"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΝουΔο-ΠΑΣΟΚ-ο-ΕΛΑΣιτο-ΤΖΟΚΟΝΤΟ-ΣΥΡΙΖΑίικα ΕΘΝΙΚΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ: Ποιος κατσαπλιάς αντέχει την αλήθεια ?

 

Του ΘΑΝΟΥ ΤΖΗΜΕΡΟΥ 

Στις 17 Ιουνίου 2015 οι υπουργοί Οικονομικών της Ευρωζώνης περίμεναν το θαύμα: να καταθέσουν τα αλητοσούργελα συγκεκριμένες προτάσεις.

Η προγραμματισμένη συνεδρίαση θα γινόταν την επόμενη στις 18 Ιουνίου 2015 στο Λουξεμβούργο, (η οποία κατέληξε σε αδιέξοδο, διότι αλητοσούργερλα και συγκεκριμένες προτάσεις είναι πράγματα ασύμβατα).

Το κλίμα ήταν ήδη πολύ βαρύ. Ευρωπαίοι αξιωματούχοι (συμπεριλαμβανομένων των Ντάισελμπλουμ και Μοσκοβισί) τόνιζαν ότι χωρίς ένα νέο πακέτο μεταρρυθμίσεων, δεν μπορούσε να υπάρξει εκταμίευση και η χώρα πήγαινε για φούντο. Η Ε.Ε. προετοίμαζε Έκτακτη Σύνοδο Κορυφής, με θέμα την αποπομπή της Ελλάδας από το ευρώ, καθώς πλησίαζε η λήξη του προγράμματος διάσωσης (τέλη Ιουνίου) και ο κίνδυνος χρεοκοπίας ήταν παραπάνω από ορατός.

Αξία έχει να δούμε τι έκαναν, εκτός από τα αλητοσούργελα, τα άλλα κόμματα της Βουλής.

Αυτό στηλιτεύω στο παρακάτω κείμενο, που ανάρτησα στις 17/6/2015:

ΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ;

Στο τέλος της εβδομάδας ή, το πολύ, στο τέλος του μήνα, καταρρέει με πάταγο η απάτη της μεταπολίτευσης. Η αντίληψη, δηλαδή, ότι ένα κράτος δημοσίων υπαλλήλων, συνταξιούχων και καταναλωτών μπορεί να επιβιώσει και να ευημερεί στον σύγχρονο κόσμο. Όμως, παρά την πασιφανή χρεοκοπία του πελατειακού μοντέλου, κανένα από τα κόμματα της Βουλής δεν τολμάει να μιλήσει για την «ταμπακιέρα».

Όλα, μηδενός εξαιρουμένου,  περιορίζονται σε ανούσιες και ανόσιες, για την κρισιμότητα των στιγμών, ευχές: να βρεθεί μια λύση που ούτε θα μας ξεβολέψει από τα «κεκτημένα», ούτε θα μας βγάλει από την ευρωπαϊκή οικογένεια.

Ε, λοιπόν, τέτοια λύση δεν υπάρχει! Και τα δύο μαζί δεν γίνονται!

Ο φορολογούμενος πληρώνει ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ 1.114.000.000 ευρώ ΜΟΝΟ για την κρατική ενίσχυση των συνταξιούχων ΟΤΕ και ΔΕΗ. Πληρώνει ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ 1.500.000.000 ευρώ ΜΟΝΟ για συντάξεις σε άτομα μικρότερα των 55 ετών. Δεν υπάρχει ούτε ένα επιχείρημα, που να διαθέτει ίχνος λογικής και να εξηγεί για ποιο λόγο οι Δημόσιοι Υπάλληλοι θα πρέπει να συνταξιοδοτούνται νωρίτερα από τους εργαζόμενους στον Ιδιωτικό Τομέα, όπως πρότεινε η ελληνική κυβέρνηση στη περιώνυμη πρόταση των 47 σελίδων στη... θεσμόικα.

Δεν υπάρχει ούτε ένα επιχείρημα που να εξηγεί για ποιο λόγο τα επικουρικά, δηλαδή τα «καθαρόαιμα» συντεχνιακά ταμεία, που στήθηκαν και λειτούργησαν ως κερδοσκοπικές πυραμίδες σε βάρος των μελλοντικών γενεών, θα πρέπει να χρηματοδοτούνται από τον άνεργο που έτυχε να έχει ένα σπίτι στο όνομά του.

 Δεν υπάρχει ούτε ένα επιχείρημα που να υποχρεώνει τον Ιταλό, τον Σλοβάκο, ή ακόμα τον «πλούσιο» Γερμανό φορολογούμενο, να πληρώνει τις αργομισθίες των πελατών του υπουργού με το 12% .

Κι επειδή δεν υπάρχουν επιχειρήματα, η κυβέρνηση επιστρατεύει έναν χυδαίο, ωμό εκβιασμό: αν δεν μας δανείσετε, θα το κάνουμε Κούγκι και θα σας κάψουμε όλους μαζί μας! Αυτή η ανήκουστη για ευρωπαϊκό κράτος «θέση», ακόμα κι αν δεν πραγματοποιηθεί, ήδη έχει κάνει παρανάλωμα κάθε σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στην Ελλάδα, τους εταίρους και τον υπόλοιπο κόσμο.

Μας έχει καταστήσει περίγελω της Οικουμένης, κράτος - τρομοκράτη, που οι υπόλοιποι λαοί αντιμετωπίζουν πότε με συμπόνια, πότε με ειρωνεία, πότε με περιφρόνηση, πότε με οργή. Ποτέ όμως με σεβασμό.

Έφτασε η ώρα της αλήθειας.

Λύση δεν είναι μια συμφωνία με υπερφορολόγηση όσων επιβίωσαν από τη σφαγή του ιδιωτικού τομέα, όπως αποφάσισε η προηγούμενη κυβέρνηση και ετοιμάζεται να αποφασίσει, με χειρότερους όρους, η σημερινή.

Λύση είναι μια συμφωνία με θεραπεία-σοκ του "μεγάλου ασθενή": του ελληνικού κρατικού μηχανισμού. Αυτό όμως θα χτυπήσει τον σκληρό πυρήνα της πελατοκρατίας, κάτι που απέφυγαν να κάνουν οι κυβερνήσεις Παπανδρέου και Σαμαρά, αρνείται να συζητήσει καν η κυβέρνηση Τσίπρα (καθώς έχει μεταστεγάσει στους κόλπους της όλον τον φαύλο πελατειακό μηχανισμό ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ και λαϊκής Δεξιάς), αλλά αποφεύγουν να μνημονεύσουν, έστω, οι ψευδεπίγραφοι νεόκοποι μεταρρυθμιστές του μεταμοντέρνου λαϊκισμού, που επικαλούνται την Ευρώπη, αγνοώντας τις αρχές της.

Ποιος τολμάει να πει δημόσια, ότι μεταρρύθμιση σημαίνει:

- άνοιγμα της αγοράς με κατάργηση των κλειστών ή προστατευμένων επαγγελμάτων που θα φέρει χαμηλότερες τιμές για τον καταναλωτή, αλλά θα αφαιρέσει προσοδοθηρικά έσοδα από ισχυρές συντεχνίες

- κλείσιμο των αντιπαραγωγικών δομών του Δημοσίου με απόλυση των αργόμισθων «εργαζόμενων»

- εκσυγχρονισμό των παραγωγικών δομών του με μοναδικό κριτήριο τη σχέση κόστους / αποτελέσματος και εισαγωγή της Πληροφορικής παντού, που θα απαλλάξει τον πολίτη από το μαρτύριο του γκισέ αλλά θα οδηγήσει σε απόλυση χιλιάδων ανειδίκευτων σφραγιδοκρατόρων (και σε πρόσληψη ατόμων υψηλής εξειδίκευσης όπως π.χ. επιστημόνων πληροφορικής που ετοιμάζονται να μεταναστεύσουν, αν δεν το έχουν κάνει ήδη...)

- απλοποίηση της νομοθεσίας και των φορολογικών διατάξεων, που θα αφήσει χωρίς «επαγγελματική ύλη» χιλιάδες δικηγόρους, συμβολαιογράφους, φοροτεχνικούς, κ.λπ. οι οποίοι θα χρειαστεί να αλλάξουν επάγγελμα

- αλλαγή του συστήματος αδειοδοτήσεων που θα αφήσει χωρίς μίζα εκατοντάδες χιλιάδες τρωκτικά του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα

- αλλαγή στη νομοθεσία για την λειτουργία των κομμάτων που θα περικόψει δραστικά τη χρηματοδότησή τους και θα δημιουργήσει πρόβλημα επιβίωσης στα πάλαι ποτέ κόμματα εξουσίας με τα υπέρογκα χρέη

- αλλαγή στο θεσμικό μας πλαίσιο και στον εκλογικό νόμο που θα απαγορεύσει σε μειοψηφικά κόμματα (που απέρριψαν οι δύο στους τρεις ψηφοφόρους) να επικαλούνται την «εντολή του ελληνικού λαού» και να ετοιμάζονται να μας τσακίσουν στα βράχια...

Αυτά, και πολλά άλλα, που δεν επαρκεί ο χώρος να αναφερθούν εδώ, δυσάρεστα για τους κομματικούς στρατούς, είναι πραγματικές μεταρρυθμίσεις.

Δεν έγιναν ποτέ γιατί απειλούν τον κρατισμό, με όλες του τις κοινοβουλευτικές εκδοχές.

Όμως…

 

ΠΑΣΟΚ-ο-ΕΛΑΣιτο-ΤΖΟΚΟΝΤΟ-ΣΥΡΙΖΑίικα ΕΘΝΙΚΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ: Ούτε οι ίδιοι πιστεύουν ότι θα κυβερνήσουν

 

Toυ ΘΑΝΑΣΗ ΜΑΥΡΙΔΗ 

Υπόσχονται αυξήσεις σε μισθούς, επειδή τα χρήματα δεν φτάνουν για να ζήσουν οι πολίτες.

Έχουν δίκιο ως προς την διαπίστωση. Θέλουν, όμως, να είναι οι Άι Βασίληδες σε ένα παραμύθι δίχως τέλος. Αλλά δυστυχώς τα παραμύθια αυτά έχουν τέλος και αυτό δεν είναι συνήθως καλό. Δεν κρατάει φυλακισμένους τους μισθούς ο κακός ο λύκος. τόσα μπορεί να δώσει η ελληνική οικονομία και τόσα δίνει. Κι όσο υπάρχουν πολιτικοί που πουλάνε σανό στον κόσμο, τόσο θα μικραίνει η πίτα. Καημένοι! Ούτε ένα αφήγημα της προκοπής δεν μπορούν να δώσουν…

Ένα αφήγημα. Κάτι με αρχή, μέση και τέλος.

Δεν μπορεί να είναι αυτή η πολιτική μάχη! Το ποιος θα υποσχεθεί μεγαλύτερες παροχές από τον άλλον!

Μια χρεοκοπία περάσαμε και δεν μάθαμε. Για να είμαστε πιο σαφείς! Στην ΕΛΑΣ φαίνεται να έκαναν πολύ παρέα με τον Προκόπη των μεγάλων προσλήψεων της κυβέρνησης Καραμανλή και να έχουν «μολυνθεί» από τον «ιό της λαϊκής δεξιάς».

Στο ΠΑΣΟΚ πρέπει να μετάνιωσαν για την συγκυβέρνηση με τη ΝΔ και λένε, όπως φαίνεται, να επιστρέψουν τον χρόνο πίσω και να πάρουν πίσω την θετική ενέργεια που κατέβαλλαν εκείνη την περίοδο.

Στα βράχια;

Στα βράχια! Δίχως αμφιβολία εκεί πάμε ,με αυτά τα μυαλά.

Η πολιτική αστάθεια είναι το μεγάλο πρόβλημα της χώρας. Η προοπτική να αλλάζουν οι κυβερνήσεις σαν τα πουκάμισα είναι η απόλυτη συνταγή της καταστροφής.

Πόσο κοντά είμαστε σε κάτι τέτοιο;

Είναι νωρίς ακόμη για να πούμε το ένα ή το άλλο. Το ανησυχητικό όμως είναι ότι η αντιπολίτευση πάει χωρίς πρόγραμμα. Στο κουτουρού. Διότι δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι είναι πολιτική πρόταση ουσίας η φορολόγηση των σκαφών και των αυτοκινήτων που πάνε γρήγορα!

Η πολιτική αστάθεια δεν θα προέλθει από την πτώση της κυβέρνησης της ΝΔ, η οποία κάποια στιγμή νομοτελειακά θα γίνει. Μπορεί να μην είναι σε αυτές τις εκλογές και να γίνει το 2029 ή το 2030. Δεν ξέρουμε πότε, αλλά κάποια στιγμή θα συμβεί! 

Η πολιτική αστάθεια θα υπάρξει όταν η αντιπολίτευση βρεθεί για κάποιον λόγο στην εξουσία χωρίς να είναι έτοιμη να προσφέρει ένα εναλλακτικό σχέδιο εξουσίας. Σαν να σηκώνει ο δάσκαλος έναν αδιάβαστο μαθητή στον πίνακα. Το ζήσαμε το 2015!

Και είναι άραγε τόσο δύσκολο να διαμορφώσει κάποιος μια πολιτική πρόταση;

Είναι!

Διότι …

 

ΠΑΣΟΚ-ο-ΕΛΑΣιτο-ΤΖΟΚΟΝΤΟ-ΣΥΡΙΖΑίικα ΕΘΝΙΚΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ: Δεν έχουν ιδέα για πράγματα που λένε με σιγουριά

 

Toυ ΜΑΝΟΥ ΒΟΥΛΑΡΙΝΟΥ

ντροπή (η) 1. αίσθημα που σε κάνει να προσέχεις λόγια και πράξεις προκειμένου να αποφύγεις τα αρνητικά σχόλια «όταν δεν νιώθεις την παραμικρή ντροπή δεν έχεις κανένα πρόβλημα να πεις το οτιδήποτε» 2. αυτό που δεν υπάρχει «για τα περισσότερα στελέχη του αυτοαποκαλούμενου προοδευτικού χώρου η κοινή λογική είναι ντροπή»

Ακουγα τον σύντροφο Νυφούδη να λέει ότι «το δωρεάν εισιτήριο στα ΜΜΜ είναι 80 ευρώ για τον εργαζόμενο που πάει στη δουλειά ή για τον άνεργο που πάει να βρει δουλειά» και μετά άκουγα τον σύντροφο Πέτρο Παππά να λέει ότι «το κέρδος είναι ανάλογο με το πόσο μετακινούνται κάθε μέρα και οι νέοι μετακινούνται πολύ… ο άνθρωπος ο νέος μπορεί να κερδίσει πολλά» και σκεφτόμουν πώς να νιώθουν αυτοί οι άνθρωποι.

Αυτοί που δεν ντρέπονται να μιλάνε με σιγουριά για κάτι για το οποίο δεν έχουν ιδέα και ταυτοχρόνως είναι τόσο τεμπέληδες ώστε να μην ξοδεύουν ούτε ένα λεπτό να ψάξουν και να μάθουν ότι μια μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών κοστίζει 27 ευρώ και σε πάει όπου θες όσες φορές θες και ότι οι άνεργοι δεν πληρώνουν καθόλου.

Αλλά θα μου πείτε εδώ ο ένας δεν ντρέπεται να είναι στο κόμμα κάποιου που αποκαλούσε «καραγκιόζη» και ο άλλος δεν ντρέπεται να εκλέγεται με τον ΣΥΡΙΖΑ, να στηρίζει Κασσελάκη και τελικά να καταλήγει στο ΠΑΣΟΚ, θα ντραπούν να πουν παραμύθια για τις τιμές των εισιτηρίων;

Εχει λογική

Ατυχής νομίζω η λέξη «γελοία» με την οποία η συντρόφισσα Διαμαντοπούλου χαρακτήρισε την πρόταση του συντρόφου Δούκα να αρχίσουν από τώρα τα νταλαβέρια με τον Τζοκόντο.

Γελοία είναι άμα θες να μείνεις στο ΠΑΣΟΚ.

Aμα θέλεις να το διαλύσεις για να πας στην ΕΛΑΣ είναι απολύτως λογική.

Δεν τα πάνε καλά με τους αριθμούς

Τελικά, τα 4 δισεκατομμύρια που μας υποσχέθηκε ο (πρώην ΠΑΣΟΚ, νυν κόμμα Τζοκόντου) σύντροφος Σαουλίδης από τα 1.500 ΑΦΜ που δηλώνουν πάνω από 900.000 είναι…

 

ΠΑΣΟΚ-ο-ΕΛΑΣιτο-ΤΖΟΚΟΝΤΟ-ΣΥΡΙΖΑίικα ΕΘΝΙΚΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ: Κατσαπλιάδων εξυπνάδες

 

Του ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ 

Από εξυπναδούλες πάνε καλά.

Ο μοναδικός σχολιασμός που βρήκε να κάνει το ΠΑΣΟΚ στην καινούρια πλατφόρμα ενημέρωσης posokanei, ήταν να την μετονομάσει σε «πόσο χάνει» ο πολίτης.

Σοσιαμιντιακή αντιπολίτευση, λες και είμαστε χασομέρηδες που διαγωνίζονται στο ποιος θα βρει την πιο πιασάρικη καφενειακή ατάκα για να πάρει περισσότερα likes. Ο ένας κάτι προσπαθεί να κάνει (έστω) στο πεδίο της ενημέρωσης του καταναλωτή, ο άλλος κάθεται αραχτός στον καναπέ και εφευρίσκει σαχλαμαρίτσες.

Αμ δεν γίνεται έτσι δουλειά πατριώτες.

Ο δε ΣΥΡΙΖΑ (ποιος ΣΥΡΙΖΑ θα μου πείτε τώρα…) πρώτα χλεύασε τη δημιουργία της πλατφόρμας ως μέτρο κοροϊδίας, κι ύστερα την άνοιξε, μελέτησε τις τιμές που δείχνει μέσα και ανακάλυψε ότι σε πολλά προϊόντα τα σούπερ μάρκετ έχουν ίδιες τιμές σε πολλά προϊόντα, άρα υπάρχει καρτέλ.

Αυτή η τακτική είναι καλύτερη από την ΠΑΣΟΚική. Πρώτα την κατακεραυνώνουμε κ ύστερα τη χρησιμοποιούμε για να δικαιώσει τις πολιτικές μας θέσεις. Έξυπνο. Και η πίτα ολόκληρη και ο σκύλος σκασμένος από το φαΐ.

Τελικά, ούτε οι μεν ούτε οι δε εμπέδωσαν το παραμικρό από το μάθημα που πήρε ο Τσίπρας το 2023.

Δεν έμαθαν ότι το «όχι σε όλα» περιστρέφεται στον τηλεοπτικό και σοσιαλμιντιακό αέρα σαν μπούμερανγκ κι ύστερα επιστρέφει στο κεφάλι εκείνου που το πέταξε.

Δεν έμαθαν ότι η άνευ ορίου και έρματος αντιπολίτευση, καταλήγει σε κατεδάφιση εκείνου που την υπηρετεί.

Δεν έμαθαν ότι η καταστροφολογία κάνει περισσότερη ζημιά σε κείνον που τη χρησιμοποιεί, απ’ όσο φθείρει αυτόν στον οποίον κατευθύνεται.

Διότι καλώς ή κακώς, κάτι έμαθαν οι Έλληνες από τη χρεωκοπία. Μπορεί να διαθέτουν άπειρα αποθέματα μουρμούρας, δικαιολογημένης και αδικαιολόγητης, όμως έχει απομείνει βαθιά μέσα τους μια βάση λογικής ανάλυσης των πραγμάτων και ένα ψήγμα φόβου για το πού οδηγούν οι κομπογιαννίτες της πολιτικής που υπόσχονται τα πάντα με την ευκολία που αναπνέουν. Προφανώς δυσανασχετούν με την ακρίβεια, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι εμπιστεύονται κάθε άβγαλτο αγοράκι και κοπελίτσα όταν λέει «σας εγγυώμαι ότι μ’ εμάς οι τιμές θα πέσουν».

Με ατακούλες δεν καταπολεμάται ο διάχυτος πληθωρισμός απληστίας, ούτε τα ευφυολογήματα ρίχνουν τις τιμές στα ράφια των σούπερ μάρκετ.

Αυτός που σήμερα δεν μπορεί να πείσει τον Δούκα να σωπάσει έστω για μια βδομάδα ώστε να μην κάνει ζημιά στο κόμμα του, θα πείσει αύριο τον ιδιοκτήτη σπιτιού να ρίξει το νοίκι που ζητά από τα 700 στα 400 ευρώ;

Αυτός που κάθεται σαν ξελιγωμένος στην εξώπορτα του κόμματος Τσίπρα παρακαλώντας να μπει μέσα, θα αρπάξει αύριο τους σουπερμαρκετάδες από το πέτο και θα τους υποχρεώσει να ρίξουν τις τιμές στα ράφια;

Μην λέμε χαζά, διότι ο κόσμος τα καταλαβαίνει. Μπορεί να συντάσσεται με τη μουρμούρα του, αλλά το πορτοφόλι του δεν θα του το επιστεφθεί.

Διότι …

 

ΠΑΣΟΚ-ο-ΕΛΑΣιτο-ΤΖΟΚΟΝΤΟ-ΣΥΡΙΖΑίικα ΕΘΝΙΚΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ: Παιδιά και αποπαίδια!

 

Του ΓΙΑΝΝΗ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ

Ζούσαμε μέρες ζόφου. Εως ότου μια γνώριμη φωνή μάς προανήγγειλε από τη Νίκαια Αττικής πως «σε λίγους μήνες θα γίνουμε και κυβέρνηση» (15/6).

Ξαφνικά ο ουρανός έγινε πιο γαλανός κι όλοι γύρω μας κυκλοφορούν με χαμόγελα που δεν μπορούν να κρύψουν.

Γιατί όμως χαίρεται ο κόσμος και χαμογελά, πατέρα; 

Διότι δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Τσίπρας συμφέρει.

Τι είπε ο Ανδρουλάκης; Δωρεάν οι αστικές συγκοινωνίες;

Δωρεάν οι μετακινήσεις Αθήνα – Θεσσαλονίκη, τον πλάκωσε ο Τσίπρας. Και από πάνω μπόνους κατάργηση των εξετάσεων.

Ολων των εξετάσεων. Ακόμη και των ιατρικών.

Θα πηγαίνεις στον γιατρό, θα σε κόβει με το μάτι, θα σου λέει «μια χαρά σε βλέπω» κι έφυγες.

Διότι δεν υπάρχει αμφιβολία πως με την κυβέρνηση που έρχεται «με φόρα» μέσω Νίκαιας Αττικής οι Ελληνες δεν θα είναι μόνο όλοι ευτυχείς αλλά και όλοι υγιείς.

Μεγάλο πράγμα να έχεις την υγεία σου.

Οχι σαν τη δυστυχισμένη αναπληρώτρια του Κασσελάκη. Που ξαφνικά ανακάλυψε πως θα παραμείνει πάντα «πολιτικό παιδί του πιο χαρισματικού ηγέτη που πέρασε από την Ελλάδα, του Ανδρέα Παπανδρέου» (Εφη Μιχελάκη, 15/6).

Προφανώς το παιδί του μακαρίτη είχε δοθεί για υιοθεσία. Δεν εξηγείται διαφορετικά πώς (όπως λέει και η ίδια) πέρασε δώδεκα χρόνια από τον ΣΥΡΙΖΑ και μετά άλλα δυο από τον Κασσελάκη.

Το καημένο το ορφανό. Δεξιά κι αριστερά το έτρεχαν, κανείς δεν το πρόσεχε. Εως ότου ανακάλυψε τον νεκρό πατέρα του.

Είμαι βέβαιος πως κάποιος θα τη μαζέψει και τώρα. Τα καλά κορίτσια δεν χάνονται.

 

Αλλωστε στο ΠαΣοΚ έχει και κάτι θέσεις που έμειναν κενές αφότου την κοπάνησαν οι καθήμενοι.

Οπως η άλλη γλυκύτατη κυρία που έζησε ένα απίστευτο θαύμα: κοιμήθηκε ΠαΣοΚ και ξύπνησε Τσίπρας.

Πάλι καλά που…

 

ΠΑΣΟΚ-ο-ΕΛΑΣιτο-ΤΖΟΚΟΝΤΟ-ΣΥΡΙΖΑίικα ΕΘΝΙΚΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ: Κομμουνιστο-Σοσιαλιστική τσαμπαρία !

 

Toυ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΚΑΣΙΜΑΤΗ

Πολύς αχός σηκώθηκε, πολλά ντουφέκια πέσαν, για την πλειοδοσία του δωρεάν μεταξύ των κομμάτων της Αριστεράς.

Δωρεάν εισιτήρια υπόσχεται ο Νίκος ο Ανδρουλάκης στους κάτω των 24 ετών, «τα βλέπει», που λένε και οι χαρτοπαίκτες, ο καπετάν Καραμήτρος και προσφέρει δωρεάν σε όλους.

Οι αντιδράσεις ήταν φυσικά οξύτατες, αφού και οι δύο προσεγγίσεις είναι εξίσου καταστροφικές για τις δημόσιες συγκοινωνίες.

Τέτοιου είδους γαλαντομίες είναι γνωστό ότι καταλήγουν και στην πτώση του επιπέδου των υπηρεσιών και στην αύξηση του δημόσιου κόστους για τη συντήρηση μιας κακής υπηρεσίας. Δεν εξέπληξε λοιπόν ότι αντιδράσεις υπήρξαν ακόμη και από αριστερούς που δεν θυσιάζουν τη λογική στον βωμό της ιδεολογίας, όπως ο καθηγητής Αντώνης Λιάκος.

Προφανώς οι επικριτές έχουν δίκιο, ωστόσο αυτή η πλειοδοσία τσαμπαρίας μάς δίνει την ευκαιρία να παρατηρήσουμε τη μόνη ουσιαστική διαφορά μεταξύ σοσιαλισμού και κομμουνισμού:

ΣΥΡΙΖΑίοι ΕΘΝΙΚΟΙ ΣΤΑΛΙΝΟ-ΞΕΦΤΙΛΑΡΑΔΕΣ: Η μνήμη είναι ελέφαντας και όπου βρει πατάει τον Γ. Δραγασάκη

 

Tης ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΓΑΛΑΝΟΥ 

Δυστυχώς για τους πρωταγωνιστές και διαχειριστές της διακυβέρνησης του 2015, η εγγραφή των δραματικών γεγονότων στην ατομική και συλλογική μνήμη είναι τόσο ισχυρή, όσο ισχυρή είναι και η επιθυμία τους να εξαφανιστούν, να σιωπήσουν ή να αποσυρθούν οι θεσμικοί «κιβωτοί» της ιστορικής αλήθειας.

Η δρακογενιά που σκόρπισε αφού έχασε την ελπίδα και την προοπτική της επιστροφής στην εξουσία, επιδίδεται χωρίς αναστολές στην εκ των υστέρων παραχάραξη της πραγματικότητας και στην ανασκολόπιση της αλήθειας. Είτε η αλήθεια αυτή καταγράφεται από το στόμα του Γιούνκερ στο ντοκιμαντέρ «Στο χιλιοστό», είτε από τη νέα μαρτυρία του διοικητή της ΤτΕ στη συνέντευξή του στα «ΝΕΑ», όπου ανέφερε ότι ο φόβος να μας πετάξουν έξω από το ευρώ, ήταν υπαρκτός ακόμη και όταν εκδιώχθηκε ο Βαρουφάκης.

Διότι απλά όλο το σύστημα του ΣΥΡΙΖΑ εμφορείτο από ιδέες και σχέδια για παράλληλες τράπεζες και παράλληλο νόμισμα, εκτός της ευρωπαϊκής τάξης και κανονικότητας.

Ο κεντρικός τραπεζίτης αποκάλυψε ότι ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπεύθυνος για τις τράπεζες, Γιάννης Δραγασάκης, του είχε στείλει στο γραφείο του στην ΤτΕ τον καθηγητή Οικονομικών και πρόεδρο του Levy Economics Institute, Δημήτρη Παπαδημητρίου - μετέπειτα υπουργό -  προκειμένου να του «εξηγήσει» πόσο καλά θα μπορούσε να δουλέψει το παράλληλο νόμισμα. Άγνωστο αν εννοούσε το ίδιο παράλληλο νόμισμα που είχε επινοήσει ο Βαρουφάκης ή κάποια παραλλαγή.  Ήταν τόσο άνετοι με τα σχέδια αυτά που σύμφωνα με πληροφορίες στο Μαξίμου νεαρός υπουργός πολύ κοντά στον Τσίπρα έκανε και σχετική πλακίτσα για το ποιο έπρεπε να προκριθεί. 

Ο κ. Δραγασάκης – ο οποίος επέστρεψε ως βουλευτής στο Κοινοβούλιο μετά την παραίτηση της κας Αχτσιόγλου – επιχείρησε να διασκεδάσει αμήχανα και καθόλου πειστικά, την αποστολή του  κ. Παπαδημητρίου στον διοικητή της ΤτΕ. Χωρίς βεβαίως να διαψεύδει.

Αντιλαμβανόμενος δε την αξία της μαρτυρίας Στουρνάρα στον απόηχο μάλιστα του ντοκιμαντέρ στο "Χιλιοστό",  του καταλόγισε ότι υπηρετεί τη μυθολογία και πως είναι τάχα αστικός μύθος ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είχε σκοπό να βγάλει τη χώρα από το ευρώ.

 

Λοβοτομηθείτε ελεύθερα όσοι έχετε ακόμη στα αυτιά σας τις δηλώσεις τους, τα σχέδιά τους, τις αλληλοκατηγορίες τους, τα καρφώματά τους, τα βιβλία τους και τα παιχνίδια ενηλίκων που απείλησαν να τινάξουν στον αέρα τη χώρα.

Γεγονότα, δηλώσεις του πρώην αντιπροέδρου, των συντρόφων του αλλά και των αντιπάλων του βεβαιώνουν ότι ο κ. Γιάννης Δραγασάκης, που μιλά σήμερα για «αστικό μύθο», υπήρξε ο ιθύνων νους του σχεδίου για παράλληλο τραπεζικό σύστημα. Ενώ δεν προκύπτει από πουθενά ότι διαφώνησε οποιαδήποτε στιγμή με τα σχέδια για το παράλληλο νόμισμα, τα οποία εκπονούσαν διάφορες ομάδες και πολεμικά συμβούλια, μέχρι και υπό τον σύμβουλο του Βαρουφάκη, τον Αμερικανό καθηγητή Γκαλμπρέιθ. Ή με τις αποστολές και τις ικεσίες Τσίπρα - Λαφαζάνη προς τον Πούτιν για την εκτύπωση δραχμών και τη χορήγηση δανείων, προκειμένου να απαγκιστρωθούμε από το ευρωπαϊκό επίνειο.

Εξίσου, το προτεινόμενο παράλληλο τραπεζικό σύστημα και το παράλληλο νόμισμα ήταν οι συντομότεροι οδοί για να μας πετάξουν έξω από το ευρώ.

Ο Νέστωρ της Αριστεράς, όπως αποκαλείτο  για να φαίνεται μια κάποια διαφορά του από τα μειράκια της παρέας του Αλ. Τσίπρα, είχε αναλάβει ήδη από το 2014 το  πολιτικό «ριφιφί» του ΣΥΡΙΖΑ στις τράπεζες.

Ο Θανάσης Πετράκος, πρώην κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ – ακολούθησε τον Λαφαζάνη στη ΛΑΕ – σε συνέντευξή του στο Liberal είχε αναφέρει ότι ο κ. Δραγασάκης, ήδη από τον Νοέμβριο του 2014, σε συνάντηση 100 και πλέον στελεχών στην Τρίπολη, είχε ανακοινώσει ότι από τα πρώτα πράγματα που θα έκανε η κυβέρνησή τους θα ήταν η κρατικοποίηση των συστημικών τραπεζών.

Κατά τα λεγόμενα του κ. Πετράκου, ο Γιάννης Δραγασάκης είχε έτοιμη τη σχετική τροπολογία, η οποία προέβλεπε ότι οι προνομιούχες μετοχές των τεσσάρων τραπεζών θα μετατρέπονταν σε κοινές, προκειμένου οι τράπεζες να περάσουν υπό τον έλεγχο του Δημοσίου.

Ο κ. Δραγασάκης μπορεί να μην κατέθεσε ποτέ την τροπολογία αυτή, αλλά σύντομα, αφού ο ΣΥΡΙΖΑ αναδείχθηκε στην κυβέρνηση, υπέβαλε δημόσια το σχέδιο για το παράλληλο τραπεζικό σύστημα, υπό το πρόσχημα και τον μανδύα της «κάλυψης των αναπτυξιακών αναγκών».

Μία από τις πολλές φορές που το ανέφερε ήταν και τον Νοέμβριο του 2015, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών. Αυτών που θέλησαν να σώσουν αφού πρώτα τις κατέστρεψαν με την περήφανη διαπραγμάτευση και το τρίτο μνημόνιο.

 

«Πρέπει να προσπαθήσουμε να υπάρξει ένα παράλληλο τραπεζικό σύστημα στην Ελλάδα, που να μην το ελέγχει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Πρέπει να στηρίξουμε τις συνεταιριστικές τράπεζες στη χώρα και μετά να φτιάξουμε τις δικές μας τράπεζες», ανέφερε από το βήμα της Βουλής ο κ. Δραγασάκης, προκαλώντας την απελπισμένη αντίδραση του Ανδρέα Λοβέρδου, που αναφώνησε: «Δεν πιστεύω στα αυτιά μου ότι ο αντιπρόεδρος επανέρχεται σε αυτό».

Εξάλλου, και ο τότε πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ, Θανάσης Θεοχαρόπουλος – σήμερα βρίσκεται στον ΣΥΡΙΖΑ – είχε επισημάνει και στηλιτεύσει ότι το παράλληλο τραπεζικό σύστημα πέρα από την ΕΚΤ και την ΤτΕ, που επιδίωκε ο ΣΥΡΙΖΑ, ήταν για «άλλους σκοπούς».

Ο Γιάννης Δραγασάκης δεν εγκατέλειψε το σχέδιό του για τη δημιουργία παράλληλου τραπεζικού συστήματος ούτε το 2019. Λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές είχε αναθέσει μελέτη σκοπιμότητας για την ανάπτυξη δικτύου Περιφερειακών Πιστωτικών Ιδρυμάτων, όπως είχε αποκαλύψει η εφημερίδα «Φιλελεύθερος».

Η μελέτη είχε ανατεθεί σε μία μονοπρόσωπη ΕΠΕ με την επωνυμία «ΕΡΓΑΝΗ Finance Σύμβουλοι Επενδύσεων Μ. ΕΠΕ». Μελέτη σκοπιμότητας δέκα ημέρες πριν από τις εκλογές για ένα δίκτυο τοπικών τραπεζών που θα λειτουργούσαν πέρα και έξω από τους κανόνες εποπτείας της Τράπεζας της Ελλάδος.

Ο κ. Δραγασάκης ήταν, εξάλλου, μαζί με τον Αλέξη Τσίπρα, από την πρώτη στιγμή κοινωνός του σχεδίου των παράλληλων πληρωμών. Ο Βαρουφάκης τους έχει καρφώσει εντύπως σε ένα από τα βιβλία που εξέδωσε για την περίοδο κατά την οποία οδηγούσαν τη χώρα στα βράχια. Τον Νοέμβριο του 2014, στο διαμέρισμα του Αλέξη Τσίπρα στην Κυψέλη, παρουσία Δραγασάκη και Παππά, τους περιέγραψε ο Γιάνης το σύστημα των παράλληλων πληρωμών και εκείνο το βράδυ του έκαναν την πρόταση να αναλάβει το υπουργείο Οικονομικών στην περίπτωση νίκης του ΣΥΡΙΖΑ.

Το ίδιο σχέδιο τους παρουσίασε ύστερα από τρεις μήνες στο Υπουργικό Συμβούλιο. Κανείς δε διαμαρτυρήθηκε ή δεν θορυβήθηκε ότι έτσι θα μας πετάξουν έξω από την ευρωζώνη.

Έκαναν όλα όσα οδηγούσαν τη χώρα στη ρήξη και στην έξοδο από το ευρώ και σήμερα ισχυρίζονται ότι όλα αυτά αποτελούν αστικό μύθο και μυθοπλασία. 

Παραμονές του δημοψηφίσματος, την Παρασκευή 3 Ιουλίου, ο πρωθυπουργός Τσίπρας απέστειλε τον ΓΓ του Υπουργείου Βιομηχανίας, Γιάννη Τόλιο, υφιστάμενο του τότε υπουργού Λαφαζάνη και έμπιστο κομματικό στέλεχος, στη Μόσχα για να διερευνήσει το θέμα.

Πράγματι, μετέβη στη Μόσχα, όπου συνάντησε τον διοικητή της Κεντρικής Τράπεζας της Ρωσίας. Επέστρεψε το βράδυ του δημοψηφίσματος και υπέβαλε σχετική «Ειδική Έκθεση», όπως την αποκαλεί, στον ίδιο τον Τσίπρα.

Όλα αυτά τα γράφει ο ίδιος σε άρθρο του στην «Εφημερίδα των Συντακτών», δέκα χρόνια αργότερα, στις 9/7/2025. Ολόκληρο το κείμενο της «Ειδικής Έκθεσης» προς τον Αλέξη Τσίπρα το δημοσιεύει και σε βιβλίο που εξέδωσε το 2024.

Ο κ. Στουρνάρας, εικάζω, θα πρέπει να προμηθευτεί δύο αντίτυπα από το βιβλίο και να στείλει το ένα με ιδιόχειρη αφιέρωση στον κ. Γιάννη Δραγασάκη.

Το γεγονός ότι ζητούσαν από τον Πούτιν να εκτυπώσει δραχμές και είχαν διαρκή αλισβερίσια με τη Βενεζουέλα και το Ιράν για να προμηθευτούν  πετρέλαιο, τα περιγράφει και ο Θανάσης Πετράκος σε παλαιότερη διαφωτιστική συνέντευξη του στο Liberal. «Γνωρίζω ότι υπήρχαν συζητήσεις όχι μόνο με το καθεστώς της Βενεζουέλας, αλλά και με πολλούς άλλους, όπως με το Ιράν. Γνωρίζω μάλιστα ότι είχε γίνει μια ερώτηση προς τη διοίκηση των ΕΛΠΕ κατά πόσο μπορούν να διυλίσουν πετρέλαιο από τη Βενεζουέλα, εφόσον παραστεί ανάγκη. Και αυτό επειδή το πετρέλαιο της λατινοαμερικανικής χώρας είναι πιο “βαρύ” από άλλα και άρα δύσκολο να διυλιστεί. Χρειάζεται, επομένως, πρώτα να αναμιχθεί με πιο ελαφρύ αργό. Αυτός είναι και ο λόγος που είχαν ερωτηθεί σχετικά τα ΕΛΠΕ. Από εκεί και πέρα είχαν γίνει αρκετές επαφές και με το καθεστώς της Τεχεράνης, στη λογική ανάπτυξης των διμερών σχέσεων, σε μια συγκυρία που η χώρα το είχε περισσότερο ανάγκη από ποτέ».

Ο κ. Πετράκος διετέλεσε κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ και έφυγε με τον Λαφαζάνη για τη ΛΑΕ όταν ο κ. Τσίπρας έκανε τη γυριστή στο δημοψήφισμα.

Το σχέδιό τους ήταν η έξοδος από το ευρώ, η απομάκρυνση από την Ευρωπαϊκή Ένωση και η πρόσδεση σε άλλα επίνεια. Κατάλαβαν αργά ότι ήταν βλακώδης η σκέψη τους, ότι υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές και ότι ο Πούτιν, ο Μαδούρο και το καθεστώς των Μουλάδων θα άνοιγαν αγκαλιές και κάνουλες στο όνομα της κοινής ιδεολογίας τους.

Ότι μεθόδευαν μια μη ευρωπαϊκή Ελλάδα της δραχμής και της καταστροφής πιστοποιεί και η μαρτυρία της προέδρου του ΕΟΦ, ότι τις πρώτες 100 ημέρες διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ πήγαιναν στα εργοστάσια του στρατού για να δουν αν μπορούν να φτιάξουν φάρμακα.

 

Η μνήμη είναι ελέφαντας και ο κ. Δραγασάκης θα πρέπει…

 

ΣΥΡΙΖΑίοι REBRAND-ΙΣΜΕΝΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΣΟΥΡΓΕΛΟΞΕΦΤΙΛΑΡΑΔΕΣ: Την τελευταία φορά που ο Τζοκόντος τα έβαλε με τον πλούτο, μας έβαλε να πληρώσουμε τον λογαριασμό

 

ΣΥΡΙΖΑίοι REBRAND-ΙΣΜΕΝΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΣΟΥΡΓΕΛΟΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ: Υπερπλούσιο παπατζιλίκι σε νέα συσκευασία

 Του ΜΑΝΟΥ ΒΟΥΛΑΡΙΝΟΥ

υπερπλούτος (ο) 1. πλούτος με υπερδυνάμεις «την ημέρα κυκλοφορεί ως απλός πλούτος, αλλά τις νύχτες φοράει την μπέρτα του και μεταμορφώνεται σε υπερπλούτο για να κυνηγήσει το έγκλημα». 2. επινόηση που σκοπό έχει να εξαπατήσει «εγώ σου λέω ότι άμα βρεις έναν υπερπλούτο να τους ξεφουρνίσεις θα βρεθούν αρκετοί να σε ψηφίσουν» ΣΥΝ παπάτζα.

Πριν από 12 χρόνια ο Τζοκόντος και οι παρατρεχάμενοί του θα φορολογούσαν τον «πλούτο».

Τώρα θα φορολογήσουν τον «υπερπλούτο» (που είναι το ίδιο με τον «πλούτο», αλλά στη νέα συσκευασία του ριμπράντινγκ).

Και τότε και τώρα πουλάνε σανό ελπίζοντας σε ένα κοινό που μπορεί να μειώνεται, αλλά δεν εξαφανίζεται και επιμένει να ονειρεύεται λεφτόδεντρα. Κι ευτυχώς υπάρχουν σύντροφοι σαν τον σύντροφο Αθανασιάδη να αποκαλύπτει άθελά του το παπατζιλίκι λέγοντας ότι «υπερπλούτος» είναι να έχεις αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού.

Δηλαδή λέγοντας ότι ένας συμπολίτης που είχε λεφτά πριν από 20 χρόνια και πήρε ένα μεγάλο αυτοκίνητο 3.000 κυβικών, αλλά έκτοτε τα πράγματα δεν του πήγαν καλά και ξέμεινε μ’ αυτό, είναι «υπερπλούσιος», σε αντίθεση με κάποιον που έδωσε προχτές 200.000 για να πάρει την ηλεκτρική Πόρσε που ως ηλεκτρική δεν έχει κυβισμό.

Οπως καταλαβαίνετε, μπορεί ο Τζοκόντος να άλλαξε συσκευασία, αλλά το προϊόν που πουλάει είναι πάντα το ίδιο.

Και για να αποδείξει ότι ο Τζοκόντος είναι ο παλιός κακός Τσίπρας του μίσους και του διχασμού, ο σύντροφος Αθανασιάδης επιτέθηκε σε όσους ψηφίζουν ΝΔ κατηγορώντας τους ότι στρέφονται εναντίον της κοινωνίας.

Δεν ανακοίνωσε τις ποινές που θα τους επιβληθούν αλλά…

 

ΣΥΡΙΖΑίου rebrand-ισμένου εθνικού σουργελοξεφτιλαρά κωμωδία (με τη ματιά του Θοδωρή Δημητρίου)


Uploaded Image 

 

 Uploaded Image

 Uploaded Image

 

 Uploaded Image

 Uploaded Image

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Ο Τουριστικός Οργανισμός της Πιερίας (Π.Ο.Τ.Α.Π.) συνδιοργανωτής του Olympus Marathon 2026

Uploaded Image 

Ο Πιερικός Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (Π.Ο.Τ.Α.Π.) συμμετέχει ως συνδιοργανωτής στον διεθνή αγώνα ορεινού τρεξίματος «Olympus Marathon 2026», που θα πραγματοποιηθεί από 26 έως 28 Ιουνίου, στους πρόποδες και τις κορυφές του μυθικού Ολύμπου, συγκεντρώνοντας αθλητές και επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Ο «Olympus Marathon» αποτελεί μία από τις σημαντικότερες διοργανώσεις ορεινού τρεξίματος στην Ευρώπη και έναν θεσμό που έχει συνδέσει το όνομά του με τον Όλυμπο, αναδεικνύοντας τη μοναδική φυσική και πολιτιστική κληρονομιά της Πιερίας σε παγκόσμιο επίπεδο.

Κάθε χρόνο, εκατοντάδες αθλητές, συνοδοί και φίλοι του αθλητισμού επισκέπτονται την περιοχή, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και στην προβολή της Πιερίας ως προορισμού βιωματικών εμπειριών και περιπέτειας. 

Η συμμετοχή του Πιερικού Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (Π.Ο.Τ.Α.Π.) στη διοργάνωση εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής του για την ανάπτυξη και προώθηση του αθλητικού τουρισμού, ενός τομέα με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης για την περιοχή. Μέσα από δράσεις που συνδέουν τον αθλητισμό με τη φύση, τον πολιτισμό και τη φιλοξενία, ο Οργανισμός ενισχύει τη διεθνή αναγνωρισιμότητα της Πιερίας και προβάλλει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του προορισμού καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Η στενή συνεργασία μεταξύ του Π.Ο.Τ.Α.Π. και του «Olympus Marathon» αποτυπώνεται και σε διοικητικό επίπεδο, καθώς ο Πρόεδρος της διοργάνωσης κ. Αριστείδης Νίκας, συμμετέχει στη διοίκηση του Πιερικού Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής, γεγονός που ενισχύει τη συνέργεια και τον κοινό σχεδιασμό δράσεων για την περαιτέρω ανάπτυξη του αθλητικού τουρισμού και τη διεθνή προβολή της Πιερίας.

Ο «Olympus Marathon» δεν αποτελεί μόνο έναν αγώνα υψηλών απαιτήσεων, αλλά και ...

 

Σαν σήμερα (24/6/ΧΧΧΧ)

1812: Ο Ναπολέοντας Βοναπάρτης εισβάλλει στη Ρωσία.

1821: Ιδρύεται η πρώτη Αστυνομία στην Ελλάδα.

1859: Η Μάχη του Σολφερίνο. Οι συνασπισμένες δυνάμεις της Γαλλίας και της Σαρδηνίας - Πεδρμοντίου νικούν τους Αυστριακούς στην πόλη Σολφερίνο της βόρειας Ιταλίας

1894: H νεοσύστατη Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή, με πρόεδρο τον Δημήτριο Βικέλα, αποφασίζει ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες θα διεξάγονται κάθε τέσσερα χρόνια, αρχής γενομένης στην Αθήνα το 1896







2014: Φευγει από τη ζωή σε ηλικία 98 ετών ο θρυλικός πρωταγωνιστής των γουέστερν, Ιλάι Γουάλας, ο οποίος άφησε εποχή ως «άσχημος» στην ταινία «Ο καλός, ο κακός κι ο άσχημος»
 
 
 



2019 «Έφυγε» από τη ζωή από ανακοπή καρδιάς ο δικηγόρος Φραγκίσκος Ραγκούσης.

 

ΣΥΡΙΖΑίοι REBRAND-ΙΣΜΕΝΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΣΟΥΡΓΕΛΟΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ: Σ.Η.ΠΡ.Α.Σ αντί για ΕΛ.Α.Σ

 

Toυ Διονύση Βενιεράτου

 

Η σοβαρή πλευρά:

Αν βάλετε στο Google προς αναζήτηση «Έγκριση κόμματος και ονόματος κόμματος στον Άρειο Πάγο», θα σας βγάλει τα εξής (μέσω ΑΙ… φυσικά!) :

(…)

Η έγκριση ονόματος και εμβλήματος κόμματος πραγματοποιείται με την κατάθεση ιδρυτικής διακήρυξης στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου. Το αρμόδιο τμήμα του δικαστηρίου εξετάζει τα νομικά κριτήρια, ελέγχει αν το όνομα προσβάλλει τα χρηστά ήθη ή εάν το κόμμα εξυπηρετεί την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος.

Τα βασικά βήματα και οι προϋποθέσεις για την έγκριση από τον Άρειο Πάγο περιλαμβάνουν:

1. Απαιτούμενα Δικαιολογητικά

Για να αποκτήσει ένα κόμμα νομική προσωπικότητα και να καταθέσει τα στοιχεία του στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, πρέπει να υποβληθούν:

Ιδρυτική Διακήρυξη / Καταστατικό: Υπογεγραμμένο από τουλάχιστον 200 πολίτες που έχουν δικαίωμα ψήφου.

Προσδιορισμός Στοιχείων: Γνωστοποίηση της επωνυμίας, του εμβλήματος (σήματος) και της έδρας του κόμματος.

2. Περιορισμοί και Απαγορεύσεις Ονόματος & Εμβλήματος

Το όνομα και το έμβλημα προστατεύονται νομικά από τη στιγμή της κατάθεσής τους, αλλά απορρίπτονται αυτεπάγγελτα από τον Άρειο Πάγο εάν περιλαμβάνουν:

Σύμβολα θρησκευτικής λατρείας, την Ελληνική σημαία ή άλλα σύμβολα ιδιαίτερης ευλάβειας.

Το στέμμα.

Σύμβολα ή εμβλήματα της δικτατορίας (21ης Απριλίου 1967) ή φωτογραφίες προσώπων που έχουν καταδικαστεί για τη συμμετοχή τους σε αυτήν.

 

Ονομασίες που μπορεί να προκαλέσουν σύγχυση με κρατικές υπηρεσίες (π.χ. Ελληνική Αστυνομία).

3. Έλεγχος Νομιμότητας

Το αρμόδιο τμήμα του Αρείου Πάγου διενεργεί έλεγχο προκειμένου να διαπιστώσει εάν το σύνολο της οργάνωσης και της δράσης του κόμματος εξυπηρετεί την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος.

4. Επίλυση Διαφωνιών

Σε περιπτώσεις που δύο διαφορετικά πολιτικά κόμματα αντιδικούν για το ποιο δικαιούται να χρησιμοποιήσει συγκεκριμένο όνομα ή έμβλημα, το αρμόδιο Τμήμα του Αρείου Πάγου είναι αυτό που αποφασίζει οριστικά, αναγνωρίζοντας ως δικαιούχο εκείνο που είχε γνωστοποιήσει πρώτο το σύμβολο και το χρησιμοποιούσε.

Σημείωση:

Τυπικά, κατά την προεκλογική περίοδο, απαιτείται εκ νέου ξεχωριστή υποβολή των συνδυασμών και των εμβλημάτων στην ηλεκτρονική πύλη του Υπουργείου Εσωτερικών για τη συμμετοχή στις βουλευτικές εκλογές.

… …

 

Και η εύθυμη πλευρά (ή ακόμη πιο σοβαρή… όπως το δει κανείς!)

Έτσι λοιπόν, για την (όχι και τόσο απίθανη) περίπτωση που το αρμόδιο Α τμήμα του Αρείου Πάγου δεν εγκρίνει το όνομα του νέου κόμματος του κ. Αλέξη Τσίπρα…

… γιατί τα αρχικά του παραπέμπουν στην Ελληνική Αστυνομία (ΕΛ.ΑΣ)… για να μην αναφέρω και πού αλλού…

… προτείνω το όνομα:

Συμφωνία Ηθικής, ΠΡοοδευτικής Αριστερής Συμπαράταξης

Με τη  συντομογραφία Σ.Η.ΠΡ.Α.Σ

Και αυτό για τους εξής λόγους:

 

– Δεν περιλαμβάνει το «ελληνική», μιας και αναφέρεται ούτως ή άλλως σε κόμμα που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, όπως και όλα τα άλλα, που αποτελούν και συνέπειες της ελληνικής πραγματικότητας.

– Περιλαμβάνει το Η που αναφέρεται στο «Ηθικό Πλεονέκτημα της Αριστεράς»

– Περιλαμβάνει το ΠΡ γιατί θυμίζει ότι μόνο η Αριστερά αποτελεί ΠΡοοδευτική Προοπτική.

– Θυμίζει ηχητικά το επίθετο του ιδρυτή του κόμματος

– Τέλος, θυμίζει ηχητικά το γνωστό αντικαταθλιπτικό φάρμακο Cipralex, το οποίο θυμίζει ΚΑΙ το όνομα το Ιδρυτή, και το οποίο πολλοί από μας έχουμε ανάγκη ( ; ), «όσο κυβερνά τη χώρα η ΝΔ και ο Μητσοτάκης», όπως άλλωστε ισχυρίζεται ο Αλέξης Τσίπρας.

Θα μπορούσαμε βέβαια να θέσουμε στην αρχή το γράμμα Τ από το οποίο…

 

ΣΥΡΙΖΑίοι REBRAND-ΙΣΜΕΝΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΣΟΥΡΓΕΛΟΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ: Τζοκόντος νταουλίζει!

 

Του ΜΙΧΑΛΗ ΤΣΙΝΤΣΙΝΗ 

Ο Τσίπρας αισθάνεται ήδη «αξιωματική αντιπολίτευση». Το ένιωσε, είπε στη Νίκαια, μέσα σε είκοσι τέσσερις ώρες από την ίδρυση του κόμματός του, ότι έγινε «αξιωματική αντιπολίτευση στη συνείδηση του κόσμου».

Επειδή όργανο παλλαϊκού καρδιογραφήματος δεν έχει ακόμη ανακαλυφθεί, προφανώς ο Τσίπρας χρησιμοποιεί ως ψυχομετρικό εργαλείο του εκλογικού σώματος τις δημοσκοπήσεις.

Φαίνεται έτσι ότι αντιφάσκει με τον προηγούμενο, γκαλοποφαγικό εαυτό του.

Χρόνια αποκήρυσσε τις δημοσκοπήσεις και τους μηχανορράφους τους δημοσκόπους, τους εντολοδόχους των συμφερόντων (που έφτασαν να υποκύψουν στο μπούλινγκ, φουσκώνοντας το 2023 την εικαζόμενη επιρροή του). Πώς γίνεται τώρα να τους παίρνει τόσο στα σοβαρά, ώστε να παρουσιάζει την αυτοανακήρυξή του σε δεύτερο σαν τετελεσμένο γεγονός;

Από μια άλλη άποψη, βέβαια, αυτή η ροπή προς την τυφλή αυτοπεποίθηση πάντα χαρακτήριζε τον Τσίπρα.

Βγαίνει ξανά από μέσα του εκείνος διαπρύσιος νταουλιστής, που κατακτά τη θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης μόνο με μια διακήρυξη. Που…

 

ΣΥΡΙΖΑίοι REBRAND-ΙΣΜΕΝΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΣΟΥΡΓΕΛΟΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ: Τζοκοντική ΕΛΑΣ: Πού τους βρήκαν όλους αυτούς;

 Του ΣΑΚΗ ΜΟΥΜΤΖΗ

Ο Α. Τσίπρας έστειλε ένα μήνυμα στον Ν. Ανδρουλάκη. Αν εσύ υπόσχεσαι πέντε πράγματα, εγώ αμέσως μετά μπορώ να υποσχεθώ οκτώ. Στις υποσχέσεις είμαι μακράν ο καλύτερος, άλλωστε έτσι έγινα και πρωθυπουργός.

Και για να το συμπληρώσω εγώ το όλο σκηνικό, να πω ότι μεταξύ παροχολογίας και εξαπάτησης η διαφορά είναι πολύ μικρή και ο Τσίπρας την καλύπτει με μαεστρία. Έχει διδακτορικό επιπέδου Χάρβαρντ.

Ίσως αυτός να αντιλήφθηκε πως με ανοησίες δεν πρόκειται να ξαναγίνει πρωθυπουργός και να θέλει να παίξει αλλιώς το παιχνίδι. Προσοχή σε αυτό το «ίσως». Όμως οι συνεργάτες του, πολιτικά άπειροι και παντελώς άσχετοι, με τον ζήλο του νεοφώτιστου παρελαύνοντας από τα κανάλια, κάνουν ένα διαγωνισμό σε υποσχέσεις, παροχές που όλες καταλήγουν στη γνωστή κασέτα της Αριστεράς για τη φορολόγηση του πλούτου. 

Προχθές, ένας σύντροφος νεοΕλασίτης, απείλησε με ανηλεές φοροκυνηγητό όσους διάγουν υπερ—πολυτελή διαβίωση.

Στο ερώτημα των συνομιλητών του - που τον πήραν στα σοβαρά αντί να τον ταράξουν στο δούλεμα - πώς ορίζει τον υπερ - πολυτελή βίο, ο δυστυχής άρχισε να τραυλίζει. Το μαρξιστικό μυαλό του θόλωσε και τελικά προκάλεσε τη θυμηδία των δημοσιογράφων και των άλλων προσκεκλημένων στην εκπομπή, όταν κλήθηκε να ποσοτικοποιήσει το εν λόγω μέτρο. Μάλιστα, η δημοσιογράφος του υπενθύμισε πως ο μεγάλος πλούτος ήδη φορολογείται, επιτείνοντας έτσι τη σύγχυση στον ριζοσπάστη αριστερό, συνεργάτη του Α. Τσίπρα. 

Για να γίνει πιο πειστικός ο λόγος του κατένειμε και τη σοδειά της φορολόγησης της υπερ - πολυτελούς διαβίωσης. Θα πάει στους μισθούς των εκπαιδευτικών και των νοσοκομειακών γιατρών. Φυσικά, αυτό θα συμβεί την πρώτη χρονιά. Τη δεύτερη χρονιά τα υπερπολυτελή σκάφη θα αλλάξουν σημαία και τα ακριβά αυτοκίνητα των 3.000 κυβικών θα σηκώσουν όλο το βάρος της φορολογικής επανάστασης του συντρόφου. Μου θύμισε τη φορολογία όσων έχουν εισόδημα 900.000 ευρώ που πρότεινε ένας άλλος ζηλωτής σύντροφος. 

Όμως υπάρχει και κάτι ακόμη καλύτερο. Η εκδοτική ναυαρχίδα της ΕΛΑΣ ανήγγειλε πως η κυβέρνηση του ριμπράντη ή Τζοκόντα θα αγοράσει τα κόκκινα δάνεια των νοικοκυριών από τα funds και θα τα πουλήσει στη συνέχεια στους καταχρεωμένους δανειολήπτες.

Όπως αντιλαμβάνεται ο αναγνώστης αυτή η υπόσχεση είναι η αναβίωση του «δεν πληρώνω», στην εποχή του rebranding. Ουδείς θα πληρώνει τη δόση του δανείου του εμπρόθεσμα αν γνωρίζει πως, μόλις καταστεί ληξιπρόθεσμο, κάποια στιγμή θα κληθεί να το αγοράσει ίσως και στο 30% της αξίας του. Καθαρό κέρδος 70%.

Αν όλοι αυτοί οι απίθανοι τύποι που ξεφουρνίζουν αυτές τις ανοησίες δεν κινούνται με βάση ένα σατανικό σχέδιο να… υπονομεύσουν τον ριμπράντη, τότε…