"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΠΑΣΟΚοι "ΓΙΓΑΝΤΕΣ" και ΕΛΛΗΝΕΖΙΚΗ "ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ": Η ΗΓΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΝΙΓΗΡΙΑ

 

 

Toυ ΘΑΝΟΥ ΤΖΗΜΕΡΟΥ

Μου έστελνε κι εμένα e-mail μια κυρία από τη Νιγηρία που ισχυριζόταν πως ήταν θεία μου και όταν πέθανε ο φύλαρχος άντρας της, της είχε αφήσει 2,5 εκατομμύρια δολάρια με την εντολή να μου τα δώσει.

Κι εγώ ο βλάκας νόμιζα ότι ήταν απάτη και δεν απαντούσα! Κι έσβηνα και τα e-mail, o ηλίθιος!

Τελικά, να που δεν ήταν! Η θεία του Γιάννου τού τα πήγαινε με σακούλες.

Κοίτα να δεις ευκαιρία που έχασα να γίνω πλούσιος!

Πού να τη βρω τώρα τη θειούλα μου;

Γιάννο, ρώτα σε παρακαλώ τη…

 

 δικιά σου, μήπως την ξέρει...

Υ.Γ. Για τον σοσιαλισμό αγωνίζονται όλοι, και στην Ελλάδα και στη Νιγηρία.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: