"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟΙ στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΡΙΖΟΠΛΗΚΤΗ ΜΠΑΝΑΝΙΑ: Μάρδας, η ταχυδακτυλουργική κωμικοσοβαροφανής εκδοχή της ακατάληπτα παράλογης γελοιότητας

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ

Ο Δημήτρης Μάρδας, συμπαθής οικονομολόγος πανεπιστημιακός, μετεωρίστηκε απο την πάλαι ποτέ κοσμοσφαίρα του ΠΑΣΟΚ, μέσω μίας ενδιάμεσης αντιμνημονιακής ρητορικής, στο μαγικό κόσμο του ΣΥΡΙΖΑ. 


Πλειοδοτώντας ως φαίνεται σε αυτή την απομάγευση, εισάγει έκτοτε με ατάραχο ύφος περισπούδαστες νεωτερικές καινοτομίες άλλοτε λογιστικού και άλλοτε εξωτικού χαρακτήρα.


Ο Μάρδας προσγειώθηκε στην αγκαλιά του ΣΥΡΙΖΑ κάπως ουρανοκατέβατα. Συνέχισε δε ακάθεκτος να πολιτεύεται λίγο ουρανοπαρμένα σε μία πρωτοφανή κωμικοσοβαροφανή εκδοχή.


Την πρώτη περίοδο, μας εντυπωσίασε όταν ως τηλεοπτικός ταχυδακτυλουργός γεννούσε χρήματα σε δημόσια πρόζα. Από το στούντιο του Mega στο στούντιο του ANT1, ένα τσιγάρο δρόμος, ο Μάρδας φόρτωνε 400 εκ. σαν να τα είχε βρει στο δρόμο.


Στη δεύτερη περίοδο, ως υφυπουργός Εξωτερικών, με ψυχραιμία και cool ύφος εισήλθε στη σφαίρα των πρωτότυπων, ανατρεπτικών και ιδιοφυών ιδεών. Ξεκίνησε με ελληνικό Νταβός σε νησί, ονειρικές ριβιέρες και υπερμοντέρνο real estate, καταλήγοντας στην αδιανόητη τελευταία του ιδέα για τις προσφυγικές επενδύσεις.


Δεν ξέρεις αν πρέπει να κλάψεις ή να γελάσεις. Να λυπηθείς απλά ή να σπαράξεις. 


Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι μόνο η ζημιά που κάνει, είναι και η αφελής γελοιοποίηση που έχει επιφέρει στη δημόσια σφαίρα. Σε λίγο...
  
θα συνηθίσουμε τον ακατάληπτο παραλογισμό και η ελάχιστη ορθολογική δημόσια συνεπικοινωνία της χώρας θα συνθλιβεί διά παντός


Η υπερρεαλιστική ανοησία και η αυθόρμητη τυχαιότητα ήδη συντελούνται. 


Πλέον δεν τίθεται θέμα πολιτικής κριτικής. 

Είναι θέμα κωμικοτραγικής εκτροπής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: