"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΝΕΟΤΑΞΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΟΡΘΟΣ Μ@Λ@Κ@Σ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ: Ο χιονάνθρωπος ή οι περιπέτειες ενός ανθρωπάκου



Η παρακάτω ιστορία θα μπορούσε να είναι και αληθινή. Δεν είναι όμως. Τουλάχιστον προς το παρόν. Ή τουλάχιστον 100%  αληθινή προς το παρόν. 


Μου την έστειλαν «ψαρεμένη» από το διαδίκτυο. Απολαύστε την, με μερικές μικροεπεμβάσεις μου, αφού δεν υπάρχει κάποιος, να διεκδικήσει το… κοπυράιτ:


Χθες όλη νύχτα χιόνιζε. Και σήμερα εγώ, έκανα τα παρακάτω πράγματα κατά χρονολογική σειρά:


0800:  Έφτιαξα έναν χιονάνθρωπο.


0810: Ήρθε η φεμινίστρια γειτόνισσα και με ρώτησε, απειλώντας με, ότι θα διαμαρτυρηθεί στο «Δίκτυο κατά του Φεμινισμού και υπέρ της προάσπισης των δικαιωμάτων της χελώνας των Ιμαλαίων»,  γιατί δεν έφτιαξα και μια χιονογυναίκα.


0815:  Έφτιαξα και γυναίκα από χιόνι, καθ’ όσον, πού να μπλέκεις τώρα με παρατηρητήρια.


0817: Άλλος γείτονας, παραπονέθηκε πως η χιονογυναίκα έχει πολύ μεγάλα στήθη και προβάλει λάθος πρότυπο. Ε, δεν είμαι και ο Χαλεπάς.


0818:  Παρ’ όλα αυτά, έβγαλα μερικό χιόνι από τα επίμαχα σημεία


0820:  Γκεϊ-ζευγάρι από απέναντι φώναζαν πως το ζεύγος των χιονανθρώπων, θα έπρεπε να είναι δυο άνδρες ή δύο γυναίκες, διότι νιώθουν μειονεκτικά.


0821: Έφτιαξα στα γρήγορα άλλον ένα άνδρα στο στιλ του Τζέϊ - Αντιγόνης.


0821: Τρανς που μένει στο τέλος του δρόμου, με ρώτησε γιατί δεν έφτιαξα δυο χιονοσώματα με αφαιρούμενα μέλη.


0822: Του είπα ότι την άλλη φορά θα φτιάξω χιονάνθρωπο από Play Mobil. Δεν πολυικανοποιήθηκε.


0825:  Οι βίγκαν από άλλο τέλος του δρόμου είπαν πως το καρότο είναι η διατροφή τους και δεν επιτρέπουν να χρησιμοποιείται σαν μέρος του χιονάνθρωπου.


0826:  Έβγαλα το καρότο και έβαλα ένα κατσαβίδι και κατάπια κάποιες απρεπείς σκέψεις μου, σχετικές με του πού έπρεπε να τοποθετηθεί το κρότο.


0828:  Οι μαύροι της γειτονιάς με αποκαλούν ρατσιστή διότι ο χιονάνθρωπος είναι λευκός.


0829: Παρήγγειλα δυό φορτηγά μαύρο χιόνι, αλλά μου είπα ότι δεν έχουν τώρα, αλλά τους υποσχέθηκε ό ΣΥΡΙΖΑ ότι θα φέρει. Περιμένω.


0831: Ο μουσουλμάνος από απέναντι απαιτεί να καλύψω την χιονογυναίκα με σεντόνι.


0840: Ήρθε αστυνομία και είπαν πως κάποιος ένιωσε προσβεβλημένος και με κατήγγειλε.


0842:  Ήρθε πάλι η φεμινίστρια και απαίτησε να αφαιρέσω την σκούπα από την χιονογυναίκα διότι συμβολίζει την αστική οικογενειακή της σκλαβιά.


0843:  Ήρθε ο πρόεδρος του συλλόγου για την ισότητα και με απείλησε με μηνύσεις γενικώς.


0845:  Με δείχνουν σε όλες τις τοπικές ειδήσεις, όπου με ρώτησαν αν ξέρω τη διαφορά μεταξύ χιονανθρώπου και χιονογυναίκας. Απάντησα «Χιονόμπαλες». Με αποκαλούν «καταραμένος φασίστας και σεξιστής».


0900: Είμαι πρώτη είδηση σε όλα τα κανάλια ως τρομοκράτης, ρατσιστής, ομοφοβικός, εγκληματίας και με κατηγορούν για δημιουργία επικίνδυνων καταστάσεων με αφορμή την κακοκαιρία.


0910:  Με ανακρίνουν για να ανακαλύψουν αν λειτουργούσα μόνος μου η αν έχω συνεργάτες. Κοινωνικοί λειτουργοί πήραν τα παιδιά μου.


0929: Στον δρόμο περνάει όχλος από εκείνους που έχω προσβάλλει, κρατώντας πυρσούς. Απαιτούν  τον  αποκεφαλισμό μου.


Δίδαγμα




Αυτή ιστορία δεν έχει δίδαγμα. Είναι ο κόσμος στον όποιον ζούμε τώρα. Και έπονται χειρότερα.


Τι να πούμε τι, τι να τραγουδήσουμε…

Δεν υπάρχουν σχόλια: