To πρωί Σαββάτου, ξεκίνησα να παίρνω σβάρνα τα βιβλιοπωλεία του κέντρου.
Δεν είναι μικρό αυτό που μας ήρθε νταμπλάς το απόγευμα της Πέμπτης.
Η Μούσα, που μυστικά πάντα ψιθύριζε στίχους μέσα στο κεφάλι του Προκόπιου Παυλόπουλου, επιτέλους ελευθερώθηκε και μπορούμε να ακούσουμε τη φωνή της! Η πρώτη ποιητική συλλογή του πρώην Προέδρου της Δημοκρατίας και ακαδημαϊκού, με τον τίτλο «Σταλακτίτες από τέσσερις στροφές» μόλις εκδόθηκε από τον οίκο Gutenberg, που εξέδωσε και την «Ιθάκη» του καπετάν Καραμήτρου. Τρέχω λοιπόν να μαζέψω όσες δεκάδες αντίτυπα προλάβω, προτού εξαντληθεί, για να έχω να δώσω στους φίλους μου. (Το κάνω όμως και ως επένδυση, ομολογώ, γιατί στο μέλλον η πρώτη έκδοση θα πάρει αξία…)
Κατά πληροφορίες, για τις οποίες εικάζω ότι προέρχονται αν όχι από τον εκδοτικό οίκο, τότε οπωσδήποτε από τον ίδιο τον ποιητή, ο κ. Παυλόπουλος «γράφει ποίηση από τα εφηβικά του χρόνια, ενώ κάποια εκ των ποιημάτων έχουν κυκλοφορήσει με ψευδώνυμο». Κρίμα που δεν γνωρίζουμε το ψευδώνυμο, θα ήταν εξίσου αποκαλυπτικό για τον ποιητή με τη στιχουργική του.
Προστίθεται επίσης κάτι το οποίο υπονοεί ότι ο ποιητής είναι προετοιμασμένος για τα χειρότερα: «Εχοντας πάρει την απόφαση για την κυκλοφορία της πρώτης ποιητικής του συλλογής, ο Προκόπης Παυλόπουλος είναι έτοιμος να ακούσει τα όποια σχόλια ακολουθήσουν».
Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι είναι έτοιμος για κάθε είδους σχόλια. Το κρίσιμο είναι να είναι έτοιμος να αντιπαρέλθει τη γελοιοποίηση.
Παραλίγο να ξεχνούσα το σημαντικότερο. Η έκδοση είναι…
ιδιαιτέρως προσεγμένη, καθώς κοσμείται με δεκατρία χαρακτικά του επίσης ακαδημαϊκού Γιάννη Ψυχοπαίδη.
Δεν άκουσα, είπατε ότι ο κ. Ψυχοπαίδης δεν είναι ακαδημαϊκός;
Μην ανησυχείτε, θα γίνει…

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου