«Οφείλουμε ως πολιτεία να επιβραβεύσουμε την προσπάθεια, την προσπάθεια του καθενός να ξεπεράσει τον ίδιο του τον εαυτό. Αυτό είναι το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε ως κυβέρνηση», είπε η υπουργός, ενώ η αξιωματική αντιπολίτευση έκανε λόγο για «οπισθοδρόμηση και λογική Βουρβόνων».
Χωρίς να θέλω να υποβαθμίσω εντελώς την αντιπαράθεση, δεν θα «τσιμπήσω». Aυτό που, κατά τη γνώμη μου, θα έπρεπε να μας καίει είναι ότι, προτού φθάσουμε στο πώς θα γίνεται η επιλογή σημαιοφόρου, θα πρέπει να έχουμε εξασφαλίσει ότι όλοι οι μαθητές θα ξεκινούν από την ίδια αφετηρία το σχολικό έτος.
Και αυτό δεν συμβαίνει σχεδόν σε μόνιμη βάση, καθώς κάθε χρόνο, αν όχι με την ίδια ένταση, τα προβλήματα, τα κενά, οι ελλείψεις παραμένουν.
Στη Σητεία λ.χ. η φετινή χρονιά δεν έχει ακόμη ξεκινήσει για κάποιους μαθητές. Οπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ενωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων του δήμου, οδεύουμε προς τα τέλη Οκτωβρίου και κάποιες τάξεις δεν έχουν αρχίσει να διδάσκονται φιλολογικά μαθήματα και χημεία.
Ποσοστό 10% του εβδομαδιαίου διδακτικού χρόνου –30 ώρες μαθημάτων– χάνεται εξαιτίας των λειτουργικών κενών του Βαρβακείου Γυμνασίου, γράφει σε επιστολή του ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου.
Στις Κυκλάδες, οι 50 από τους 170 εκπαιδευτικούς που προσελήφθησαν στη δεύτερη φάση αναπληρωτών αρνήθηκαν να αναλάβουν υπηρεσία. Κυριότερη αιτία, το πανάκριβο κόστος ζωής σε νησιά όπως η Σαντορίνη ή η Μύκονος. Και ναι μεν η διαμονή των εκπαιδευτικών αποτελεί αρμοδιότητα των δήμων, αλλά κανέναν δεν ενδιαφέρει να παρακολουθήσει ένα πινγκ πονγκ ευθυνών – μόνο να λυθεί ένα πολύ σοβαρό και ντροπιαστικό για την πολιτεία πρόβλημα.
Να σηκώνει τη σημαία ο καλύτερος;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου