"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


NoυΔο-ΣΥΡΙΖΑίικα ΕΘΝΙΚΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ: Αστακομακαρονάδα

 Toυ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΚΑΣΙΜΑΤΗ

Ακόμη και τα παντελόνια καμπάνα επέστρεψαν, ψηλοκάβαλα όπως ακριβώς στη δεκαετία του 1970. Ας μη μας κάνει εντύπωση, λοιπόν, που επέστρεψε και το πνεύμα μιας ολόκληρης εποχής με τις σαχλαμαρίτσες του Αρη Σπηλιωτόπουλου περί ακραίων και μη ακραίων τρομοκρατών στη Χαμάς. Υποθέτω ότι στη Χαμάς μπορεί να υπάρχουν οπαδοί της Μάντσεστερ, ενδεχομένως και οπαδοί της Αρσεναλ. Θα υπάρχουν οι λάτρεις του ντονέρ, αλλά και κάποιοι vegan. Θα υπάρχουν οι πιστοί της Βίσση, όπως και οι πιστοί της Βανδή.

Δεν αμφισβητώ, θέλω να πω, την ποικιλία των τάσεων μέσα στη Χαμάς. Σε τι όμως αυτό μπορεί να αλλάξει την αξιολόγησή της ως τρομοκρατικής οργάνωσης;

Η διάκριση μεταξύ ακραίων και μη ακραίων, μέσα στο σύνολο της Χαμάς, δεν έχει την παραμικρή αξία. Επιπλέον, είναι και παραπλανητική για την κατανόηση του θέματος, διότι η Χαμάς έχει εξουδετερώσει κάθε φωνή αντίθετη προς τη δική της. Το κάθαρμα ο Σινουάρ, που κρύβεται πίσω από αμάχους στη Ράφα, εξέτιε πολλαπλές ισόβιες καθείρξεις στο Ισραήλ όχι για φόνους Ισραηλινών, αλλά για δολοφονίες Παλαιστινίων που διαφωνούσαν με τη γραμμή της Χαμάς.

Ο Σινουάρ δεν καθάρισε μόνο τους ίδιους τους διαφωνούντες, αλλά και τις οικογένειές τους.

Ο ισχυρισμός λοιπόν περί μη ακραίων τρομοκρατών στη Χαμάς είναι παραπειστικός και στρεβλώνει την πραγματικότητα. Εξαιτίας του ισλαμικού ολοκληρωτισμού της Χαμάς σήμερα δεν υπάρχουν μετριοπαθείς φωνές στη Γάζα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει απαραιτήτως να αφανιστεί πρώτα η Χαμάς και μετά να συζητήσουμε το μέλλον της Γάζας.

Εκτός, βέβαια, αν με τη διάκριση που κάνει ο κ. Σπηλιωτόπουλος εννοεί ότι μη ακραίος είναι ο γιος και ο ξάδελφος, που απλώς βίασαν την ισραηλινή όμηρο, καθ’ ομολογία τους, ενώ ο πατέρας του, ο οποίος και βίασε τη γυναίκα και μετά τη σκότωσε, είναι ακραίος.

Μήπως αυτό θέλει να πει;

Εν πάση περιπτώσει, το δίδαγμα αυτής της κωμικοτραγικής υπόθεσης είναι ότι υπάρχουν ανοησίες, που αν προσπαθήσεις να τις δικαιολογήσεις απλώς τις κάνεις χειρότερες και τις συντηρείς στην επικαιρότητα.

Καταλαβαίνω την προθυμία του κ. Σπηλιωτόπουλου να δείξει στο νέο αφεντικό του πόσο χρήσιμος είναι, αλλά τα έκανε μαντάρα.

Παρεμπιπτόντως, ο κ. Σπηλιωτόπουλος…

 

 έφτασε αισίως τα πενήντα οκτώ.

Πότε θα παντρευτεί επιτέλους;


Τόσα κορίτσια έχει ταλαιπωρήσει όλα αυτά τα χρόνια. Οχι τίποτα άλλο, δηλαδή, αλλά επειδή έχουμε το δημογραφικό και κάτι πρέπει να κάνουμε…

Δεν υπάρχουν σχόλια: