— ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ (@Knight_lately) June 26, 2026
Η κατάσταση δεν προσφέρεται για αστεϊσμούς· ο Δημήτριος Λουδοβίκος Ραϋμόνδος κ.λπ. Αβραμόπουλος έχει θυμώσει.
Καλοκαιριάτικα, με την Ευρώπη να βράζει κυριολεκτικά, κι αυτός, στο σούρουπο μιας λαμπρής καριέρας που τον έφερε στα ύπατα αξιώματα και σε αυτή την επίζηλη θέση του Επιτρόπου, να αντιμετωπίζει κατηγορίες που θίγουν την τιμή και την υπόληψή του δεν είναι καθόλου αστείο.
Είναι μια μεγάλη δοκιμασία για την ψυχραιμία και τα νεύρα του.
Γι’ αυτό, σε νεότερες δηλώσεις του, χαρακτηρίζει την υπόθεση «μπούρδα» και διατρανώνει ότι δεν έχει να απολογηθεί «σε κανέναν κερατά» – μιλώντας μεταφορικά, εννοείται, και χωρίς καμία υποψία μομφής για την ηθική ακεραιότητα της συζύγου του βέλγου εισαγγελέα.
Πρόσθεσε, ωστόσο, και κάτι περίεργο στην ασάφειά του, που προκαλεί απορία.
«Δεν με κάλεσε η βελγική Δικαιοσύνη», είπε, «αλλά κάποιοι αστυνομικοί».
Σωστά, γιατί άλλο να σε ψάχνει η Δικαιοσύνη και άλλο να σε ψάχνει η Αστυνομία ή, ακόμη χειρότερα…
«κάποιοι αστυνομικοί».
Ας μη τα ισοπεδώνουμε όλα πια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου