Πορεία στο σπίτι του Νίκου Χαρδαλιά σε αλληλεγγύη με τον αγώνα της Κοινότητας Κατειλημμένων Προσφυγικών#antireport pic.twitter.com/KNgzsXuFup
— user76698576 (@user76698527046) June 23, 2026
Να έχεις τον πόνο σου δίπλα στον "Άγιο Σάββα", να προσπαθείς να ηρεμήσεις και να έχεις τους βρωμιάρηδες εκτροφείς ψειρών να βαράνε νταούλια, να τραγουδούν και να ουρλιάζουν... #προσφυγικά pic.twitter.com/7kOkKMPmMM
— ΚΟΠΡΙΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ (@6hmoBPE37u83WiV) June 24, 2026
Επειδή η φιλοζωία έχει όρια στα αστικά κέντρα, τον μπούλο κλωτσηδόν για να αξιοποιηθεί αυτό το χάλι και πηγαίνετε στα βουνά να κάνετε κατάληψη σε σπηλιές και να τσακώνεστε με τα άλλα ζώα.
— ΠτΔ (@PrDimokratias) June 24, 2026
Κι αν καμιά αρκούδα σας πετάξει έξω από τη σπηλιά της, κάν'τε απεργία πείνας ρε πιθήκια. pic.twitter.com/kmRqLfJcP5
Επιδεικτικά απούσα η Αστυνομία στην επίθεση στο σπίτι του Χαρδαλιά.
Toυ ΜΑΝΟΥ ΒΟΥΛΑΡΙΝΟΥ
προσφυγικά (τα) 1. εστία παραβατικότητας και ανομίας «καημό το έχω να δω την Ελλάδα να μην είναι γεμάτη προσφυγικά» 2. απόδειξη κρατικής ανεπάρκειας «η άνεση με την οποία δρουν οι διάφορες ομάδες παραβατικών είναι αρκετή και δεν νομίζω ότι χρειάζονται περισσότερα προσφυγικά» 3. σήψη και παρακμή «φοβάμαι ότι τα προσφυγικά της κοινωνίας δεν μπορούν πια να κρυφτούν κάτω από το χαλί».
Ένα τετράγωνο παραδομένο σε παραβατικούς
Η εικόνα των Προσφυγικών στη λεωφόρο Αλεξάνδρας είναι η οπτικοποίηση της ήττας της πολιτείας. Μόλις λίγα μέτρα από το αρχηγείο της ΕΛΑΣ (του Μιχάλη, όχι του Τζοκόντου) και λίγο περισσότερα από τον Αρειο Πάγο, ένα οικοδομικό τετράγωνο είναι παραδομένο στις ορέξεις καταληψιών και λοιπών παραβατικών με την αστυνομία απλώς να παρακολουθεί.
«Πάλι καλά που παρακολουθεί» θα μπορούσε να πει κάποιος, αφού στην πορεία που έκαναν στο κέντρο της Αγίας Παρασκευής οι υποστηρικτές της παραβατικότητας και η οποία κατέληξε σε επίθεση στο σπίτι του περιφερειάρχη Χαρδαλιά και τον βανδαλισμό όλων των κτηρίων της γειτονιάς, ήταν επιδεικτικά απούσα.
Δεν ξέρω τι σκέφτονται στην κυβέρνηση, αλλά η εικόνα μιας κοινωνίας στην οποία οι κάθε είδους ευάλωτοι (είτε κοινωνικά είτε ιδεολογικά) δρουν ανενόχλητοι, δεν είναι ιδιαιτέρως κολακευτική. Και το κακό με τις εικόνες που δεν κολακεύουν είναι ότι...
συνήθως στοιχίζουν στις κάλπες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου