"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


"ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ": Με βετεράνους του Βιετνάμ απαντά η Κυβέρνηση στην επιθετικότητα της Τουρκίας (Διακαής πόθος μεταξύ άλλων είναι ο Συλβέστρος Στ΄Αλώνια, γνωστός και ως Ράμπο…. στο πλαίσιο του δόγματος του ενιαίου -με το Χόλιγουντ- αμυντικού χώρου)



Μετά την πολιτογράφηση το Θωμά Χανκίδη (ραν Φόρεστ, ραν), ακολουθούν κι άλλες ελληνοποιήσεις, προκειμένου να ενισχυθεί, στη μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου, η γραμμή της παλλαϊκής άμυνας.

 
Διακαής πόθος μεταξύ άλλων είναι ο Συλβέστρος Στ΄ Αλώνια, γνωστός και ως Ράμπο (πρώτο και τελευταίο αίμα, Ο ρέζους θετικό).

Οι ελληνικές αρχές έχουν στοιχεία ατράνταχτα πως κατάγεται από τη Μεγάλη Ελλάδα και πως οι πρόγονοί του μιλούσαν άπταιστα γκρεκάνικα.

Θα προβούν στις απαραίτητες ενέργειες το προσεχές διάστημα και πάντως πριν τη λήξη της θητείας του εν ενεργεία πολεμοχαρούς ΠτΔ.

Μαζί με άλλους  λιγότερο γνωστούς βετεράνους του Βιετνάμ θα αποτελέσουν τη Λεγεώνα των Ξένων, με χώρο συγκέντρωσης και διασποράς το διάσημο σκυλάδικο “Βιετνάμ” της  ομώνυμης ταινίας του Παντελή Βούλγαρη (Ηλία, ρίχτο).
 
Γεννημένος την 4η Ιουλίου και ο Θωμάς Κρουίζης, φέρεται να έχει κάνει αίτηση για ελληνική ιθαγένεια, αίτημα το οποίο θεωρείται υπερβολικό, αλλά παρά ταύτα το βλέπει με συμπάθεια η ελληνική γραφειοκρατία.

 
Με διστακτικότητα έχουν προσεταιριστεί και το γιο του γραφέα (Σον Πεν) ο οποίος όμως έχει στο παλμαρέ του τις “Απώλειες Πολέμου” και έτσι υπάρχουν φόβοι για μη επιθυμητούς συνειρμούς στο ευρύ κοινό.

Η συγκρότηση της λεγεώνας των ξένων λοιπόν, προχωρά με γοργά βήματα και άκρα μυστικότητα, όπως φάνηκε και στην περίπτωση τουν Αντιπαριανού Τομ Χανκς, με απώτερο στόχο...


 την πλήρη θωράκιση της χώρας έναντι της κλιμακούμενης τουρκικής επιθετικότητας και προκλητικότητας, στο πλαίσιο του δόγματος του ενιαίου (με το Χόλιγουντ) αμυντικού χώρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: