"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΣΥΡΙΖΑίοι REBRAND-ΙΣΜΕΝΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΣΟΥΡΓΕΛΟΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ: Υπερπλούσιο παπατζιλίκι σε νέα συσκευασία

 Του ΜΑΝΟΥ ΒΟΥΛΑΡΙΝΟΥ

υπερπλούτος (ο) 1. πλούτος με υπερδυνάμεις «την ημέρα κυκλοφορεί ως απλός πλούτος, αλλά τις νύχτες φοράει την μπέρτα του και μεταμορφώνεται σε υπερπλούτο για να κυνηγήσει το έγκλημα». 2. επινόηση που σκοπό έχει να εξαπατήσει «εγώ σου λέω ότι άμα βρεις έναν υπερπλούτο να τους ξεφουρνίσεις θα βρεθούν αρκετοί να σε ψηφίσουν» ΣΥΝ παπάτζα.

Πριν από 12 χρόνια ο Τζοκόντος και οι παρατρεχάμενοί του θα φορολογούσαν τον «πλούτο».

Τώρα θα φορολογήσουν τον «υπερπλούτο» (που είναι το ίδιο με τον «πλούτο», αλλά στη νέα συσκευασία του ριμπράντινγκ).

Και τότε και τώρα πουλάνε σανό ελπίζοντας σε ένα κοινό που μπορεί να μειώνεται, αλλά δεν εξαφανίζεται και επιμένει να ονειρεύεται λεφτόδεντρα. Κι ευτυχώς υπάρχουν σύντροφοι σαν τον σύντροφο Αθανασιάδη να αποκαλύπτει άθελά του το παπατζιλίκι λέγοντας ότι «υπερπλούτος» είναι να έχεις αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού.

Δηλαδή λέγοντας ότι ένας συμπολίτης που είχε λεφτά πριν από 20 χρόνια και πήρε ένα μεγάλο αυτοκίνητο 3.000 κυβικών, αλλά έκτοτε τα πράγματα δεν του πήγαν καλά και ξέμεινε μ’ αυτό, είναι «υπερπλούσιος», σε αντίθεση με κάποιον που έδωσε προχτές 200.000 για να πάρει την ηλεκτρική Πόρσε που ως ηλεκτρική δεν έχει κυβισμό.

Οπως καταλαβαίνετε, μπορεί ο Τζοκόντος να άλλαξε συσκευασία, αλλά το προϊόν που πουλάει είναι πάντα το ίδιο.

Και για να αποδείξει ότι ο Τζοκόντος είναι ο παλιός κακός Τσίπρας του μίσους και του διχασμού, ο σύντροφος Αθανασιάδης επιτέθηκε σε όσους ψηφίζουν ΝΔ κατηγορώντας τους ότι στρέφονται εναντίον της κοινωνίας.

Δεν ανακοίνωσε τις ποινές που θα τους επιβληθούν αλλά…

 

 όπως συχνά λένε οι ΕΛΑΣίτες, είναι μόλις λίγων ημερών κόμμα. 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: