"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


Αλήθεια υπάρχεις;

Γράμμα στον Άγιο Βασίλη
Απο τον Βασίλη Ντέτσικα

Δεν σε έχω δει μέχρι σήμερα εκτός από κάποιες φωτογραφίες και κάποιους πλανόδιους που φορούν την κόκκινη στολή σου και την άσπρη γεννιάδα.

Το σπίτι που έμεινα τότε και τώρα δεν είχε τζάκι και ήταν αδύνατον να κατέβεις από την καμινάδα για να μου φέρεις τα δώρα.

Στο μυαλό μου υπάρχει μια εικόνα με ένα τζάκι σβηστό και μια μαύρη μπότα να προσπαθεί να ανέβει από την καμινάδα. Δεν ξέρω αν το έζησα ποτέ ή αν το έπλασε η φαντασία μου.

Αλήθεια υπάρχεις...; Το ερώτημα αυτό απασχολεί κάθε χρόνο τέτοια εποχή, εδώ και αρκετά χρόνια το μυαλό μου...

Μέχρι σήμερα δεν έχω δώσει απάντηση στο ερώτημα αυτό. Φέτος όμως νομίζω πως έδωσα μετά από τον προβληματισμό που μου εξέφρασε ο μικρός Νικόλας.

Σου ζήτησε όπως μου είπε μια παιχνιδομηχανή και περίμενε με μεγάλη καρτερικότητα και αναμονή, να του την φέρεις.

Νομίζω πως πίστεψα σε σένα. Η παιχνιδομηχανή ήρθε Ανήμερα τα Χριστούγεννα και η χαρά του ήταν πολύ μεγάλη. Δεν είχε όρεξη για τίποτα άλλο εκτός από το να ανακαλύψει ... το παιχνίδι του.

Η ικανοποίηση μου για την χαρά που πήρε ο μικρός Νικόλας ήταν μεγάλη... Μεγάλη όμως ήταν και η χαρά μου όταν σε μια συζήτηση που είχα μαζί του με ρώτησε τι δώρο θέλω φέτος από τον Άγιο Βασίλη. «Χρόνια Καλά» του απάντησα και την επόμενη ημέρα βρήκα πάνω το γράμμα που είχε γράψει ο Νικόλας σε σένα...

Χρόνια Καλά ζήτησα και αυτό περιμένω όχι μόνο για την νέα χρονιά αλλά και για όλα τα υπόλοιπα χρόνια που έρχονται...

Τελικά υπάρχεις... και περιμένω να φέρεις Χρόνια Καλά σε μένα αλλά και σε όλο τον κόσμο.

Η εικόνα με το τζάκι και την μαύρη μπότα που χάνεται δεν έχει ξεθωριάσει. Παραμένει στο μυαλό μου και μάλιστα ακριβώς δίπλα από το τζάκι «βλέπω» το πιο όμορφο χριστουγεννιάτικο δέντρο. Και συνεχώς προστίθενται και άλλα πράγματα γύρω τριγύρω...

Περιμένω! Να φέρεις Χρόνια Καλά σε όλους.

Καλή Χρονιά...!


ΠΗΓΗ ΣΚΑΪ

Δεν υπάρχουν σχόλια: