Για πόσο ιθαγένειες μας έχουν ρε φίλε! Παρουσίασε σήμερα ο Σταϊκούρας το νέο λογότυπο για το Μετρό, που θυμίζω ότι ο σχεδιασμός του έγινε με απευθείας ανάθεση ύψους 30.000 ευρώ και αφού πρώτα ακυρώθηκαν δύο διαγωνισμοί, σε μια εταιρεία με έδρα ένα σπίτι και τζίρο 12.000€ το 23!… pic.twitter.com/JS9SZ1FdYl
— Stefanos Damianidis (@dstefanos) November 13, 2024
Έχοντας παρακολουθήσει από κοντά τη διαδικασία παραγωγής δεκάδων λογοτύπων (η σύζυγός μου εργάζεται ως γραφίστρια) αισθάνομαι ότι το θέμα με αφορά προσωπικά.
Από την άλλη, βλέποντας το επίπεδο του logo για το Metro της Θεσ/νίκης να συναγωνίζεται εκείνο του σχολιασμού του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συνειδητοποιώ το μέγεθος του προβλήματος.
Το πρώτο βραβείο φυσικά πηγαίνει στη…
σημειολογική ανάλυση του κυρίου Σταϊκουραδα.
Κάτω : Δε φτάναν τα υπόλοιπα, το τραγικό σκαρίφημα δεν είναι καν original.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου