσει τη λέξη «φασίστας» τόσο συχνά για ανθρώπους που απλώς δεν ήταν αριστεροί, ώστε όταν χρειάστηκε να περιγράψουμε τους πραγματικούς φασίστες, η κοινωνία είχε ήδη αποευαισθητοποιηθεί.

 

Αυτό δεν αδίκησε μόνο όσους συκοφαντήθηκαν. Έβλαψε τη δημοκρατία. Μια κοινωνία που χρησιμοποιεί τα ισχυρότερα ηθικά της όπλα για καθημερινές πολιτικές διαφωνίες μένει άοπλη όταν εμφανίζεται το πραγματικό τέρας. Όταν όλοι είναι φασίστες, ο φασίστας κρύβεται μέσα στον θόρυβο.

Σήμερα βλέπουμε την ίδια ασθένεια με άλλα ονόματα. Ρατσιστής. Ακροδεξιός. Ομοφοβικός. Τρανσφοβικός. Σεξιστής. Μισογύνης. Χοντροφοβικός. Οι λέξεις αυτές περιγράφουν υπαρκτά κακά ή υπαρκτές μορφές κοινωνικής περιφρόνησης. Ακριβώς γι’ αυτό δεν πρέπει να τις πετάμε σαν χαρτοπόλεμο.

Στον σημερινό δημόσιο διάλογο, όμως, αρκεί να αποκλίνεις από την προοδευτική ορθοδοξία για να βρεθείς στο εδώλιο.

Να ζητήσεις σοβαρή μεταναστευτική πολιτική.

Να μιλήσεις για εγκληματικότητα.

Να υπερασπιστείς τα σύνορα.

Να εκφράσεις επιφυλάξεις για την ιδεολογία φύλου στα σχολεία.

Να αναρωτηθείς για τη συμμετοχή διεμφυλικών ατόμων στον γυναικείο αθλητισμό.

Να πεις ότι η ελευθερία του λόγου προστατεύει και δυσάρεστες απόψεις.

Αμέσως μπαίνει η σφραγίδα.

Αυτή δεν είναι ευαισθησία. Είναι ρητορικός πληθωρισμός. Είναι η υπερπαραγωγή ηθικού χρήματος από ανθρώπους που νομίζουν ότι μπορούν να τυπώνουν κύρος χωρίς κόστος.

Όμως το κόστος πάντα έρχεται. Έρχεται όταν οι πολίτες σταματούν να ακούνε. Έρχεται όταν η κατηγορία παύει να σοκάρει και όταν η κοινωνία κουράζεται να τη μαλώνουν όσοι μπέρδεψαν την πολιτική διαφωνία με την αμαρτία και τον εξοστρακισμό.

Η φιλελεύθερη δημοκρατία δύσκολα επιβιώνει έτσι. Χρειάζεται σκληρή αντιπαράθεση, ανοχή στη διαφωνία, και όχι τελετές δημόσιας αποκήρυξης. Χρειάζεται πολίτες που μπορούν να διαφωνούν χωρίς να θεωρούν ότι επειδή διαφωνούν οι έχοντες την αντίθετη άποψη είναι εχθροί τους.

Ο δημόσιος λόγος λειτουργεί την αγορά. Το νόμισμά του είναι οι λέξεις. Όταν τις υποτιμούμε, δεν γινόμαστε πιο ενάρετοι. Γινόμαστε πιο ανίκανοι να ξεχωρίσουμε το λάθος από το κακό και το κακό από το τερατώδες.

Γι’ αυτό οι κατηγορίες σήμερα αγοράζουν όλο και λιγότερη κοινωνική κατακραυγή. Όχι επειδή οι πολίτες έγιναν πιο ρατσιστές, πιο σκληροί ή πιο αδιάφοροι. Αλλά επειδή οι εισαγγελείς της ηθικής υποτίμησαν το ίδιο τους το νόμισμα.

Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι…

 

ΔΙΕΘΝΗ ΙΣΛΑΜΟΚΑΘΑΡΜΑΤΑ και ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΠΛΗΚΤΟΣ ΙΣΛΑΜΟΚΑΘΑΡΜΑΤΟΛΑΓΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ: Μας ήρθε κι η Χαμάς

 

 

Του ΤΑΚΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ 

Για κάποιους λόγους, τους οποίους αποδίδω μάλλον στη δημοκρατία της αμνησίας σε συνδυασμό με τη δυσβάσταχτη ελαφρότητά μας, θεωρούμε ότι η παλαιστινιακή τρομοκρατία δεν αφορά τη χώρα μας.

Αισθανόμαστε ότι απολαμβάνουμε κάποιου είδους ασυλία, η οποία οφείλεται στις παραδοσιακά καλές μας σχέσεις με τον αραβικό κόσμο και στον παραδοσιακό αντισημιτισμό μας. Ετσι, ορισμένοι συμπατριώτες μας μπορούν, ελαφρά τη καρδία, να εμποδίζουν Ισραηλινούς τουρίστες να επισκέπτονται τη χώρα μας, να υψώνουν την παλαιστινιακή σημαία μπροστά στη Βουλή και οι πιο προχωρημένοι να δηλώνουν πως είναι υπέρ της Χαμάς.

Η σύλληψη του τρομοκράτη, ο οποίος είχε πάρει άσυλο πρόσφυγα στη χώρα μας και φέρεται να ετοιμαζόταν να χτυπήσει το κρουαζιερόπλοιο «Iris Crown», δεν νομίζω ότι θα επηρεάσει τον τρόπο σκέψης ή τη στάση των περί ων ο λόγος συμπατριωτών μας. Ούτως ή άλλως η συμπεριφορά τους δεν έχει να κάνει με έλλογη πολιτική κρίση. Είναι ψυχολογικό φαινόμενο. Για να αισθάνονται ότι υπάρχουν, χρειάζονται κάποιον εχθρό για να τον μισούν. Είναι τόσο αφελείς και αστοιχείωτοι ώστε να μην μπορούν να δουν ποιες είναι οι συνέπειες της στάσης τους. Ο τρομοκράτης που συνελήφθη τους τις έδειξε.

Και προφανώς επελέγη η Ελλάδα επειδή υπολόγισαν ότι στην κοινωνία υπάρχουν πολλοί πρόθυμοι να χειροκροτήσουν την αποτρόπαιη πράξη και να συμπαρασταθούν στον δράστη.

Δεν είναι δική μου δουλειά να ασχοληθώ με τη ζημιά που μπορεί να προκαλέσει στον τουρισμό ακόμη και η είδηση για την ενδεχόμενη επίθεση. Ειδικά τώρα που η Τουρκία είναι αποκλεισμένη για τους Ισραηλινούς.

Ποιος θυμάται ότι το 1988 η Φατάχ είχε επιτεθεί στο «City of Poros» δολοφονώντας Αμερικανούς.

Τότε ο εχθρός ήταν ο Αμερικανός. Σήμερα είναι ο Ισραηλινός.

Τότε ο Ανδρέας Παπανδρέου είχε αναλάβει υπό την προστασία του τον αρχηγό της Φατάχ, τον Γιάσερ Αραφάτ. Αυτό δεν εμπόδισε τους τρομοκράτες του να χτυπήσουν στην ελληνική επικράτεια.

Σιγά μην η Χαμάς πτοηθεί από τους διακόσιους μικρονοϊκούς που την υποστηρίζουν στην Ελλάδα και σεβαστούν τη χώρα. Αυτό αποδεικνύει η σύλληψη του Παλαιστινίου και των συνενόχων του στην Κύπρο.

Απορώ πώς ακόμη δεν έχουν ακουσθεί οι φωνές των προοδευτικών συντρόφων που θα ζητούν την απελευθέρωση του μαχητή.

Θα μου πείτε ήταν Σαββατοκύριακο και ήταν κλειστά.

Πάντως ήρθε η ώρα να συνειδητοποιήσουμε ότι η εξαγωγή της παλαιστινιακής τρομοκρατίας στην Ευρώπη αφορά την Ελλάδα. Η δε συγκεκριμένη περίπτωση αποδεικνύει ότι η εξαγωγή της τρομοκρατίας είναι άμεσα συνδεδεμένη με το προσφυγικό.

Η Χαμάς, που προς το παρόν είναι η μόνη οργάνωση που εκπροσωπεί τους Παλαιστινίους, μισεί το Ισραήλ. Ας πούμε πως έχει τους λόγους της.

Ποιο λόγο όμως έχει ένας Ελληνας να υπερασπίζεται τη Χαμάς;

Ισως επειδή πι-στεύει ότι …

 

ΨΥΧΟΠΟΝΙΑΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΡΘΟΤΗΤΑ και ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΛΑΘΡΟΜΑΧΜΟΥΤΑΡΟΠΛΗΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ: Είναι ρατσιστές οι Ζουλού; (Οι γηγενείς στη Νότιο Αφρική έχουν δικαίωμα να διαδηλώνουν κατά της λαθρομετανάστευσης. Εμείς όχι!!!)

 

Του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΛΙΑΚΟΥ 

Φίλος της στήλης είναι χομπίστας «αφρικανολόγος». Για λόγους που δεν έχει εξηγήσει (ακόμη) επαρκώς παρακολουθεί με έντονο ενδιαφέρον όσα συμβαίνουν στην πλούσια ήπειρο με το αφιλόξενα ζεστό κλίμα. Εχθές έστειλε μια σειρά από φωτογραφίες και βίντεο, οι οποίες δείχνουν πόσο πολύ ενοχλεί την καθημερινότητα των Ζουλού η «εισβολή» (έτσι την αποκαλούν) στη Νότιο Αφρική λαθρομεταναστών από άλλες αφρικανικές χώρες (αλλά και από το Πακιστάν).

Στο ηλεκτρονικό μήνυμα ο φίλος έγραφε: «Αυτοί που βλέπουμε στις φωτογραφίες είναι Ζουλού της περιοχής Κουά Ζουλού (κράτος των Ζουλού) στη Νότιο Αφρική. Τον τελευταίο καιρό προβαίνουν σε δυναμικές κινητοποιήσεις για την εκδίωξη από τη Νότιο Αφρική και ιδίως από την περιοχή τους Κουά Ζουλού στο Νατάλ, των λαθρομεταναστών από Νιγηρία, Σομαλία, Ζιμπάμπουε και Μαλάουι.

Οι Ζουλού είναι μια από τις 7 (ανήκουσες στην ομοεθνία Μπαντού) εθνότητες οι οποίες συναπαρτίζουν τη Νότιο Αφρική και μαζί με τις εθνότητες Κχόζα (του Μαντέλα) Ντέμπελε, Τσόνγκα και Βένδα κατοικούν κατά βάση στη Νότιο Αφρική, σε αντίθεση με τις εθνότητες Σότο, Σουάζι και Τσουάνα, των οποίων ο μεγαλύτερος πληθυσμός και τα περισσότερα φύλα (φυλές) κατοικούν σε όμορα της Νοτίου Αφρικής ανεξάρτητα κράτη, όπως το Εσουατίνι (παλιά Σουαζιλάνδη) Λεσότο και Μποτσουάνα.

Οι Ζουλού διατηρούν τον παραδοσιακό βασιλιά τους τον οποίο προσφωνούν ως ιγκουνιόμα (λιοντάρι) και του οποίου η δυναστεία θεωρείται ότι κρατά από τον Σάκα Ζουλού, ο οποίος είναι η κεντρική μορφή που ενοποίησε και ισχυροποίησε το βασίλειο των Ζουλού τον 19ο αιώνα. Ομως δεν ξεκινά όλη η γενεαλογία αποκλειστικά από τον Σάκα. Υπήρξαν προγενέστεροι αρχηγοί/πρόγονοι.

Η περιοχή τους (Κουά Ζουλού Νατάλ) είναι επαρχία της ενιαίας Δημοκρατίας της Νότιας Αφρικής, με περιφερειακή κυβέρνηση, όπως και οι άλλες επαρχίες. Δεν είναι ανεξάρτητο κράτος ούτε εθνοτικά αυτόνομο “κράτος των Ζουλού”. Η παλιά ονομασία/οντότητα Κουά Ζουλού ήταν “μητρική γη”, “πατρίδα” την εποχή του απαρτχάιντ και δεν ισχύει πια ως κράτος. Η σημερινή περιοχή τους (Κουά Ζουλού Νατάλ) έχει επαρχιακές αρμοδιότητες, προσδιορισμένες από το Σύνταγμα της Νότιας Αφρικής».

Είναι εντυπωσιακά και όσα δηλώνουν οι διαδηλωτές και όσα βλέπουμε στις εικόνες. Ζουλού με τις παραδοσιακές στολές τους να συμμετέχουν σε αντιμεταναστευτικές πορείες, βροντοφωνάζοντας συνθήματα για άμεσες, μαζικές απελάσεις και για τους παρανόμους μετανάστες που τους «καταστρέφουν την πατρίδα»!

Στην Ελλάδα, όποιος τολμήσει να ψελλίσει έστω και ένα μικρό… κλάσμα από την επιχειρηματολογία των Ζουλού θα χαρακτηριστεί τουλάχιστον φασίστας.

Τελικά, οι Αφρικανοί φίλοι μας έχουν...

 

ΔΥΤΙΚΗ ΙΣΛΑΜΟΚΑΘΑΡΜΑΤΟΠΛΗΚΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ και ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΛΑΘΡΟΜΑΧΜΟΥΤΑΡΟΠΛΗΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ: Η κρατική αβελτηρία φέρνει αυτοδικία

Image 

Toυ ΦΑΗΛΟΥ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ

Οι Ελληνες έχουμε την ευκαιρία να προλάβουμε τη δυστοπία που βλέπουμε να εξαπλώνεται σε άλλες χώρες της Δύσης και συνδέεται στενά με τη λαθρομετανάστευση ασύμβατων με εμάς πολιτισμικά προσώπων.

Είναι κυρίως μουσουλμάνοι, από τους οποίους ικανή μάζα δεν αναγνωρίζει ως υπέρτερους τους νόμους και τα Συντάγματα των κρατών της Δύσης και επιθυμούν να επιβάλουν το δικό τους αξιακό σύστημα και τη δική τους νοοτροπία και συμπεριφορά.

Αυτό επιτάσσει η θρησκεία τους, που είναι ταυτόχρονα και πολιτικοοικονομικό σύστημα, το οποίο ιστορικά διακρίνεται από επεκτατισμό και βία σε βάρος ημών των «απίστων» αλλά και απαράδεκτες διακρίσεις σε βάρος των γυναικών, με ταυτόχρονη κατάργηση της δημοκρατικής λειτουργίας.

Συνοψίζοντας, το καθήκον της Ελληνικής Πολιτείας και των εντεταλμένων οργάνων της στο θέμα της εσωτερικής ασφάλειας του κράτους θα έλεγα πως είναι: εμείς, τα παιδιά μας, οι γονείς και παππούδες μας, τα αδέρφια μας, κάθε πολίτης ή επισκέπτης της Ελλάδας να μπορεί, οποιαδήποτε ημέρα και ώρα, να πάει σε οποιοδήποτε μέρος της χώρας μας και να είναι απόλυτα ασφαλής, να απολαμβάνει τη ζωή, χωρίς να κινδυνεύει από οποιονδήποτε.

Αυτό το καθήκον προϋποθέτει πρόληψη αλλά και ισχυρή καταστολή.

Προϋποθέτει αυστηρή αστυνόμευση, ισχυρή και δεινή Υπηρεσία Πληροφοριών και ένα σύστημα Δικαιοσύνης, Φυλακών και Κλειστών Κέντρων Κράτησης λαθρομεταναστών τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Αφρική και Ασία, που να λειτουργούν αποτελεσματικά και αποτρεπτικά.

Κάθε ζωή που χάνεται από την εγχώρια και εισαγόμενη εγκληματικότητα είναι μια αποτυχία του κράτους να ικανοποιήσει το πρώτο δικαίωμα των πολιτών, που είναι η ασφάλεια, η βάση όλων των λοιπών δικαιωμάτων και ανθρωπίνων δράσεων. Δεν μπορείς να έχεις οικονομική δράση, παιδεία, τέχνες, οτιδήποτε, χωρίς εσωτερική και εξωτερική ασφάλεια.

Η Πέμπτη Φάλαγγα την οποία σήμερα αποτελούν οι μηδενιστές, οι Απόστολοι του Μαρασμού, που μισούν το Εθνος, τους Ηρωες, τα σύμβολά του, διαστρεβλώνουν την Ιστορία του, αυτοί οι τυφεκιοφόροι του εχθρού προτάσσουν τα δικαιώματα των εισβολέων, των θυτών, των κακοποιών, των παρανόμων, θέτοντάς τα ως υπέρτερα των δικαιωμάτων των νόμιμων και νομοταγών πολιτών της χώρας, των δικαιωμάτων των θυμάτων. Είναι πλέον καιρός να ασχοληθούμε ξανά με τη συντριπτική πλειονότητα, να την ακούσουμε, να τη σεβαστούμε και να την υπηρετήσουμε.

 

Να υπηρετήσουμε τους νοικοκυραίους, τους Χριστιανούς, οικογενειάρχες, παραγωγικούς πολίτες και όχι τα παραδείσια πουλιά του «δικαιωματισμού» και τους παράνομους εισβολείς. Να ζήσει η Ελλάδα και να ακμάσει, χωρίς να πεθάνουν αυτοί/ές, αλλά οπωσδήποτε χωρίς να πεθάνει η Ελλάδα, όπως ωρύονται, να ζήσει κραταιή αξιακά, δημογραφικά, οικονομικά, πνευματικά, στρατιωτικά.

Να απαιτήσουμε σεβασμό στην εθνική και θρησκευτική ταυτότητα της πλειονότητας, που είναι άλλωστε η ταυτότητα του κράτους μας, όπως την όρισαν οι δωρητές της ελευθερίας μας αγωνιστές της Εθνεγερσίας ήδη από τα επαναστατικά Συντάγματα.

Αυτή η ταυτότητα διατηρείται αλώβητη στην προμετωπίδα του Συντάγματος αλλά και σε άλλα άρθρα, που δεν έχουν «μουσειακό» χαρακτήρα αλλά ανήκουν στον σκληρό πυρήνα της συνταγματικής μας τάξης.

Εχουν κάνει ξεκάθαρο δύο αιώνες τώρα τι κράτος φτιάχτηκε και από ποιους. Και να θυμίσω, έπειτα από αγώνα με ποταμούς αίματος ενάντια στους Σουνίτες Οθωμανούς δυνάστες.

Να απαιτήσουμε σεβασμό στην παραδοσιακή οικογένεια, στη νεότητα και στους γέροντες γονείς και παππούδες μας, γεννήτορες και κληροδότες μας.

Ελληνικό Ορθόδοξο Χριστιανικό Κράτος, με πρόνοιες όμως που διασφαλίζουν τη ζωή και τα ίσα δικαιώματα ανθρώπων με άλλη θρησκεία και καταγωγή. Μια αληθινή δημοκρατία εδώ που γεννήθηκε η δημοκρατία.

Πρέπει να τελειώνουμε με αυτή την ψευτοπροοδευτική στρέβλωση, να διδαχθούμε από όσα συμβαίνουν σε χώρες της Δύσης, που αφέθηκαν σε μια διαδικασία άλωσης και παρακμής, με φαινόμενα πρωτοφανούς εγκληματικότητας, όπως τους χιλιάδες βιασμούς κοριτσιών προβληματικών λευκών οικογενειών στην Αγγλία από εγκληματικές οργανώσεις κυρίως μουσουλμάνων, όπου το κράτος λειτούργησε συγκαλυπτικά, για να αποφύγει δήθεν την έξαρση του «ρατσισμού».

Δεν μπορεί να έχεις καταστολή και απονομή δικαιοσύνης δύο ταχυτήτων, με προνομιούχους τα μέλη μιας μειονότητας και θύματα διάκρισης τα μέλη της πλειονότητας. Τα δικαιώματα της πλειονότητας δεν μπορούν να κακοποιούνται, η κατάχρηση δικαιωμάτων δεν μπορεί να μετατρέπει μέλη των μειονοτήτων σε δυνάστες, λογοκριτές και ευνοούμενους κακοποιούς.

Εάν δεν θέλουμε vigilante, να φροντίσουμε…

 

ΔΥΤΙΚΗ ΙΣΛΑΜΟΚΑΘΑΡΜΑΤΟΠΛΗΚΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ: Πολίτης Τιμωρός [Citizen Vigilante] Η Aπαγορευμένη Ταινία που προωθεί ο Elon Musk [VIDEO]

 


 Kαθώς ο κόσμος σπαράζει αναμένοντας το ΝΕΟ ο πιο πλούσιος άνθρωπος του κόσμου, ο Elon Musk ενισχύει και διαφημίζει μια αιματηρά επίκαιρη και σπαρακτική ταινία η οποία έχει ήδη απαγορευθεί στη Γερμανία.

Ο Elon Musk λοιπόν ενίσχυσε την ταινία “Citizen Vigilante-Πολίτης Τιμωρός”, σε σκηνοθεσία Γερμανού σκηνοθέτη Uwe Boll και με πρωταγωνιστή τον Armie Hammer, κοινοποιώντας ένα video ολόκληρης της ταινίας και ενισχύοντας αναρτήσεις που επαινούν την ταινία, η οποία έχει απαγορευτεί στη Γερμανία για την απεικόνιση βίας κατά μεταναστών.

Το Citizen Vigilante, το οποίο κυκλοφόρησε την περασμένη εβδομάδα στους κινηματογράφους, είναι μια ταινία που διαδραματίζεται στην Ευρώπη και απεικονίζει τον πρωταγωνιστή της ως έναν τιμωρό που έχει αναλάβει να σκοτώσει εγκληματίες μετανάστες και διεφθαρμένους κυβερνητικούς αξιωματούχους.

Η ταινία δεν έλαβε πιστοποίηση ηλικίας στη Γερμανία, γεγονός που ουσιαστικά την απαγόρευσε από τους κινηματογράφους.

Ο Boll επιτέθηκε στην ουσιαστική απαγόρευση στη Γερμανία, αποκαλώντας την λογοκρισία και λέγοντας ότι του είπαν ότι η ταινία δεν έλαβε χαρακτηρισμό για «υποκίνηση βίας κατά μεταναστών».

Την Πέμπτη, ο Boll ανακοίνωσε ότι θα κυκλοφορήσει ολόκληρη την ταινία στο X για 48 ώρες.

Ο Musk, ο οποίος έχει επιτεθεί στους Ευρωπαίους ηγέτες για τις μεταναστευτικές πολιτικές της ηπείρου και έχει ενισχύσει την αντίδραση της δεξιάς κατά των μεταναστευτικών ομάδων σε αυτές τις χώρες, μοιράστηκε ολόκληρη την ταινία διάρκειας 1 ώρας και 28 λεπτών από τον προσωπικό του λογαριασμό X.

Ο σχεδόν τρισεκατομμυριούχος μοιράστηκε αρκετές αναρτήσεις που επαινούν την ταινία, υπονοώντας ότι οι προσπάθειες απαγόρευσης της ταινίας προκαλούν ένα «Φαινόμενο Streisand» και ενισχύουν περαιτέρω την εμβέλειά της στο διαδίκτυο. Ο Musk αναδημοσίευσε επίσης αναρτήσεις από άτομα που αγόρασαν την ταινία στην ψηφιακή υπηρεσία βίντεο κατ’ απαίτηση του Amazon, επαινώντας τμήματα της ταινίας ή επισημαίνοντας το σκορ κοινού 95% στο Rotten Tomatoes.

Μία από τις λίγες κριτικές κριτικών κινηματογράφου για την ταινία «Πολίτης Επαγρύπνησης» δημοσιεύτηκε από το Variety νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, το οποίο σημειώνει ότι ο πρωταγωνιστής είναι
«ξενοφοβικός και χαρακτηρίζεται ως το ευρύτερο αμερικανικό στερεότυπο, τρίζοντας τα δόντια του πάνω από ξένους μπαμπούλας και κουνώντας το πιστόλι του με σιγαστήρα σε υποτιθέμενους παραβάτες».

Βασικό Ιστορικό

Η ταινία, που παρουσιάζεται ως μια σύγχρονη παραλλαγή του «Death Wish», κυκλοφορεί στις ΗΠΑ την Παρασκευή από την Quiver.

«Το σύστημα αξιολόγησης αρνήθηκε να μας δώσει αξιολόγηση [στη Γερμανία], οπότε τώρα μπορείτε να την παρακολουθήσετε μόνο αν φέρετε ένα Blu-ray από την Αυστρία ή την Ελβετία», δήλωσε ο Boll στην Daily Telegraph. «Και νομίζω ότι το έκαναν αυτό επίτηδες. Ήταν μια σκόπιμη απόφαση λογοκρισίας. Προσέλαβα έναν δικηγόρο για να παραπονεθεί, αλλά χάσαμε με έξι ψήφους έναντι δύο, καθώς μου είπαν ότι η ταινία υποκινούσε βία κατά των μεταναστών». Το Variety επικοινώνησε με τον γερμανικό οργανισμό αξιολόγησης αξιολόγησης FSK για σχόλια.

Η ταινία «Citizen Vigilante», η οποία ξεκινά με μια μητέρα που μαχαιρώνεται μέχρι θανάτου από μετανάστες εγκληματίες μπροστά στον γιο της, παρουσιάζει τον Hammer ως Sanders, έναν συνηθισμένο άνθρωπο που είναι εξοργισμένος από την κατάρρευση του νόμου και της τάξης και αποφασίζει να αποδώσει δικαιοσύνη αυτοδικαίως στους εγκληματίες και τους διεφθαρμένους αξιωματούχους που τους προστατεύουν. Οι στόχοι του είναι κυρίως, αλλά όχι αποκλειστικά, μετανάστες.



Η ταινία «Citizen Vigilante» εμπνεύστηκε από μια διαβόητη υπόθεση στο Αμβούργο το 2016, όταν μια ομάδα εφήβων βίασε ομαδικά ένα 14χρονο κορίτσι και την άφησε νεκρή, μόνο και μόνο για να αφεθούν ελεύθεροι με ποινές αναστολής.

«Αν κοιτάξετε τι συνέβη στο Αμβούργο, όπου οι βιαστές αφέθηκαν ελεύθεροι χωρίς καμία ποινή, η κάλυψη στα μέσα ενημέρωσης ήταν σαν “Ω, οι καημένοι οι δράστες”», δήλωσε ο Boll στην Telegraph. «Είναι σαν να ζούμε σε ένα...
 

ΔΥΤΙΚΗ ΙΣΛΑΜΟΚΑΘΑΡΜΑΤΟΠΛΗΚΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ : Η ταινία-ξυπνητηρι "Citizen Vigilante" με τη βοήθεια του Elon Musk σπέρνει τον πανικό στα δυτικά πολιτικώς ορθά λοβοτομημένα ισαλμοκαθαρματολάγνα φασισταριά!

Δυτικής πολιτικώς ορθά λοβοτομημένης ισλαμο-λαθροεποικο-καθαρματόπληκτης κοινωνίας τραγωδία

Σαν σήμερα (28/6/ΧΧΧΧ)

 

1859: Διεξάγονται στο Νιούκασλ της Αγγλίας τα πρώτα καλλιστεία σκύλων

1914: Ο σέρβος φοιτητής Γκαβρίλο Πρίντσιπ δολοφονεί στην αγορά του Σεράγεβο τον αρχιδούκα της Αυστρίας Φερδινάνδο, δίνοντας την αφορμή για την έναρξη του Α' Παγκοσμίου Πολέμου.

1919: Υπογράφεται στο Παρίσι η Συνθήκη των Βερσαλλιών, με την οποία τερματίζεται ο Α' Παγκόσμιος Πόλεμος. Μεγάλη χαμένη η Γερμανία.

1967: Το Ισραήλ προσαρτά την ανατολική Ιερουσαλήμ.

1712: Γεννιέται ο ελβετός φιλόσοφος και βασικός εκπρόσωπος του διαφωτισμού Ζαν Ζακ Ρουσό

1867: Γεννιέται ο ιταλός συγγραφέας Λουίτζι Πιραντέλο. Τιμήθηκε με Νόμπελ Λογοτεχνίας το 1934.

1985: Πεθαίνει ο Λάμπρος Κωνσταντάρας








2017: Εντοπίζεται νεκρή στο σπίτι της η Νανά Καραγιάννη, γνωστή δημοσιογράφος και μοντέλο που υπέφερε από νευρική ανορεξία
 
 
 
 
 
 
2015:
H κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑίων εθνικών κατσαπλιάδων αφού έχει ανακοινώσει την διενέργεια δημοψηφίσματος,  θέτει σε εφαρμογή CAPITAL CONTROLS 

ΝουΔο-γαλαζαίοι ΕΘΝΙΚΟΙ ΡΑΓΙΑΔΟ-ΞΕΦΤΙΛΑΡΑΔΕΣ: Γιατί δεν θέλω να σηκώσει το τηλέφωνο στις 3 η ώρα τη νύχτα ο Κυριάκος Μητσοτάκης

  

 

Του Γεωργίου Ι. Μάτσου

Η γνωστότερη έγερση πρωθυπουργού 3 η ώρα τη νύχτα για αντιμετώπιση κατεπείγουσας πρόκλησης ήταν του Μεταξά, 28 Οκτωβρίου 1940, όταν ειπώθηκε το "Όχι".

Ο Μεταξάς συκοφαντήθηκε ποικιλοτρόπως έκτοτε. Χαρακτηριστική ήταν η απόπειρα του πρώιμου πασοκισμού να υποστηρίξει πως "το Όχι το είπε ο λαός".

Η ιστορική αλήθεια για το "Όχι" εντέλει επιβίωσε. Αυτό βέβαια ίσως συνέβη, διότι οι σοσιαλιστές της πρωτοπασοκικής περιόδου υιοθέτησαν λάθος έμπνευση: Αν είχαν ισχυριστεί ότι "εξαιτίας του δικτάτορα Μεταξά σφαγιάστηκαν αναίτια χιλιάδες στρατιώτες", θα συνέχιζαν τη συκοφαντία σήμερα οι "και τι θέλετε, πόλεμο;", φράση που διατυπώνεται υποστηρικτικά σε ποικίλες ελληνικές υποχωρήσεις.

Βέβαια, το τότε ΠΑΣΟΚ είχε πατριωτικό πρόταγμα. Ευτυχώς, διότι διαφορετικά ίσως να είχε καταργηθεί σήμερα η εορτή της 28ης Οκτωβρίου.

Ο μαξιμαλισμός τού "θέλετε πόλεμο;" βρίσκει ευήκοα ώτα στη ράθυμη σημερινή κοινωνία που δεν ενδιαφέρεται καν για ατομική πρόοδο – πόσο μάλλον να αυτοθυσιαστεί για το σύνολο όπως οι πρόγονοί της.

Το τι θα έκαναν οι "θέλετε πόλεμο" στη θέση του Μεταξά, το αντιλαμβανόμαστε.

Το ερώτημα είναι, τι θα έκανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη θέση του Μεταξά, 3 η ώρα το πρωί έστω σήμερα, που σε αντίθεση με το παραπλανητικό "θέλετε πόλεμο" υπάρχουν πλείστοι τρόποι αντίδρασης στην τουρκική επιθετικότητα, που δεν απαιτούν πόλεμο.

Απαιτούν όμως φρόνημα αντίστοιχο του Μεταξά.

Έχει ο πρωθυπουργός τέτοιο φρόνημα;

Η έως σήμερα πολιτεία του έναντι της Τουρκίας, έχει να παρουσιάσει θετικά:

Καταρχάς, η άμυνα στον Έβρο απέναντι στην μαζική εισβολή παρανόμων μεταναστών Μάρτιο 2020. Η αντίσταση εκείνη είχε ενώσει άπαντες υπό το σύνθημα "I stand with Greece".

 

Δεύτερο: Την αποτροπή των ερευνών του Oruc Reis, Αύγουστο 2020 και την εποποιία του Ναυτικού που επισφραγίστηκε με την "επακούμβηση" της φρεγάτας Λήμνος στην τουρκική Kemal Reis.

Τρίτο, τον προγραμματισμό εξοπλισμών: Rafale, Belharra, F-35.

Κυρίως: Την τετραετία 2019-2023 μειώθηκε η λαθρομετανάστευση, με αποτελεσματική αποτροπή και απορρίπτοντας την ψευδοανθρωπιστική ρητορική υπέρ των διεθνών εγκληματικών οργανώσεων των διακινητών.

Τίποτε από αυτά δεν επιβίωσε στη δεύτερη τετραετία.

Μετά τον Ιούνιο 2023 ο πρωθυπουργός, έχοντας ύποπτα υπουργοποιήσει σχεδόν άπαντες τους σαμαρικούς βουλευτές στην πολυμελέστατη κυβέρνησή του, καταλήφθηκε από πρεμούρα να κλείσει το θέμα του Αιγαίου τάχα "στη Χάγη".

Υπογράφηκε η ακατανόητη "Διακήρυξη των Αθηνών", που ξέπλενε την Τουρκία για τις εναντίον μας ενέργειές της.

Ενόψει "Χάγης", σύμφωνα με τη Γενική Διευθύντρια του ΕΛΙΑΜΕΠ (μετά το 0:59 και μετά το 2:12 του βίντεο), η διαπραγμάτευση για τα ελληνικά χωρικά ύδατα στο Αιγαίο ενδέχεται να έκλεινε ακόμη και στα 8 μίλια.

Προσθέτοντας τον εξευτελισμό της Κάσου και τον αυτοπεριορισμό του θαλάσσιου χωροταξικού σχεδιασμού στα 6 μίλια των χωρικών υδάτων, προκύπτει αρνητική πιθανότητα, ο Μητσοτάκης να αντιδράσει ωφέλιμα για τη χώρα σε ξαφνική κρίση.

Στη θέση του Μεταξά, μάλλον θα παρέθετε δείπνο στον Μουσολίνι στην Αθήνα, το βράδυ της 28-10-1940, υπογράφοντας διακήρυξη αιώνιας ελληνοϊταλικής φιλίας.

Ο κ. Μητσοτάκης θεωρεί επιτυχία του ότι τάχα "έθεσε στον Ερντογάν το casus belli". Όμως όπως φαίνεται, το casus belli έχει ήδη πετύχει τον στόχο αυτόβουλης υποχώρησης της Ελλάδας από τα κυριαρχικά της δικαιώματα, χωρίς η Τουρκία να κάνει πραγματικά πόλεμο.

Πώς εξηγείται όμως η τεράστια αντίθεση α΄ και β΄ τετραετίας;

Οι αρχικές ‘ηρωικές’ κινήσεις μοιάζουν να επεδίωκαν παραπλάνηση του εκλογικού σώματος, εμπεδώνοντας εικόνα για τον Μητσοτάκη διαφορετική από την πραγματική και από την εγνωσμένη υποχωρητικότητα της πολιτικής του οικογένειας στα εθνικά.

Προσεκτικότερη ματιά στους ‘ηρωισμούς’ της πρώτης τετραετίας δείχνει μάλιστα ότι κανείς από αυτούς δεν ήταν αυτό που έδειχνε:

Πριν τον Έβρο π.χ., η κυβέρνηση είχε στείλει τα ΜΑΤ να δείρουν τους κατοίκους Χίου και Λέσβου που επιχειρούσαν να αντισταθούν (όπως λίγες μέρες μετά αντιστάθηκαν οι κάτοικοι του Έβρου) στις χιλιάδες παρανόμων μεταναστών που εισέβαλλαν στα νησιά.

Όταν τελικά οι εξαγριωμένοι κάτοικοι έδειραν τα ΜΑΤ, (https://www.capital.gr/epikairotita/3413552/xios-katoikoi-mpikan-sto-xenodoxeio-pou-menoun-ta-mat-kai-tous-edeiran/) ο Μητσοτάκης κατάλαβε ότι έχει πολιτικό πρόβλημα και άλλαξε επειγόντως τροπάριο ελάχιστες ημέρες αργότερα για το ίδιο ακριβώς πρόβλημα στον Έβρο.

Ποια ήταν η ειλικρινής άποψη του Μητσοτάκη;

Αυτή της 26-2-2020, όταν επιχειρούσε να καταστείλει τις αντιδράσεις των νησιωτών, ή αυτή της 1-3-2020, όταν έστελνε τα ΜΑΤ στον Έβρο για να αποτρέψουν ό,τι προηγουμένως επεδίωκαν να επιτρέψουν στα νησιά;

Ίδια και χειρότερα ισχύουν για το καλοκαίρι του 2020: Η Ελλάδα τον Αύγουστο είχε νικήσει κατά κράτος στην οιονεί αναμέτρηση με το τουρκικό ναυτικό. Τον Οκτώβριο 2020, όμως, όταν ξαναβγήκε για έρευνες σε ελληνική ΑΟΖ το ίδιο τουρκικό σκάφος, ο αναρμόδιος τότε υπουργός Επικρατείας Γ. Γεραπετρίτης δήλωνε ως μόνη κόκκινηγραμμή στο Αιγαίο τα έξι μίλια των χωρικών υδάτων

Πετάχτηκε έτσι, με μια μόνον δήλωση, στον κάλαθο των αχρήστων η καλοκαιρινή εποποιία του ελληνικού Ναυτικού, που είχε υπερασπιστεί την ελληνική ΑΟΖ σε όλη της την έκταση μέχρι το Καστελόριζο.

Οι εξοπλισμοί της πρώτης τετραετίας αποδεικνύονται ανεπαρκείς, μετά τους πολέμους σε Ουκρανία και Ιράν. Σήμερα χρειάζονται φθηνότερα, αφθονότερα και εγχωρίως παραγόμενα πολεμικά μέσα, που απαιτούν σκληρή, έντιμη και σιωπηλή δουλειά στο εσωτερικό της χώρας. Τίποτε όμως δεν δείχνει σήμερα ότι η άμυνά μας θεμελιώνεται επαρκώς σε τέτοιες βάσεις.

Τέλος, στη λαθρομετανάστευση τα πράγματα άλλαξαν ριζικά μετά το παράδοξο, τραγικό συμβάν του πολύνεκρου ναυαγίου της Πύλου επί υπηρεσιακής κυβερνήσεως Σαρμά. Η στάση της β΄ κυβέρνησης Μητσοτάκη μεταβλήθηκε έκτοτε ραγδαία: Πλέον, ανακοινώνονται διαρκώς "διασώσεις" παρανόμων μεταναστών από ναυάγια προξενούμενα συνήθως από τους διακινητές, με σκοπό τη μετέπειτα νομότυπη είσοδο των "διασωθέντων" παρανόμων μεταναστών στην ελληνική επικράτεια.

 

Ο πρωθυπουργός εντέλει μοιάζει συνεπώς η χειρότερη επιλογή για να σηκώσει το τηλέφωνο στις 3 το πρωί.

Πολλοί ίσως αντιτείνουν: Άλλοι πολιτικοί θα έκαναν κάτι διαφορετικό;

Σίγουρα ο…

 

ΝουΔο-γαλαζαίοι ΕΘΝΙΚΟΙ ΣΟΥΡΓΕΛΟ-ΨΩΝΑΡΟ-ΞΕΦΤΙΛΑΡΑΔΕΣ: Σαμαρικές Μπάμπουσκες: Θα ανοίγεις το πρώτο κέλυφος και θα βρίσκεις μέσα το καβούκι άλλου πρώην

 

Toυ ΜΙΧΑΛΗ ΤΣΙΝΤΣΙΝΗ 

Ας πούμε ότι είσαι ψηφοφόρος εθνικώς υπερευαίσθητος – πιο ευαίσθητος από τους υπόλοιπους, απλούς Ελληνες.

Ας πούμε ότι ψηφίζεις με κριτήριο την αντιμετώπιση των εθνικών κινδύνων, τις φρεγάτες, τα Ραφάλ.

Τι επιλογές έχεις στην εκλογική αγορά;

Θα δυσκολευόσουν, με αυτά τα κριτήρια, να ψηφίσεις τη Ν.Δ.;

Υπάρχουν στο μενού άλλοι που δίνουν καλύτερα εχέγγυα γι’ αυτή την ατζέντα;

Η εξωτερική πολιτική και η Αμυνα είναι στα ατού της κυβέρνησης. Γι’ αυτό και θα ήταν δύσκολο να επιζήσει ένα μονοθεματικό αντιπολιτευτικό εγχείρημα, που θα βασιζόταν μόνο στην επίκληση εικαζόμενων απειλών και παπουλακικών εσχατολογιών. Αυτή η διαπίστωση ίσως κρύβεται και πίσω από την προσπάθεια του Αντώνη Σαμαρά να επεκτείνει το ρεπερτόριό του σε ζητήματα «κοινωνικά» – τα δάνεια, την ασφάλεια στα πανεπιστήμια, και τη συνιστώμενη ώρα πρωινής εγέρσεως για προκομμένους υπουργούς. Οι ανεπρόκοποι πάνε στο γραφείο στις 11. Οι προκομμένοι έχουν «χρονοστοχοπροσήλωση», είπε ο πρώην πρωθυπουργός. Διότι, όπως λέει –παραφρασμένη– και η παλιά παροιμία: Γλυκός ο ύπνος το πρωί, γυμνά τα νώτα τη Λαμπρή.

Το ερώτημα είναι τι πραγματική απήχηση μπορεί να έχει ένα τέτοιο πολιτικό προϊόν – ένα μείγμα κινδυνολογικής εθνικοφροσύνης και γυμνασιαρχικής ηθικολογίας, που θα εκπροσωπείται από μια ομάδα αποτυχόντων πολιτευτών και βετεράνων.

Ποιο είναι εκείνο το ακροατήριο που θα εμπιστευόταν τέτοιο σχήμα για το μέλλον του;.

Αφελής ερώτηση. Τα κριτήρια της ψήφου δεν είναι (μόνο) ορθολογικά. Ψηφίζει κανείς κι επειδή θέλει να ενώσει τον θυμό του με τον θυμό των άλλων – χωρίς να τον περισπά καμία αγωνία για το μέλλον.

Με βάση την κυβερνητική ανάγνωση, υπάρχουν δύο κοινωνικές κατηγορίες της παραδοσιακής κομματικής βάσης της Ν.Δ. που εμφανίζουν τάσεις απονενοημένου εκλογικού διαβήματος: οι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι αγρότες.

Αυτοί –θεωρητικά, γιατί κανονικές μετρήσεις δεν έχουμε– θα μπορούσαν να παροχετεύσουν τη δυσαρέσκειά τους σε ένα κόμμα διαμαρτυρίας υπό τον πρώην πρωθυπουργό. Θα έχουν έτσι την αίσθηση ότι δεν φεύγουν μακριά από την πολιτική τους εστία. «Παρκάρουν» το συναίσθημά τους εντός της περιμέτρου της παράταξης.

Τι εύρος μπορεί να έχει αυτό το ρεύμα;

Κάποιοι βλέπουν νέο ΚΙΔΗΣΟ. Συγκρίνουν δηλαδή τη δεύτερη διασπαστική προσπάθεια Σαμαρά με την απόπειρα του έτερου πρώην πρωθυπουργού, Γιώργου Παπανδρέου, να επιστρέψει στην πολιτική, διασπώντας το κόμμα που είχε ιδρύσει ο πατέρας του.

Η σύγκριση είναι παρατραβηγμένη για δύο λόγους:

Πρώτον, όταν ο ΓΑΠ επιχείρησε να το διασπάσει, το «πατρικό» του κόμμα βρισκόταν σε αποδρομή. Η σαμαρική παρέκκλιση βρίσκει τη Ν.Δ. πρώτη με διψήφια διαφορά.

Δεύτερον, το όνομα «Σαμαράς» δεν έχει τη βαρύτητα του ονόματος «Παπανδρέου».

Και η μπάμπουσκα;

Θα ανοίγεις, λένε, το πρώτο κέλυφος (Σαμαράς) και θα βρίσκεις μέσα το πιο μπαμπάτσικο όνομα (Καραμανλής).

Στο σενάριο ΚΙΔΗΣΟ, η απονομιμοποίηση θα είναι …

ΝουΔο-γαλαζαίοι ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΟΥΡΓΕΛΟ-ΨΩΝΑΡΟ-ΞΕΦΤΙΛΑΡΑΔΕΣ: Από «ατυχία» σε «ατυχία»…

Του ΠΑΣΧΟΥ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗ 

Δεν ξέρουμε αν ισχύουν όλα αυτά για τα οποία κατηγορείται ο Δημήτρης Αβραμόπουλος. 

Ο ίδιος χαρακτήρισε το κατηγορητήριο «μπούρδα» (ΣKAΪ, 24.6.2026). 

Συνηγόρησε προς αυτήν την κατεύθυνση και ο Αδωνις Γεωργιάδης –ο οποίος μάλλον είναι μόνιμος τηλεθεατής της εκπομπής «Σήμερα» και παρεμβαίνει καθημερινώς με sms– χαρακτηρίζοντας την υπόθεση «διασκεδαστική».

Αγνοούμε επίσης αν οι όλες αρχές της Γηραιάς Ηπείρου –από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία μέχρι τη βελγική Δικαιοσύνη– έχουν κάνει σκοπό της ζωής τους να ψυχαγωγήσουν τον υπουργό Υγείας, ο οποίος έλεγε για τα κατηγορητήρια του ΟΠΕΚΕΠΕ ότι «προκαλούν γέλιο». Παρένθεση: το «όλες» αναφέρεται καθ’ υπερβολήν. Η ελληνική Δικαιοσύνη δεν κάνει τέτοια.

Πάντως, αν όλα αυτά δεν γίνονται για να διασκεδάσει ο κ. Γεωργιάδης, τότε η κυβέρνηση πρέπει να προχωρήσει σε δραστικά μέτρα. Να κάνει π.χ. ένα ευχέλαιο στο Μαξίμου, διότι τα στελέχη της παράταξης διαρκώς μπλέκουν σε γελοίες παλιοϊστορίες.  

Ζητήθηκε η άρση ασυλίας υπουργών και βουλευτών διότι «προώθησαν ένα mail στον ΟΠΕΚΕΠΕ» και όχι γιατί παρενέβησαν για την ικανοποίηση αιτημάτων των ψηφοφόρων. Για «ένα mail» καταδικάστηκαν στελέχη της Ν.Δ. και όχι γιατί έγιναν κτήμα του κόμματος τα προσωπικά στοιχεία 25.000 ψηφοφόρων.  

Ο Μακάριος Λαζαρίδης ταλαιπωρείται και ταλαιπωρεί το κόμμα για «ένα διοικητικό λάθος» που τον αναβάθμισε σε μετακλητό «Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης» (Βουλή, 24.6.2026).

Eκατσαν και οι συμπτώσεις. Την ώρα που έσκασε το σκάνδαλο των πολεοδομιών, παραιτήθηκαν «για προσωπικούς λόγους» οι γενικοί γραμματείς των αρμόδιων για τα πολεοδομικά υπουργείων, συν η τεράστια σύμπτωση να παρακολουθούνται υπουργοί, στρατηγοί, επιχειρηματίες, δημοσιογράφοι κ.λπ. από «τέσσερις ιδιώτες». Η ατυχία εν προκειμένω ήταν ότι η ηγεσία του Αρείου Πάγου δεν είδε νέα στοιχεία για να ερευνήσει την υπόθεση, ώστε να μην υπάρχει καμία σκιά για την κυβέρνηση.

Την ίδια ατυχία αντιμετώπισε πέρυσι όταν απορρίφθηκαν στη Βουλή οι προτάσεις για τη σύσταση Προανακριτικής για τους πρώην υπουργούς Αγροτικής Ανάπτυξης, Μάκη Βορίδη και Λευτέρη Αυγενάκη, σχετικώς με τον ΟΠΕΚΕΠΕ. Δεν είναι μόνον ότι έμειναν σκιές αφού δεν εξετάστηκε ποιος ήταν ο διαβόητος «Μάκης», για το οποίο κατεγράφη σε ηχητικό το «εφόσον στέκει το Μαξίμου και στέκει ο Μάκης, είσαι βράχος. Λοιπόν, πάτα εκεί να τα γ@… όλα» (δικογραφία, 27.6.2025).

Η μεγάλη ατυχία ήταν ότι σε αυτήν την κρίσιμη ψηφοφορία έλαχε...

 

ΝουΔο-γαλαζαίοι ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΟΥΡΓΕΛΟ-ΨΩΝΑΡΟ-ΞΕΦΤΙΛΑΡΑΔΕΣ: Μνημεία μιας σπάνιας σταδιοδρομίας του αξιότιμου κυρίου ΤΙΠΟΤΑ....

Του ΜΙΧΑΛΗ ΤΣΙΝΤΣΙΝΗ 

 Αν διαβάσει κανείς τα λόγια του, θα πει πως ήταν ταραγμένος

Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, όμως, είναι πολύ έμπειρος για να αφήσει το συναίσθημα να υποσκάψει το πολιτικό του παράστημα.  

Ακόμη και οι κροτίδες αγανάκτησης –πως η υπόθεση για την οποία ελέγχεται «είναι μια μπούρδα», πως ο ίδιος δεν προτίθεται να απολογηθεί «σε κανένα κερατά»– δεν φαίνεται να προέκυψαν εκτός σκηνοθετικού πλάνου. Εμοιαζαν εναρμονισμένες με την υπερασπιστική γραμμή του statesman που εμφανίζεται για να πει ότι τα είχε όλα δηλωμένα, ότι είχε πάρει τυπικά την άδεια της Κομισιόν για να συνάψει σχέση έμμισθης εργασίας με τη ΜΚΟ του Παντσέρι – χωρίς, ωστόσο, να μπει στον κόπο να περιγράψει για ποιες ακριβώς υπηρεσίες αποζημιωνόταν

Η εξήγηση ίσως ήταν περιττή. Οι προσωπικότητες ευρωπαϊκής εμβέλειας δεν χρειάζεται να παράσχουν έργο για να πληρωθούν. Εξαργυρώσιμη είναι η ίδια η ακτινοβολία τους. Το όνομά τους.

Πώς χτίζεται τέτοιο όνομα – κεφάλαιο, ικανό να αποφέρει πρόσοδο; 

Εκεί μπορεί και να του ξέφυγε του αβροδίαιτου ευρωπαράγοντα. Ηταν αζύγιστη η ομολογία του ότι «εκλέγεται εκατό χρόνια»

Υπερέβαλε. Αλλά όχι πολύ. Από το 1993, που μπήκε στην πολιτική, επί ένα τρίτο του αιώνα, ο πρώην δήμαρχος, πρώην υπουργός πολλών χαρτοφυλακίων, πρώην επίτροπος και νυν (τρίτος κατά σειράν εκλογής) βουλευτής Ηλείας, έχει αν μη τι άλλο επιδείξει ασυναγώνιστο επιβιωτικό χάρισμα. Μπορεί, εκτός από τα παροιμιώδη κιγκλιδώματα των Αθηνών, να μην έχει κανείς πολλά να σημειώσει στο ενεργητικό της μακράς σταδιοδρομίας του. Αλλά είναι αδύνατο να μην του αναγνωρίσει το ταλέντο στους τακτικισμούς..

Να του αναγνωρίσει όχι ότι τόλμησε να ιδρύσει, αλλά πόσο φρόνιμα έκλεισε το νεοϊδρυθέν κόμμα του, μέσα σε 15 μήνες, προτού ρισκάρει να σπαταληθεί σε αβέβαιους εκλογικούς αγώνες.  

Πως διεκδίκησε την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας, για να διαπραγματευθεί εγκαίρως την απόσυρσή του, έπειτα όμως από έναν ελιγμό που έστειλε τη σίγουρη μέχρι τότε διάδοχο στον κουβά.  

Πως ανταμείφθηκε με το ευρωπαϊκό χαρτοφυλάκιο, χωρίς να επαναπαυθεί σε αυτό – χωρίς να τον εμποδίσουν οι κομματικές γραμμές της χρεοκοπικής πόλωσης να παζαρέψει με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ τη μεταπήδησή του στην Προεδρία της Δημοκρατίας (μέχρι που ο Παππάς αθέτησε την ύστατη στιγμή τη συμφωνία). 

Πως αντιστάθηκε στην αποστράτευσή του, χωρίς να διστάσει να δοκιμάσει τις σόλες του στα καφενεία της Ηλείας, προκειμένου να μείνει στα πράγματα.

Ναι, από την πολιτεία του μπορεί να μένουν οι κουτσουλισμένες επιγραφές, που ενημερώνουν τους Αθηναίους ότι αυτό ή το άλλο γλυπτό ανηγέρθη επί των ημερών του. Ομως, τα άυλα μνημεία του είναι αυτά τα επιδέξια αλματάκια με τα οποία ανελισσόταν από πόστο σε πόστο.

Αριθμητικά, τα παραλέει· στην ουσία, όμως...

 

ΝουΔο-γαλαζαίοι ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΟΥΡΓΕΛΟ-ΨΩΝΑΡΟ-ΞΕΦΤΙΛΑΡΑΔΕΣ: Αβραμόπουλος και… κόρη ναυάρχου

https://www.protagon.gr/wp-content/uploads/2026/06/AVRAMOPOULOS.jpg

 

Της ΡΕΑΣ ΒΙΤΑΛΗ

Θυμάστε, σε εκείνη την ασπρόμαυρη ταινία ενός «κάποτε», εκείνη την καψοεπηρμένη μαντάμ που διαμαρτύρονταν στον αξιωματικό υπηρεσίας «Θα με υποχρεώσετε, μιλήστε μου στον πληθυντικό, είμαι κόρη ναυάρχου»;

Ε, αυτό δεν είναι τίποτα. Επί Αβραμόπουλου ανεβήκαμε level. Οπως, πιθανολογώ, ενημερωθήκατε, αστυνομικό τμήμα Βελγίου εξέδωσε ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο, τον πολιτικό άνδρα που κατέληξε βουλευτής Ηλείας.

Εννοείται, δεν μπορώ να γνωρίζω τι συνέβη, ούτε να κατηγορήσω, ούτε και να συμπονέσω. Ενημερώνομαι, όπως όλοι, προσπαθώντας να καταλάβω.

Επί τούτω ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, και ίνα μας βοηθήσει να καταλάβουμε, έδωσε προχθες μια συνέντευξη στο τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ και συγκεκριμένα στους δημοσιογράφους Οικονόμου και Παυλόπουλο, την οποία στάθηκα με ειλικρινές ενδιαφέρον να παρακολουθήσω.

Ομολογώ ότι κατέληξα αγωνιούσα για εγκεφαλικό, είμαι και σε ζόρικη ηλικία, μελετώντας πίσω από τις λέξεις τον χαρακτήρα του ανδρός, όπως διαφαίνεται στον τρόπο διαχείρισης.

 «Δεν θα απολογηθώ σε κανέναν κερατά!».

Ωπα! Οπου, να υποθέσω, «κερατάς» ένα Αστυνομικό Τμήμα του Βελγίου. Ητοι μια Αρχή;

Μπορείτε να φανταστείτε οποιονδήποτε πολίτη, ευσυνείδητο ή μη, που να συμπεριφέρεται με αυτόν τον τρόπο σε αντίστοιχο ένταλμα;

Είναι αυτή κατεύθυνση παραδειγματισμού από πολιτικό που υπηρετεί το κράτος; Τις αρχές; Οντας Αρχή.

Αξίζει να παρακολουθήσετε τη συνέντευξη ως μνημείο έπαρσης.

Αξίζει να ακούσετε προσεκτικά τον τόνο της φωνής όταν λέει «Ελαβα 5.000 ευρώ»… Κάπως ως ψίχουλα για την υψηλότητά μου… Και να διευκρινίζει «5.000 ευρώ μεικτά» με τονισμό και να συνεχίζει: «Ητοι 3.500 ευρώ», ως λίγα. Είναι να γελάς με τον υπολογισμό των «Μεικτά-καθαρά», ακριβώς με τον τρόπο που δικαιούται να τα μετράει ένας εργάτης ή ένας νέος/νέα. Ενας του μόχθου.

Ο κύριος Αβραμόπουλος, εκ του είδους της αποστολής του, το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του αμειβόταν από κρατικό κορβανά. Μια φορά απέκτησε εργοδότη, εις ηλικίαν μπόλικη, και αίφνης μετράει τα «Μεικτά καθαρά»;

Δεν γνωρίζει ότι από την τσέπη του εργοδότη βγαίνει όλο το ποσόν;

Και κυρίως ότι το ποσόν που κρατείται διευκολύνει-χρηματοδοτεί την κοινωνία όλη, πέραν της ασφάλειας του εργαζομένου;

Αυτό τσιγκουνεύτηκε;

Σκαρφαλώνοντας, δε, στο ύψιστο σκαλοπάτι τύφλωσης από έπαρση, «το τερμάτισε» με το αριστουργηματικό: «Δηλαδή το κράτος έβγαλε και από μένα».

Ε, εκεί σπας τηλεόραση! Του χρωστάμε και από πάνω!

Είπε κι αυτός να εργαστεί, καθώς «η δουλειά κάνει τους άνδρες, το γιαπί, το πιλοφόρι, το μυστρί», σε έναν Παντσέρι, και μας το «χτύπησε»!

Είναι ώρα, βρε χριστιανέ μου, να κάνουμε λογαριασμό;

Είναι ώρα να δούμε ποιος χρωστάει σε ποιόν;

Είναι να πηγαίνεις τόσο γυρεύοντας;

Για παράδειγμα, τα εμβόλια που είχες παραγγείλει σε τεμάχια περισσότερα του πληθυσμού της χώρας και τελικά δεν χρειάστηκαν πού να τα χρεώσουμε; Ποια Λιόλιου να μας τραγουδήσει «Μπορώ να έχω λίγο τον λογαριασμό και έναν υπεύθυνο που θέλω να ρωτήσω…».

Από το 1980 έως τις μέρες μας, υπηρετών τον ελληνικό λαό… Μετά οδηγού, ασφαλείας και ό,τι συνεπάγεται…

Αχ! Κύριε Αβραμόπουλε! Τι να μας λέει εκείνη η καψοεπηρμένη της μαυρόασπρης ελληνικής ταινίας «Σας παρακαλώ, μιλήστε μου στον πληθυντικό, είμαι κόρη ναυάρχου»… Εμείς το ξετινάξαμε σε άλλο level!

Μου είναι παγερά αδιάφορο το δίκαιο ή το άδικο του εντάλματος σύλληψης του κυρίου Αβραμόπουλου. Μου αρκεί ο τρόπος της διαχείρισης του θέματός του.

Θα ευχόμουν «Περαστικά», εκλαμβάνοντας την αλαζονεία ως…