"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


Χαμπαράκια...

Γράφει ο ΠΑΝ. ΤΙΜΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ

Δεν σας είδα, κύριε Λοβέρδο μου, να παρεμβαίνετε στο πληρωμένο από το κράτος Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της Θεσσαλονίκης και να ζητάτε να έρθουν οι καλεσμένοι με δικά τους έξοδα και τα λεφτά να πάνε στις συντάξεις. Δεν σας είδα να το κάνετε και το λέω μετά λύπης μου.

Και τελικώς, κύριε Λοβέρδο μου, κατάλαβα ότι ήταν και το κράτος στο κόλπο, η κυβέρνησή σας δηλαδή, μια και στα εγκαίνια είπε τις βαρύγδουπες γενικότητές της η κυρία Τσάγκρη. Στη συνέχεια, έμαθα, κύριε Λοβέρδε μου, ότι η κυρία Μάγια Τσόκλη, βουλευτής του ΠΑΣΟΚ και κρατικοδίαιτη ντοκιμαντερίστρια, ανακοίνωσε πως στο εξής το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ ανεξαρτητοποιείται κι αποδεσμεύεται από το άλλο Φεστιβάλ της Θεσσαλονίκης.

Αυτό ξέρετε τι σημαίνει; Ξεχωριστά κονδύλια. Και τα ξεχωριστά κονδύλια ξέρετε τι σημαίνουν.

Και γιατί τα λέτε σε μένα, θα μπορούσε να αναφωνήσει ο κύριος Λοβέρδος και να έχει δίκιο. Μα, επειδή εσείς είπατε την ιστορική φράση «δεν υπάρχει σάλιο». Και για έναν λόγο ακόμα. Επειδή όλο αυτό τον καιρό για το θέμα της διασπάθισης του δημοσίου χρήματος με τους καλεσμένους στο Φεστιβάλ απευθυνόμουν αποκλειστικά στον κύριο Γερουλάνο. Τον αδίκησα τον άνθρωπο. Ηταν πολλά υπουργεία ανακατεμένα…

Θυμάται κανείς τη φράση του Δημήτρη Ψαθά που έλεγε η Βλαχοπούλου στο «Φωνάζει ο κλέφτης»: «Εφτά υπάλληλοι; Εφτά υπάλληλοι καταχραστές και τους καλύπτω εγώ;»;

Να το παραφράσουμε; Οχι ένα, αλλά τρία και τέσσερα υπουργεία και βουλευτές και τους πληρώνω τα φεστιβάλ τους εγώ ο πολίτης; «Ως εδώ και μη παρέκει. Τώρα θα πάω να πω κι εγώ τα χαμπαράκια μου κι ό,τι θέλει ας γίνει», ολοκλήρωνε ο αείμνηστος Ψαθάς.

πηγη ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: