"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΣΥΡΙΖΟΤΣΑΡΛΑΤΑΝΑΔΙΚΟ: Μάκη μου Μπαλαούρα μου.



Μάκη μου έχεις δίκιο. Πήγαμε  για μαλλί και  βγήκαμε κουρεμένοι. Ευτυχώς όχι εντελώς  γουλί. Αλλά «κουρεμένοι»!
 

Και Μάκη μου Μπαλαούρα μου. Ξέρεις  γιατί λέω «κουρεμένοι»;  Επειδή  το παίζατε  σκληροί. Επειδή  ούτε  «μισό ευρώ».  Επειδή μία από τα ίδια.  Επειδή μόνο επικοινωνία. Γι αυτό!

 
Και Μάκη μου  Μπαλαούρα μου. Με την επικοινωνία δεν κάνεις προκοπή. Με την επικοινωνία εξασφάλιζεις μικροσκοπική, προσωρινή ασυλία. Με τη επικοινωνία εκλαμβάνεις  τους άλλους,   τον  φτωχό λαό,  ως  πρόβατα και  χαιβάνια!

 
Και Μάκη μου Μπαλαούρα μου. Απέναντί σου και απέναντί μας οι δανειστές. Απέναντί μας η   σκληρή, η αδυσώπητη πραγματικότητα. Απεναντί μας η  ακινησία και  η παραλυσία!

 
Και Μάκη μου Μπαλαούρα μου.  Για σκέψου πιο  ψύχραιμα. Για σκέψου με την  απλή λογική. Για σκέψου χωρίς κομματικές  εξαρτήσεις και τάχα μου αριστερές ιδεοληψίες!

 
Και Μάκη μου Μπαλαούρα μουΑν χρωστάς. Αν έχεις υπογράψει  συμφωνία με κάποια  τράπεζα. Αν δεν έχεις τις δόσεις σου να πληρώσεις. Αν πρέπει  την οικογένεια να  φροντίσεις και να προστατεύσεις. Αν δηλαδή  είσαι όμηρος  των τραπεζών. Και αν οι απειλές για δήμευση  της περιουσίας σου πηγαινοέρχονται  κοντά στον  σβέρκο σου. Τότε τι κάνεις;
 
Και Μάκη μου Μπαλαούρα μου ένα πράγμα κάνεις. Επιταχύνεις. Κάνεις το σκ.. σου παξιμάδι. Κόβεις  οτιδήποτε το περιττό. Μόνο  τα απαραίτητα.  Σηκώνεις τα μανίκια και περισσότερο δουλεύεις. Προσπαθείς να  ξεχάσεις  τον εφιάλτη  σου και πατάς το  γκάζι!

 
Και Μάκη μου  Μπαλαούρα μου. Αυτό στην  γλώσσα της απλής, εθνικής, οικονομίας, το λένε παραγωγή, ανασυγκρότηση, νοικύρεμα, ανάπτυξη. Κάπως έτσι!

 
Και Μάκη μου και Μπαλαούρα...
 Ολα αυτά τα λέω σε εσένα επειδή  διάβασα  την  συλλογική αυτοκριτική σου και επειδή προσπαθείς να  αρθρώσεις μερικές αλήθειες!
 

Αλήθεια είναι ότι  αυτή η διαπραγμάτευση  ήταν από πριν χαμένη Αλήθεια είναι ότι  χάθηκε πολύτιμος χρόνος.  Αλήθεια είναι ότι έπρεπε να είχε κλείσει οριστικά εδώ και ένα χρόνο. Αλήθεια είναι  ότι άπαντες του οικονομικού επιτελείου  γνώριζαν  τους όρους των  δανειστών. Αλήθεια είναι ότι   Ελλάδα και  αξιοπιστία  έχουν πάρει διαζύγιο από «αρχαιοτάτων» χρόνων. Αλήθεια είναι ότι με τις μπαρούφες του Βαρουφάκη την πάτησε ολόκληρο το Εθνος.  Αλήθεια είναι  ότι το Ελληνικό έχει μετατραπεί σε  γιγαντιαίο απορριματοφόρο. Αλήθεια είναι  ότι  με την  φοροεπιδρομή  έχετε  κλείσει τις πόρτες στις επενδύσεις. Αλήθεια είναι  ότι με τις αερολογίες-αριστερές, δεξιές, κεντρώες-θα  τραμπαλίζομαστε στο χείλος του γκρεμού!

 
Μάκη μου Μπαλαούρα μου. Δύο πράγματα προτείνω. Με την απλή, κοινή λογική. Πρώτο, χωρίς πλούτο  θα είσαι, θα είμαι και θα είμαστε μονίμως επαίτες  του Σόιμπλε. Και  δεύτερο, επιτέλους, ακολουθήστε την ευρωπαική κανονικότητα. Ούτε  γαλάζια, ούτε ροζ ούτε πράσινη!

 
Γιατί Μάκη μου  γνωρίζεις. Οτι η ζωή δεν είναι στατική. Επομένως αυτά που σήμερα  μοιάζουν με ¨σκληρά μέτρα¨, αύριο, με τους κατάλληλους  χειρισμούς, θα είναι προσωρινός  εφιάλτης. Μπροστά,   δυναμικά, παραγωγικά και ορμητικά. Αυτή μόνο αυτή η σωτηρία!

Δεν υπάρχουν σχόλια: