"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΣΥΡΙΖΟΣΥΝΤΕΧΝΙΟΠΛΗΚΤΟ ΣΟΒΙΕΤΙΣΤΑΝ: Ποια δικαιοσύνη κε Δανδράκη μας και απίδια μάντολες; Δεν την φοβούνται την δικαιοσύνη οι Σπίρτζηδες. - Kάνε το ΒΕΑΤ κόμμα και κατέβα στις εκλογές να στείλεις αδιάβαστους τους σοβιετολάγνους τσαρλατάνους!



Να τελειώνουμε με τις αναχρονιστικές κυβερνήσεις του Θύμιου Λυμπερόπουλου! 


Οχι, δεν μας εκπλήσσει το γεγονός ότι οι εγχώριοι κατσιαπλιάδες πολιτικοί βρίσκονται διαχρονικά στο πλευρό των συντεχνιών και του πελατειακού κράτους. Αυτούς υπερασπίζονται και να νομοσχέδιά τους. 7 χρόνια μνημόνια δεν μπόρεσαν να διαλύσουν την συντεχνία του ξεπερασμένου από το χρόνο Λυμπερόπουλου. Αντίθετα οι πιο νέοι ιδιοκτήτες TAXI αγκάλιασαν αρχικά το TAXIBEAT και στη συνέχεια το BEAT


-Έχουμε εγγεγραμμένους περίπου 1 εκατομμύριο χρήστες, ενώ υπολογίζεται ότι ξεπερνούν το μισό εκατομμύριο όσοι κάνουν συχνή εφαρμογή του beat. Οι εγγεγραμμένοι οδηγοί ταξί στην εφαρμογή μας ανέρχονται σε 8.500″ σημειώνει, μιλώντας στο Capital.gr, ο κ. Δρανδάκης ιδρυτής ης ηλεκτρονικής εφαρμογής Beat, σχολιάζοντας την νομοθετική πρωτοβουλία του υπουργείου Υποδομών να αλλάξει υπέρ των Λυμπερόπουλων το καθεστώς με το οποίο λειτουργούν οι διαδικτυακές πλατφόρμες παροχής μεταφορικών υπηρεσιών.


Την περασμένη εβδομάδα, ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, πρόεδρος της πανελλήνιας ομοσπονδίας επαγγελματιών ιδιοκτητών αυτοκινητιστών ταξί και αγοραίων, μετά τη συνάντησή του με τον πρωθυπουργό, είχε εκφράσει την ικανοποίησή του (που καταντήσαμε!!!) για το νέο νομικό πλαίσιο που σχεδιάζει να δημιουργήσει το υπουργείο Υποδομών, σχετικά με τον κλάδο των ταξί και τις εφαρμογές παροχής μεταφορικού έργου, όπως η Beat που καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.
(Tσίπρας, Σπίρτζης, Λυμπερόπουλος>Το ίδιο πρόσωπο του αναχρονιστικού κράτους)


Η πρωτοβουλία του υπουργού Υποδομών Χρ. Σπίρτζη προβλέπει, μεταξύ άλλων, τη σύναψη τριετούς διάρκειας σύμβασης μεταξύ των εταιρειών που παρέχουν μεταφορικό έργο μέσω διαδικτυακών εφαρμογών και των αυτοκινητιστών ταξί. Αυτό σημαίνει ότι το μοντέλο λειτουργίας τους θα αλλάξει: οι εταιρείες που έχουν αναπτύξει τις εφαρμογές θα πρέπει να μετατραπούν σε επιχειρήσεις παροχής μεταφορικού έργου, ενώ, σήμερα, λειτουργούν ως “διαμεσολαβητές”.


Αρχικά θεωρήθηκε ότι το νομοσχέδιο Σπίρτζη θα κάνει δύσκολη την επόμενη μέρα για την αμερικανική Uber που συνεργάζεται μόνο με αυτοαπασχολούμενους οδηγούς. Ωστόσο, στο στόχαστρο μπαίνουν και οι εφαρμογές, που στηρίζονται στην συνεργασία με τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές, έχοντας παγκοσμίως εξασφαλίσει “ασυλία”.


“Πρόκειται για ευθεία επίθεση στο μοντέλο που φτιάξαμε, του οποίου την κατάργηση φαίνεται ότι επιδιώκει η εν λόγω νομοθετική πρωτοβουλία. Αγνοούμε ποιο είναι το πρόβλημα που λύνει. Στη Βραζιλία, το Περού και το Μεξικό, οι αρχές ελάμβαναν τη γνώμη μας, πολύ καιρό προτού καταρτίσουν ένα αντίστοιχο νομοσχέδιο για τη συγκεκριμένη αγορά” σημειώνει ο κ. Δρανδάκης.


Όσοι γνωρίζουν συνδέουν την πρωτοβουλία Σπίρτζη, που θα πλήξει καίρια μία από τις πιο επιτυχημένες ελληνικές start-ups- με αμιγώς ψηφοθηρικούς σκοπούς.
 
 
Υπολογίζεται ότι σε όλη την Ελλάδα υπάρχουν 30.000 ιδιοκτήτες ταξί, οι οποίοι μπορούν να κινητοποιήσουν μέχρι και τετραπλάσιο αριθμό ατόμων-ψηφοφόρων, εάν ληφθεί υπόψη ότι σε μία άδεια ταξί αντιστοιχούν, έως, τρεις άμεσες θέσεις εργασίας, όπως και οι πολλαπλασιαστικές επιπτώσεις (της κάθε θέσης εργασίας).


Εάν οι υφιστάμενες start-ups δεν καταφέρουν να προσαρμοστούν στο νέο καθεστώς λόγω είτε γραφειοκρατίας είτε άλλων παραγόντων, οι παραδοσιακοί παίκτες της αγοράς ταξί-τους οποίους δεν θα επηρεάσει το νέο νομικό πλαίσιο- θα αποκτήσουν άμεσα προβάδισμα. Δεν είναι τυχαίο ότι...
 το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Αττικής έχει, από το 2015, δημιουργήσει τη δική του εφαρμογή (Sata-IQ) εντοπισμού ταξί, η οποία στηρίζεται στο πρότυπο που έχει δημιουργήσει η Beat.


“Σκοπεύουμε να καταδείξουμε ότι υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός χρηστών των συγκεκριμένων εφαρμογών που έχει δυσαρεστηθεί από το ενδεχόμενο να μην είναι σε θέση να τις χρησιμοποιεί, εάν αλλάξει το υφιστάμενο πλαίσιο. Έχουμε εγγεγραμμένους περίπου 1 εκατομμύριο χρήστες, ενώ υπολογίζεται ότι ξεπερνούν το μισό εκατομμύριο όσοι κάνουν συχνή εφαρμογή του beat. Οι εγγεγραμμένοι οδηγοί ταξί στην εφαρμογή μας ανέρχονται σε 8.500” σημειώνει ο κ. Δρανδάκης.


Όπως ο ίδιος τονίζει, η εταιρεία του την οποία εξαγόρασε ο γερμανικός όμιλος Daimler έχει καταβάλει από το 2012 έως σήμερα το ποσό των 5 εκατ. ευρώ σε φόρους και ασφαλιστικές εισφορές.


Ως εκ τούτου, όπως σημειώνει, η προσφυγή στη δικαιοσύνη μάλλον θα αποτελέσει μονόδρομο.


Ποια δικαιοσύνη κε Δανδράκη μας και απίδια μάντολες; 


Δεν την φοβούνται την δικαιοσύνη οι Σπίρτζηδες. Πρέπει να τους χτυπήσετε στο γήπεδό τους, στην πολιτική.


Κάντε το BEAT κόμμα και καλέστε τους 1 εκατ. χρήστες να σας ψηφίσουν για να αλλάξει επιτέλους το διεφθαρμένο πελατειακό κράτος και ν απαλλαγούνε από πολιτικάντηδες τύπου Σπίρτζη. 


Μόνο η τεχνολογία μπορεί να νικήσει τους πολιτικάντηδες, τις συντεχνίες και τους ολιγάρχες. Κάνε τη  ΒΕΑΤ κόμμα και κατέβα στις εκλογές…Η μόνη λύση. Αυτό θα τρομάξει το σύστημά τους…

Δεν υπάρχουν σχόλια: