"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΝουΔο-γαλαζαίικα ΔΙΕΘΝΗ ΣΟΥΡΓΕΛΑ: Υπάρχει σχέδιο κατά του Υπαρκτού Ελληνισμού;

 Toυ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΚΑΣΙΜΑΤΗ

Αρχίζω να υποψιάζομαι μήπως όλο αυτό είναι ένα οργανωμένο σχέδιο κατά του Υπαρκτού Ελληνισμού
. Το λέω διότι είναι τουλάχιστον περίεργο ότι, την ίδια ώρα που ο Νόλαν απλώνει τις βρωμοχερούκλες του στην Οδύσσειά μας, η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία βάζει στο στόχαστρο έναν άλλο  ελληνικό μύθο: 

Τον βουλευτή Ηλείας Δημήτριο Λουδοβίκο Ραϋμόνδο Ουμβέρτο Ερνέστο Αβραμόπουλο!  

Εις βάρος του, όπως γνωρίζετε, εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης για την υπόθεση της απατεωνίστικης ΜΚΟ του Παντσέρι (Κατάργκεϊτ).

Ομως, γιατί στρέφονται κατά του Δημητρίου Λουδοβίκου; 

Εκ πρώτης όψεως τουλάχιστον, δεν προκύπτει ότι ευθύνεται για κάτι επιλήψιμο. Ναι, η ΜΚΟ ήταν εγκληματική οργάνωση, εφόσον διακινούσε μαύρο χρήμα, χάρη στο οποίο κάποιοι ευρωπαίοι αξιωματούχοι ανακάλυπταν ξαφνικά ότι το Κατάρ έχει πάντα δίκιο. Οταν όμως ο Αβραμόπουλος μετείχε στο ΔΣ, αυτό δεν ήταν γνωστό σε κανέναν. Επιπλέον, είχε ζητήσει την απαιτούμενη για πρώην επιτρόπους άδεια από την Κομισιόν και του είχε δοθεί με υπογραφή της Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν. Τέλος, τα έσοδα από τον μηνιαίο μισθό των 5.000 ευρώ τα είχε δηλώσει και φορολογήθηκαν. 

Ολα αυτά ήταν γνωστά, δεν τα μάθαμε χθες. Συνεπώς, αν ο Αβραμόπουλος δεν κατηγορείται και για κάτι επιπλέον, το οποίο δεν γνωρίζουμε και ίσως έχει προκύψει από μαρτυρίες άλλων, εμείς οι τρίτοι μένουμε με την απορία, γιατί εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης.

Διαβάζουμε ότι πριν από έναν χρόνο είχε κληθεί και μάλιστα δύο φορές, για να δώσει κατάθεση στις αρμόδιες ευρωπαϊκές Αρχές.  

Εκείνος όμως αγνόησε την κλήση – ποιοι νομίζουν ότι είναι, για να καλούν κοτζάμ Αβραμόπουλο, χωρίς μάλιστα να του πληρώνουν το ταξίδι; 

Δεν αποκλείεται, λοιπόν, αυτή η στάση του να είναι η αιτία του εντάλματος, με σκοπό τον παραδειγματισμό, ώστε να μάθουν οι επηρμένοι ότι οφείλουν τον δέοντα σεβασμό στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία, που ως θεσμός είναι ακόμη στην αρχή και δεν τον πολυπαίρνουν στα σοβαρά.  

Αλλά και ο Αβραμόπουλος γιατί αγνόησε την κλήση;  

Αφού, στο κάτω κάτω, ήταν τόσο τυπικός σε όλα, γιατί όχι και σε τούτο το απλό, ώστε μετά να αποδοθεί πάλλευκος στην Ιστορία, όπου και ανήκει;

Απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά θα πάρουμε, ελπίζω, στην πορεία της υπόθεσης. Οπωσδήποτε, όμως, πρέπει να εμπλέκεται και το στοιχείο του...

 

 φθόνου εις βάρος του Δημητρίου Λουδοβίκου: 

Τον ζηλεύουν επειδή είναι βουλευτής Ηλείας! 

 Μικρό πράγμα είναι;  

Πηγαίνετε εκεί κάτω στα χωριά, να δείτε πώς τον υποδέχονται!


Δεν υπάρχουν σχόλια: