ΚΟΙΝΩΝΙΑ και ΠΟΛΙΤΙΚΗ στην ΣΥΡΙΖΟΠΛΗΚΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΠΑΝΑΝΙΑ: Η διαλεκτική σχέση πολιτικής παράνοιας με τις γάτες
«Ειν’ η γαλή αντιπαθής εις τους κοινούς ανθρώπους. Μαγνητική και
μυστική, τον επιπόλαιόν των κουράζει νουν και τους χαρίεντάς της τρόπους
δεν εκτιμούν».
Κωνσταντίνος Καβάφης
Όχι κάνατε λάθος, δεν θα αναφερθώ σήμερα στην διαλεκτική σχέση
μεταξύ της γάτας των Ιμαλαΐων με τον SIRIZA, επειδή η επιτυχής
διαχείριση των πολιτικών δρώμενων, μετά την μεταπολίτευση στην χώρα
μας, προϋποθέτει τις «ιερές σχέσεις» και την «επουράνια συνεργασία»
μεταξύ της πολιτικής εξουσίας αφενός και του ηλεκτρονικού και γραπτού
τύπου αφετέρου, ώστε να αποβλακωθούν ακόμα περισσότερο οι ήδη
αποχαυνωμένες μάζες, με σκοπό να διοχετευθεί επιτυχώς ο δημόσιος και
ιδιωτικός πλούτος των στην τσέπη των παγκοσμίων οικονομικών ελίτ.
Πράγματι, η ληστεία εθνών, λαών και κρατών πραγματοποιείται σήμερα
μέσω της απαξίωσης της εργασίας, την επαχθή φορολογία και την αφαίρεση
των περιουσιακών στοιχείων των πολιτών, υλοποιούμενη με την ανίερη
συμμαχία της «αριστεράς» με τις διεθνιστικές οικονομικές ελίτ, την
κατάργηση των συνόρων και την αναγκαστική μίξη και συγκατοίκηση
ετερογενών πληθυσμών στον ίδιο τόπο και χώρο.
Η μείωση των αντιστάσεων
των πολιτών στον βιολογικό εξανδραποδισμό τους προϋποθέτει την εξάλειψη
των ατομικών και συλλογικών «εθνικών ταυτοτήτων», την καταστροφή του
παρελθόντος και της συλλογικής μνήμης και διαδρομής, καθώς και την
υποβάθμιση της αρχιτεκτονικής του αστικού τοπίου, όπως αυτό εκφράζεται
μέσα από την «αγορά, την βιβλιοθήκη και το θέατρο».
Στην νέα τάξη πραγμάτων, Αφγανοί και μουσουλμάνοι επυλίδες αφενός
και κοσμοπολίτες μεσοαστοί με κουλτούρα και «πολιτιστική πατίνα» αιώνων
αφετέρου, εξαναγκάζονται να συμβιώνουν όλοι μαζί σε ένα κολασμένο
μεσαιωνικό οργουελικό τοπίο, αρκεί να φορολογούνται αγρίως από μία
μεταπρατική αυτοσυντηρούμενη πολιτική τάξη.
Το πλέον σημαντικό εμπόδιο στα σχέδια της νέας τάξης πραγμάτων
είναι η αντίσταση των αστών. Αυτή όμως μπορεί να καμφθεί μέσω της
ετερογενούς πληθυσμιακής μίξης και συγκατοίκησης με πρωτόγονες
μεσαιωνικές φιγούρες, που εξαθλιώνει την ψυχή, καθώς και της εξαφάνισης
του πολιτιστικού υποβάθρου, μέσω της τόνωσης των ετερογενών
πολιτισμικών στοιχείων των «νέων» λαών και της υποκουλτούρας.
Η ρατσιστική επίθεση στον Ελληνικό λαό, που αυτή την στιγμή
υλοποιεί το πολιτικό σύστημα, με σκοπό την αντικατάσταση του από άλλες
εύρωστες βιολογικά πληθυσμιακές ομάδες, δεν πραγματοποιείται μόνο μέσω
της νομοθετημένης και μαζικής εγκατάστασης μουσουλμάνων στην Ελλάδα,
αλλά και με την ταυτόχρονη και μεθοδευμένη επίθεση στις πολιτισμικές
ρίζες της χώρας και του λαού της.
Η ανθρωπογεωγραφία του σκληρού πυρήνα της πολιτικής τάξης, αφενός
συμπεριλαμβάνει βολεμένους αστούς, γόνους μεγαλοαστικών ή αστικών
οικογενειών, με εξαψήφιες τραπεζικές καταθέσεις και αφετέρου μπατίρηδες
θαμώνες του ΦΛΩΡΑΛ των Εξαρχείων, ή άλλα γραφικά περιθωριακά στοιχεία.
Οι πρώτοι χρησιμοποιούν τους δεύτερους ως μέσον για την καταστροφή του
αστικού τοπίου, την υποβάθμιση της αισθητικής της πόλης και την απάλειψη
της συλλογικής μνήμης με αντάλλαγμα ένα χαρτζιλίκι μέσω της συμμετοχής
των σε κάποια «πολιτιστική» ή «ψυχοπονιάρικη» ΜΚΟ.
Σήμερα όμως, ο σκληρός πυρήνας του SIRIZA φαίνεται ότι περνά στην
ολική κατά μέτωπο επίθεση εναντίον του Ελληνικού πολιτισμού:
Η απαλοιφή
της Ελληνικότητας από το «Ελληνικό Φεστιβάλ» σηματοδοτείται από τον
διορισμό του νέου αλλοδαπού «καλλιτεχνικού διαχειριστή των δρώμενων», ο
οποίος θεωρεί «τέχνη» τον βασανισμό των γαλών και ο οποίος ανακοινώνει
ότι θα παρουσιάζει μόνο Βέλγους καλλιτέχνες, καθώς και «δονούμενα πέη»,
(γιατί όχι και αιδοία), στην Επίδαυρο και το Ηρώδειο.
Οι Έλληνες ηθοποιοί «προοδευτικοί και δημοκρατικοί» στην πλειοψηφία
τους έχοντες 90% κλαδική ανεργία ας πρόσεχαν τις πολιτικές τους
επιλογές.
Οι δε γαλές, ας μάθουν να βλέπουν με υποψία την φάκα με το
μεζεδάκι που αποσκοπεί στην ικανοποίηση των περίεργων καλλιτεχνικών,
πολιτικών και άλλων γούστων.
Ετικέτες
ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ,
ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ,
ΚΕΦΑΛΑΣ,
ΚΟΙΝΩΝΙΑ,
ΞΕΦΤΙΛΙΚΙΑ,
ΠΟΛΙΤΙΚΗ,
ΣΥΡΙΖΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου