"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΣΥΡΙΖΑΝΕΛέητο ΞΕΦΤΙΛΑΡΑΔΙΚΟ: Η μπάρμπι στο καζίνο εν ώρα υπηρεσίας

Γράφει βετεράνος πολιτικός συντάκτης στον λογαριασμό του στο facebook:


«Πριν από αρκετά χρόνια ακολούθησα ως απεσταλμένος της ΕΡΤ την επίσημη επίσκεψη του τότε υπουργού Εθνικής Άμυνας στη Σόφια. Θυμάμαι μάλιστα ότι ήμουν ο μοναδικός δημοσιογράφος που κάλυπτε την επίσκεψή του...
 

Καταλύσαμε όλοι μαζί στο ξενοδοχείο Sheraton, στην καρδιά της βουλγαρικής πρωτεύουσας. Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα της πρώτης μέρας και καθίσαμε να απολαύσουμε το δείπνο στο εστιατόριο του ξενοδοχείου μας.
 

Κάποια στιγμή, ο υπουργός που καθόταν δίπλα μου σκύβει και μου λέει χαμηλόφωνα στο αυτί:
 

"Θα μου κάνεις μια χάρη;" 


Η μακροχρόνια γνωριμία μας και η φιλία που μας συνέδεε, του έδινε το θάρρος μια οικείας κουβέντας...
 

"Πέστε μου τι θέλετε";
 

-Στο υπόγειο του ξενοδοχείου μας υπάρχει καζίνο...
 

"Και"; τον ρώτησα ξαφνιασμένος!
 

-Θέλω να πας κάτω και να παίξεις αντί για μένα!
 

"Μα εγώ δεν έχω ιδέα από ρουλέτα", επέμεινα...
 

- Θα σου δώσω 10 δολάρια και θα παίξεις στο αγαπημένο μου νούμερο. Το 11. Θα βάλεις στο 11 τα δολάρια. Αν έρθει το νούμερο, παίρνεις τα κέρδη και φεύγεις. Αν όχι, απλά φεύγεις, μου απάντησε γελώντας!
 

"Και γιατί δεν πάτε μόνος σας", του αντιγύρισα...
 

- Γιατί εγώ είμαι υπουργός Εθνικής Άμυνας! Έχω θεσμική ιδιότητα και είμαι εδώ σε επίσημη αποστολή. Κάποια πράγματα πρέπει να τα τιμούμε και να μη τα ισοπεδώνουμε όλα!».


Μια άλλη φορά ο Αντρέας, σε συνάντησή του με αρχηγό ξένου κράτους,  είδε έναν  συντάκτη κρατικού Μέσου με τζίν και μακό, κατά τη διάρκεια των δηλώσεων των δύο ηγετών. Κάλεσε τον τότε υπουργό τύπου Δημήτρη Μαρούδα και του ζήτησε (ναι ο Αντρέας του ζιβάγκο) να παρακαλέσει τον δημοσιογράφο, να μην ξαναπαρουσιαστεί με τέτοια ατημέλητη εμφάνιση σε επίσημες δηλώσεις.


Καλοκαίρι, μίνι καύσωνας 40 βαθμών έξω και ο Στέφανος Μάνος εισήλθε στη Βουλή, ευπρεπώς ενδεδυμένος αλλά με πουκάμισο χωρίς σακάκι. Ο τότε πρόεδρος της Βουλής, νομίζω ο Αθανάσιος Τσαλδάρης, του έκανε παρατήρηση γιατί δεν φορούσε σακάκι, όπως ορίζεται το ευπρεπώς ενδεδυμένο στη Βουλή. Ο βουλευτής δικαιολογήθηκε και δικαίως ότι έξω έχει καύσωνα, για να εισπράξει την παρατήρηση ότι μέσα στην αίθουσα έχει κλιματισμό και ο ίδιος ήρθε στη βουλή εποχούμενος κλιματιζόμενου αυτοκινήτου.


Ο μακαρίτης Αντώνης Τρίτσης είχε πει ότι το πρώτιστο λάθος που έκανε το ΠΑΣΟΚ ήταν η κατάργηση του πρωτοκόλλου. Το πρωτόκολλο δεν είναι τυπολατρία.  


Αυτά με αφορμή την πρόσφατη επίσκεψη Καμμένου στη ρουλέτα στο Λονδίνο και τη χρησιμοποίηση της υπηρεσιακής τζάγκουαρ για να αγοράσει μία…  μπάρμπι!


Δεν υπεισερχόμαστε στην ουσία, αν τα χρήματα που έπαιξε συνάδουν με το πόθεν έσχες. Είναι δουλειά της αντιπολίτευσης να το ερευνήσει.  


Αναφερόμαστε στο γεγονός ότι μεγάλο  μέρος του πολιτικού προσωπικού, δεν κρατάει τα προσχήματα, έχοντας ευτελίσει τους  κώδικες συμπεριφοράς  που επιβάλουν τα αξιώματα, οι ιδιότητες και οι χώροι. Έτσι έχουμε δει βουλευτές να εισέρχονται στο κοινοβούλιο φορώντας πέδιλα, σκισμένα τζίν, shirt που απεικονίζουν βόμβες μολότοφ, πουκάμισα με τα οποία θα πήγαιναν στο… ράντζο τους, και άλλα ων ουκ έστιν αριθμός.


Ο κ. Καμμένος  δεν βρισκόταν στο Λονδίνο σε ταξίδι αναψυχής. 


Αν βρισκόταν θα μπορούσε να πάει στο καζίνο (βέβαια αν το είχε  κάνει υπουργός των Σαμαροβενιζέλων θα ούρλιαζαν τα συριζοτρόλ στο διαδίκτυο). Αν όμως ήταν σε ιδιωτική επίσκεψη θα ήταν ατόπημα να χρησιμοποιήσει την  υπηρεσιακή τζάγκουαρ για αγορά μιας μπάρμπι!


Δεν είναι τυπολατρία συμβατικότητα, αστικός καθωσπρεπισμός η τήρηση των κανόνων ένδυσης και συμπεριφοράς.  Είναι...
 η ελάχιστη επίδειξη συναίσθησης του αξιώματος που τους εμπιστεύτηκε ο λαός. 


Η ένδυση δημοσίων προσώπων και η συμπεριφορά τους, δεν υπάγεται στους κανόνες της ιδιωτικότητας, ιδιαίτερα στις ώρες που ασκούν το δημόσιο αξίωμα. 


Είναι ευτελισμός του αξιώματος και περιφρόνηση του λαού που τους το εμπιστεύτηκε.


Δεν υπάρχουν σχόλια: