ΙΣΛΑΜΟΦΑΣΙΣΜΟΣ - ΔΙΕΘΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ: Γαλλική Αφρική και Ελληνόφωνο Μαχμουτιστάν
Του ΧΡΗΣΤΟΥ ΓΟΥΔΗ
Όταν
πριν από λίγες μέρες, κατά την διάρκεια που οι περιώνυμοι μπαλαδόροι
κλώτσαγαν το «ευρωπαϊκό τόπι» στη Γαλλία, όσοι ανησυχούσαν για ένα
πιθανό ισλαμιστικό τρομοκρατικό κτύπημα, τους διέφευγε μια μικρή
λεπτομέρεια, που αν την ανέλυαν θα ηρεμούσαν. Τους διέφευγε ότι αν όντως
συνέβαινε μια τέτοια μαζική δολοφονική ενέργεια, που εκ των πραγμάτων
θα στρέφονταν στους πολυάριθμους θαμώνες των γηπέδων, τα μισά θύματα
πιθανότατα θα ήταν αφροασιανοί μουσουλμάνοι, καθότι η κοινωνιολογική και
θρησκευτική σύνθεση της Γαλλίας είναι αυτή που είδαμε – όσοι βλέπουμε
ακόμη – στην σύνθεση της εθνικής ομάδας της Γαλλίας, ένα «βούντερτημ»
(καμία σχέση με βουντού) της Γαλλικής Αφρικής. Άρα δεν θα συνέβαινε,
διότι πρακτικά οι δράστες θα ήταν σαν να στρέφονταν και εναντίον των
ιδίων των εαυτών τους.
Αντίθετα στις εορταστικές εκδηλώσεις της 14ης Ιουλίου 2016, ημέρα
εθνικής Γιορτής των Γάλλων, οι συρρέοντες στους εορτασμούς ήταν μόνον
Γάλλοι και κάποιοι λευκοί (στην πλειονότητά τους) τουρίστες, που
γιόρταζαν πρακτικά την εγκαθίδρυση του πρώτου εθνικού κράτους στη
σύγχρονη ιστορία της Ευρώπης, μια λαϊκή «κατάκτηση» η οποία μέσα από την
«δημοκρατία» βρήκε αμέσως μιμητές στους υπόλοιπους ευρωπαϊκούς λαούς
και τους εποίκους τους της αμερικανικής ηπείρου.
Φυσικά, φυσική συνέπεια
της «δημοκρατίας» των ευρωπαϊκών λαών ήταν και η αναδυθείσα εξ αυτής
«αποικιοκρατία» τους, γιατί χωρίς δούλους και πρώτες ύλες άλλων
«υποανάπτυκτων» οντοτήτων και χωρών δύσκολα θα μπορούσαν να απολαύσουν
την δική τους «ελευθερία, ισότητα, αδελφότητα» (Liberté, Égalité,
Fraternité), όπως τους το υποσχέθηκε η Γαλλική Επανάσταση που άρχισε
στις 14 Ιουλίου 1789 με την πτώση των φυλακών της Βαστίλλης, και την
απελευθέρωση όλων των εκεί παροικούντων (της Ιερουσαλήμ), των κοινωνικών
αποβρασμάτων συμπεριλαμβανομένων.
Η ατμόσφαιρα στην Νίκαια της Γαλλίας ήταν λοιπόν πρόσφορη για
ισλαμιστές Γάλλους πολίτες, απογόνους τέως δούλων των Γάλλων, οι οποίοι,
πέραν του μίσους τους για τους πρώην «μπουάνα» και «μυλόρδους», είχαν
και έναν επιπλέον λόγο, καθότι η εν λόγω πόλις θεωρείται από τους
πουριτανούς μωαμεθανούς κάτι σαν τα Σόδομα και τα Γόμορρα, όπου οι πάσης
φύσεως και παραφύσεως φραγκάτοι και φραγκάτες αδελφοί και αδελφές
απολαμβάνουν αμέριμνοι το «σεμέν ντε φερ» και την «πα@#ούζα». Και έγινε
ό,τι έγινε.
Βέβαια, οι Άγγλοι, Γάλλοι, Πορτογάλοι το κληρονόμησαν το πρόβλημα
λόγω προτέρου «εντίμου» αποικιοκρατικού βίου.
Εμείς, όμως της
ψωροκώσταινας, μπορεί κανείς εχέφρων να μου απαντήσει, γιατί τους
μαζεύουμε όλους αυτούς τους αφροασιανούς στη δική μας πατρίδα, τη στιγμή
μάλιστα που τόσο αίμα χύσαμε για να απαλλαγούμε από τον μουσουλμάνο
κατακτητή;
Και που πέραν αυτού...
γεμίσαμε και με αδελφές, των οποίων οι
συνήθειες πολύ ξενίζουν (και ξυνίζουν) τους φανατικούς αδελφούς
μουσουλμάνους;
Εκτός κι αν προτιθέμεθα, ως συμβολή στην αναπόφευκτη
πολεμική αντίδραση της Δύσης ενάντια στο ισλαμικό κράτος, να συμβάλουμε
με κανένα gay parade που θα προσπαθήσει να το σαρώσει, επιτιθέμενο με τα
οπίσθιά του.
Ετικέτες
ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ,
ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ,
ΓΟΥΔΗΣ,
ΙΣΛΑΜ,
ΞΕΦΤΙΛΙΚΙΑ,
ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ,
ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ,
ISIS
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου