Γράφει ο ΣΤΕΝΤΩΡ
Μ’ένα κλικ, λέει, θα πάρεις τα λεφτά. Κι ευθύς στο βίντεο, μαζί με τη χαμογελαστή εξαγγελία της παροχής από την ίδια την υπουργό Εργασίας, ακούγεται ένα «μπλινκ», για να τονιστούν ηχητικά τα επιδοματικά μάγια της καλής νεράιδας.
Δεν είναι το μόνο εφέ που επιστρατεύεται για να διαφημιστεί η επέκταση του επιδόματος μητρότητας (σε χρόνο, συμπτωματικώς, προεκλογικό).
«Είσαι αγρότισσα;», ρωτάει η Δόμνα Μιχαηλίδου. Και προτού προλάβει να της απαντήσει η ιδεατή Tiktoker της υπαίθρου, αρχίζουν να κυκλώνουν την υπουργό «φούσκες» με ποσά: Τόσα τον μήνα για τόσους μήνες κι ακόμη τόσα «καθαρά» με το επίδομα γέννας.
Η σκηνοθεσία πρωινού τηλεμάρκετινγκ το πιστοποιεί: Δεν...
μπήκε ο Αυτιάς στη Νέα Δημοκρατία.
Μπήκε η Νέα Δημοκρατία στον Αυτιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου