"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΠΡΟΣΩΠΑ: Ο Χακάν Σουκούρ από ποδοσφαιρικό ίνδαλμα έγινε οδηγός στην Uber – «Με κατέστρεψε ο Ερντογάν»

Ενας θρύλος του τουρκικού και ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, ο Χακάν Σουκούρ, βρίσκεται σε άσχημη οικονομική κατάσταση και δουλεύει ως οδηγός.

Ο άνθρωπος που λατρεύτηκε σαν ήρωας στη χώρα του όταν το 2002 με τα γκολ του έφερε την Τουρκία στην τρίτη θέση στο Μουντιάλ, εδώ και χρόνια έχει μετακομίσει στις ΗΠΑ, καθώς στην πατρίδα του κινδύνευε με φυλάκιση από την κυβέρνηση Ερντογάν.

Ο Σουκούρ είναι ενάντια στο καθεστώς του Τούρκου προέδρου και προσπάθησε να επιβιώσει στις ΗΠΑ κάνοντας διάφορες δουλειές. Αρχικά άνοιξε ένα καφέ, αλλά δεν είχε ιδιαίτερη επιτυχία. Στη συνέχεια έγινε πωλητής βιβλίων και τώρα είναι οδηγός ταξί Uber, όπως είπε σε συνέντευξή του στην γερμανική εφημερίδα Welt am Sonntag.   
 
Ο Σουκούρ κατηγόρησε τον Ερντογάν, τονίζοντας πως η κυβέρνηση του πήρε όσα είχε, ενώ όταν άνοιξε το κατάστημα με καφέ, δεχόταν απειλές και αναγκάστηκε να το εγκαταλείψει.
 
«Αρχίζω να εργάζομαι τώρα. Δεν μου έχει απομείνει τίποτα σε κανένα μέρος του κόσμου. Ο Ερντογάν με απέκλεισε από όλα, το δικαίωμά μου στην ελευθερία, το δικαίωμα μου να εκφράζω την άποψή μου ελεύθερα, το δικαίωμά μου στην εργασία. Το AKP (το κόμμα Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης του Ερντογάν) δεν ήταν τελικά αυτό που είχα σκεφτεί», είπε αρχικά και συνέχισε:

«Με κάλεσε για να επωφεληθεί από τη δημοτικότητά μου. Τότε...
 
 άρχισαν οι προστριβές. Έριχναν πέτρες στην μπουτίκ της συζύγου μου, παρενοχλούσαν τα παιδιά μου στον δρόμο, δεχόμουν απειλές μετά από κάθε δήλωση που έκανα… Όταν έφυγα, φυλάκισαν τον πατέρα μου και κατάσχεσαν όλη μου την περιουσία».
 
Πηγή: iefimerida.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: