Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Εσεις βλέπετε τους σύνεδρους και τους θεωρείτε παρατράγουδα της Ανίτας.
Ο μέσος ψηφοφόρος του ΣΥΡΙΖΑ όμως τους θεωρεί "καθ εικόνα και ομόιωση" δική του. Κάτι σαν τα tele-marketing που εσύ γελάς να βλέπεις συμπεθέρες να διαφημίζουν μασαζοκολάν για την φλεβίτιδα και αναρωτιέσαι γιατί δεν γυρίζουν ένα σποτ της προκοπής με κανονικούς ηθοποιούς.
Η εταιρία tele-marketing όμως ξέρει τι κάνει. Ξέρει ότι οι πελάτες για το μασαζοκαλσόν είναι τέτοιες συμπεθέρες (και χειρότερες). Επομένως τους δείχνει τον εαυτό τους για να ταυτιστούν.
Το ίδιο έγινε και στο συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ.
Εσύ είδες κάτι γιδοβοσκούς να μιλάνε στο βήμα.
Ο ψηφοφόρος του ΣΥΡΙΖΑ είδε τον εαυτό του!
Εκεί που εσύ βλέπεις "παρατράγουδα", οι τηλεθεατές της Ανίτας βλέπουν νορμάλ ανθρώπους.
Το συνέδριο ήταν αυτό ακριβώς που αντιπροσωπεύει τους ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ.
Αν εσύ ήσουν πίθηκος, θα ψήφιζες να σε εκπροσωπεί ένας άνθρωπος με κουστούμι, διδακτορικά, τεχνοκράτης και επαγγελματίας?
ΟΧΙ βέβαια.
Έτσι και οι σύνεδροι του ΣΥΡΙΖΑ κάνουν...
mirror τους ψηφοφόρους τους.
Τον αμόρφωτο, τον περιθωριακό, τον παραβατικό, τον αγράμματο, τον ακαλλιέργητο, τον λούμπεν, τον άπλυτο, τον αχτένιστο, τον ξεδοντιάρη από το καφενείο, αυτόν με το κιτρινισμένο μουστάκι από τα πολλά Rothmans κλπ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου