ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΖΥΜΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.
— oldschoolfileles (@oldfileles) June 18, 2026
Τσίπρας: Θα τα κάνω όλα τζάμπα
Ανδρουλάκης: Εγώ θα τα κάνω πιο τζάμπα. pic.twitter.com/FYhGIVxu26
Πολύς αχός σηκώθηκε, πολλά ντουφέκια πέσαν, για την πλειοδοσία του δωρεάν μεταξύ των κομμάτων της Αριστεράς.
Δωρεάν εισιτήρια υπόσχεται ο Νίκος ο Ανδρουλάκης στους κάτω των 24 ετών, «τα βλέπει», που λένε και οι χαρτοπαίκτες, ο καπετάν Καραμήτρος και προσφέρει δωρεάν σε όλους.
Οι αντιδράσεις ήταν φυσικά οξύτατες, αφού και οι δύο προσεγγίσεις είναι εξίσου καταστροφικές για τις δημόσιες συγκοινωνίες.
Τέτοιου είδους γαλαντομίες είναι γνωστό ότι καταλήγουν και στην πτώση του επιπέδου των υπηρεσιών και στην αύξηση του δημόσιου κόστους για τη συντήρηση μιας κακής υπηρεσίας. Δεν εξέπληξε λοιπόν ότι αντιδράσεις υπήρξαν ακόμη και από αριστερούς που δεν θυσιάζουν τη λογική στον βωμό της ιδεολογίας, όπως ο καθηγητής Αντώνης Λιάκος.
Προφανώς οι επικριτές έχουν δίκιο, ωστόσο αυτή η πλειοδοσία τσαμπαρίας μάς δίνει την ευκαιρία να παρατηρήσουμε τη μόνη ουσιαστική διαφορά μεταξύ σοσιαλισμού και κομμουνισμού:
Ο σοσιαλισμός καταστρέφει σταδιακά, ο κομμουνισμός με τη μία και κατευθείαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου