"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΠΑΝΑΝΙΑ: Καιροσκόποι

Ανεξάρτητοι, λέει, η Χρυσούλα Γιαταγάνα και ο Κώστας Γιοβανόπουλος. Ελα! Και είχα μια καούρα.

Μάλιστα προηγουμένως είχα μαδήσει την μαργαρίτα. Θα φύγει η δεν θα φύγει η Χρυσούλα; Θα φύγει η δεν θα φύγει ο κυρ Κώστας; 
 
Αντε στο καλό και από αύριο στο μαντρί το Νεοδημοκρατικό!
Το ζήτημα εντελώς προσωπικό. Αφού φυλλορροεί, δημοσκοπικά το κόμμα του Πάνου Καμμένου. Οπως πάει καμένος ο Καμμένος. Αφού η κυρά Χρυσούλα και ο κυρ Κώστας βγαίνουν δεν βγαίνουν. Και αφού εκλογές εν όψει. Σου λέει, ο πονηρός. Ας την κάνω από τώρα ώστε αργότερα μπας και χωθώ σε κάποια λίστα κι έτσι μπορεί να σωθώ. Εγώ, η βουλευτική μου αποζημίωση, η καρέκλα μου και το μέλλον μου. Δηλαδή οι άνθρωποι τα κάνουν όλα αυτά για την σωτηρία της πατρίδας. Για την αξιοπρέπεια του βουλευτικού τους λειτουργήματος. Για την τιμή των ψηφοφόρων τους. Για την Ελλάδα ρε γαμώτο!

Βροχή τα ερωτήματα. 
 
Μα τώρα αντιλήφθηκαν την δυσλειτουργία των κομματικών οργάνων; 
 
Μα τώρα συνειδητοποίησαν ότι θεωρείται παγκόσμια πρωτοτυπία ένας Καμμένος να ηγείται ως πρόεδρος του τέταρτου κοινοβουλευτικού κόμματος; 
 
Μα τώρα κατάλαβαν ότι είνα κομπάρσοι μιας κακοπαιγμένης οπερέτας;

Βροχή και οι απαντήσεις
 
Στις περισσότερες περιπτώσεις η ¨ανεξαρτοποίηση¨ είναι το συνώνυμο της φιλαυτίας και του φιλοτομαρισμού. Την κοπανάω ώστε να διαπραγματευθώ από καλύτερες θέσεις. Βλέποντας και κάνοντας. Φεύγω για να έχω. Σήμερα εδώ, αύριο εκεί. Εξαρτάται από τις συνθήκες και τις περιστάσεις. Εξαρτάται από τους συσχετισμούς

Και γιατί δεν παραιτείσαι κυρά Χρυσούλα; 
 
Α, σου λέει. Οι πολίτες που με ¨σταύρωσαν¨ ανέβασαν τα ποσοστά του κόμματος. 
 
Α σου λέει. Με την παρουσία μου τιμώ τους ψηφοφόρους μου και την περιφέρειά μου.
 
 Πριτς που θα φύγω. Γιατί δηλαδή ο Καμμένος είναι καλύτερος από εμένα;

Το τελικό συμπέρασμα είναι τόσο θλιβερό όσο και η μεγιστοτεράστια αναξιοπιστία του πολιτικού προσωπικού: 
Αίλουροι και καιροσκόποι όλοι αυτοί. Μπαινοβγαίνουν στα μαντριά προκειμένου να εξασφαλίσουν την θεσούλα και τα λεφτά τους. Εγώ υποφέρω και αγωνιώ κι αυτοί στην καρακοσμάρα τους. Εγώ στην ανεργία εκείνοι στην εξουσία. Δύο κόσμοι διαφορετικοί και εν τέλει εχθρικοί

Το υστερόγραφο αυτής της σκηνοθετημένης φυγής προς την ¨ανεξαρτησία¨ καταλήγει ως εξής: Τα μαθες; Τι; Λάκισαν από το κόμμα του Καμμένου η Γιαταγάνα και ο Γιοβανόπουλος.  
Μωρέ τι λες! Και ποιοι είναι αυτοί; 
 
 Βουλευτές των ¨Ανεξάρτητων ελλήνων¨. 
 
Και μένα τι με κόφτει; Χέστηκε η φοράδα στ αλώνι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: