"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΕΘΝΙΚΑ ΞΕΦΩΝΗΜΕΝΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ - ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΩΣ ΟΡΘΑ ΑΔΕΛΦΟ-ΣΟΥΡΓΕΛΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΚΩΛΟΧΑΝΕΙΟ: O παλαίμαχος μπασκετμπολίστας Δημήτρης Παπανικολάου βάζει στη θέση της την εθνική μας "όμορφη έξυπνη και επιτυχημένη" αδελφή (κατά δική της δήλωση) που ακούει στο όνομα Γιώργος Καπουτζίδης...

 


Ανάρτηση που έκανε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, o παλαίμαχος μπασκετμπολίστας Δημήτρης Παπανικολάου

 «Δεν συνηθίζω να σχολιάζω άλλους γιατί χάνω δουλειά με τον εαυτό μου, καθώς και χάνω χρόνο σε πιο σοβαρά θέματα. Θα κάνω μια εξαίρεση.  

Ο κ. Καπουτζίδης μου είναι πολύ συμπαθής και θέλω να πιστεύω (και για ευνόητους προσωπικούς) λόγους ότι είμαι αντιρατσιστής ως εκεί που δεν πάει και σέβομαι την μοναδικότητα του καθενός.

Αν με καλέσουν σε 100 εκπομπές θα μιλήσω 100 φορές για ένα θέμα σοβαρό που μπορεί να βελτιωθεί και όποιος θέλει να το δει καλώς, όποιος δεν θέλει αλλάζει κανάλι τόσο απλά. Αν με καλέσουν όμως να σχολιάσω ένα αγώνα μπάσκετ θα σχολιάσω τον αγώνα μπάσκετ και θα μείνω σε αυτό.

Επίσης ποτέ δεν αυτοπροσδιοριζόμαστε με τους όρους έξυπνοι η πετυχημένοι. Υπάρχει κόσμος πχ που γεννήθηκε με νοητική στέρηση και δεν έχει αυτή την ευκαιρία»



Τι είχε πει ο Γιώργος Καπουτζίδης:

 

Υπενθυμίζεται πως ο Γιώργος Καπουτζίδης, κατά τη διάρκεια του τελικού της Eurovision, απάντησε σε ομοφοβικό σχόλιο που δέχτηκε για τον σχολιασμό του στη σουηδική συμμετοχή, λέγοντας χαρακτηριστικά:

«Αυτή ήταν η Cornelia Jakobs από τη Σουηδία, πολύ θερμή υποδοχή στο στάδιο για ένα από τα φαβορί της βραδιάς. Και βλέπετε εγώ δεν είπα τίποτα. Γιατί σήμερα ψηφίζετε και θέλω να έχετε καθαρό μυαλό. Γιατί την Πέμπτη που σχολίαζα τη Σουηδία και έκανα “μμμ” κάποιος μου έγραψε πως είμαι κακιά αδερφή. Που αδερφή είμαι, αλλά είμαι καλή. Και όμορφη και έξυπνη και επιτυχημένη. Και μη σοκάρεστε. Μη σοκάρεστε. Αυτά πρέπει να τα συζητάμε. Και πρέπει να τα συζητάμε ανοιχτά. Αν δεν τα συζητήσουμε, δεν θα τα αντιμετωπίσουμε ποτέ».




Δεν υπάρχουν σχόλια: