"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΣΥΡΙΖΑίικο ΣΟΥΡΓΕΛΟΞΕΦΤΙΛΑΡΑΔΙΚΟ: Ελα, μωρέ, πιτσιρικάς ήμανε, έγραφα και καμιά παπάντζα να περνά η ώρα"

 

Δεν φταίει ο Στέφανος Κασσελάκης που έγραφε στον «Εθνικό Κήρυκα» ότι του φαίνονταν λίγες οι απολύσεις 15.000 δημοσίων υπαλλήλων.

● Αφού διαβάσετε πού αποδίδει ο ίδιος τις νεοφιλελέ αηδίες που έγραφε, πάρτε χαρτί και μολύβι και σημειώστε ποιος φταίει:

● 1. «Καταρχάς δεν θυμάμαι αυτά τα άρθρα. Δεν θυμάμαι ποιος ήμουν 24 χρονών. Ημουν ένα παιδί το οποίο δούλευε σε έναν πολύ δύσκολο τομέα, δούλευα πάρα πολύ σκληρά». Σε ελεύθερη μετάφραση: Ελα, μωρέ, πιτσιρικάς ήμανε, έγραφα και καμιά παπάντζα να περνά η ώρα. Ασε που μου είχε φύγει η ούγια στη δουλειά. Κι αυτό με τσάντιζε και ήθελα να απολυθούν πολλοί δημόσιοι υπάλληλοι για να βγάλω τα άχτια μου, που είχαν μαζευτεί πολλά στον ιδιωτικό τομέα.

● 2.
«Ημουν σε μια σχέση με μια κοπέλα που δεν ήμουν χαρούμενος, προσπαθούσα να σταθώ στα πόδια μου και να βοηθήσω τους γονείς μου». Φταίει και η γκόμενα και το γεγονός ότι δεν είχα επιλέξει την ατραπό του γκεϊσμού. Τώρα που βρήκα τον δρόμο μου, έγινα σοσιαλιστής κι ανέλαβα και τον ΣΥΡΙΖΑ.

● 3.
«Ηταν ένας τομέας, ο χρηματοοικονομικός, που είχε ακόμη μεγάλη τοξικότητα και αναβρασμό μέσα του. Ημουν ένα παιδί της ομογένειας τότε, που ήταν πολύ νευριασμένο με αυτά που γινόντουσαν στην Ελλάδα». Φταίνε το μεγάλο κεφάλαιο, οι διεθνείς κερδοσκόποι και η μαύρη η ξενιτιά. Αυτά με χολοσκάσανε κι η πένα μου έβγαζε καπιταλιστικό δηλητήριο.

Εν κατακλείδι, o Στέφανος Κασσελάκης είναι μαρξιστής αλλά...

 

 όχι κατά τα πρότυπα του Καρλ Μαρξ, αλλά του μέγιστου Αμερικανού κωμικού ηθοποιού και συγγραφέα Γκράουτσο Μαρξ (1890-1977), που έλεγε: «Αυτές είναι οι αρχές μου. Κι αν δεν σας αρέσουν… έχω κι άλλες».



HMEΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: