"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


"Επίγεια σοφία"

"Οι γιατροί συνταγογραφούν φάρμακα για τα οποία γνωρίζουν λίγα, για να θεραπεύσουν ασθένειες για τις οποίες γνωρίζουν λιγότερα , σε ανθρώπους που δεν γνωρίζουν καθόλου..."
ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ (Γάλλος διαφωτιστής)

"Τα φάρμακα δεν είναι πάντα απαραίτητα, η πίστη στην ανάρρωση όμως είναι"
ANGEL CORDERO JR (Πορτορικανός αναβάτης ιπποδρόμου)

"Θαυματουργό φάρμακο είναι κάθε φάρμακο που κάνει ό,τι λέει η ετικέτα του"
ERIC HODGINS (Aμερικανός συγγραφέας)

1 σχόλιο:

Αλέξανδρος Ζήβας είπε...

* Και μωρά παιδεύεστε....!

.....Τα ‘’φάρμακά’’ τους όλα,
κάποτε, τ’ ανακαλύπτουν.....
κι έχουν καλύτερη ζωή....,
που όλες τις ‘’αρρώστιες’’ τους,
τότε, τις θεραπεύουν....!

Συνδυασμούς ‘’μικρόβιων’’
κάνουν….. για να τους προκύψουν
νέες ‘’αρρώστιες’’ και λοιπά....,
ξανά τους, νέα ‘’φάρμακα’’,
μόν’, για ν’ ανακαλύψουν....!

.....Αχ, βρε μωρανθρώποι....,
διόλου δε βολεύεστε....,
ούτε καν στο τέρμα....,.....
και…., όταν πιάνετε κορφή....,
πάτο ονειρεύεστε.....
και μωρά παιδεύεστε....!.....

* .....Είναι κάτι Κτίρια…., ιδιωτικά και κρατικά…., με απατηλές επιγραφές….,
που γράφουνε….: «Ψυχογιατρεία»….!
Είναι κάτι κτίρια…., ιδιωτικά και κρατικά….,
όπου κάνουν, καθελογής, πειράματα κι ελεύθερα βασανιστήρια…., δήθεν,τεστ….,
----- …..λίγη ΄΄στοργή΄΄….. και για άλλοθι….! ----
μα….. και, ανεξέλεγκτες, κομπίνες ΄΄της τρελής΄΄….!

Γιατροί ψυχών, χμ, που δεν πιστεύουν καν στην ύπαρξη, και, της ψυχής….,…..
και που,τάχα,ποιος Μέγας Ψυχογιατρός θε να τους θεραπεύσει αυτούς….,
που ελέγχουνε την τρέλα –τους….,….
ε,σβήστε ‘τες τις επιγραφές…., αν θέτε ν’ ακριβολογείτε…., και γράψτε, πια, «Ψυχοκτονεία»….!.....

* Απόσπασμα από ‘’σωφρονιστική’’ ψυχο’’θεραπεία’’….!

…..Και σήμερον κρεμάται επί ξύλου η ψυχή μου….!
…..Μες σ’ ολόκληρο το Σύμπαν νιώθω μόνος…., σαν στοιχειό….,
το σκοτάδι της Αβύσσου είναι η μόνη μου επαφή….,
---- …..της ψυχής μου ‘’γκουβερνάντες’’ είναι Σαδιστές ψυχών….! ----
χειροπόδαρα δεμένος μ’ αλυσίδες συδερένιες….,
τόσες μέρες…., τόσες νύχτες….!
…..Το κελί μου είναι γκρίζο…., σάμπως του καιρού τα μάτια….,
έξω βρέχει και φυσά….!
…..Άνεμος σχιζοφρενής…., με παθιασμένη κίνηση….,
ανοίγει το μοναδικό του ‘’κελιού’’ μου παράθυρο….,
που ‘ναι πάν’ απ’ το προσκέφαλό μου….,
κι η βροχή με μαστιγώνει….,
η ψυχή μου πλημμυρίζει…..
κι η Ταπείνωση έχει βάρδια στη ζωή μου….!
Όλα τα σύννεφα του Ουρανού,
απόψε, αυνανίζονται πάνωθέ μου….,….!
Φτου Γης…., φτου, Ουρανέ….!..... Φτουουουουου….!.....

* …..Έλα και πάρε με, μανούλα….!

…..Έλα και πάρε με, μανούλα,
μέσ’ απ’ αυτή τη φυλακή….,
μου γοργοσβήνει η καρδούλα
κι έγιν’ η ψυχή μου μια πληγή….!

Σ’ ένα δωμάτιο ‘’σκοτεινό’’
μ’ έχουν μονάχο….. και πονώ….,
θα με τρελάνουν ‘δω μέσα, πια….,
κοντά –σου, μόνο, ‘’«θα γίνω καλά»’’….!

Μου λείπει, μάνα μου, η στροργή
και με χτυπούν Σαδογιατροί….,
σάμπως πειραματόζωο….!
Τα μερονύχτια που δε μ’ είδες
μ’ έχουν δεμένο με αλυσίδες….,
«το άτυχό –σου Αλεκάκι»….!

Με τάραξαν στα ηλεκτροσόκ…..
και το μυαλό μου είν’ στο στοπ….!
Και ταπεινώνομαι πολύ….,
που…., όντας στα τέσσερα δεμένος….,
πάνω μου κατουρώ…., σαν δε με λύνουν
τούτοι οι φασίστες οι γιατροί….!

Εδώ…., στην Κλινική, χμ, ‘’Γαλήνη’’….,
σου λέω…., η καρδιά μου γοργοσβήνει…..
και το κορμί μου σ’ ένα καμίνι
λιώνει και με αφήνει….!
…..Έλα και πάρε με, μανούλαααααααααα….!.....

* …..Σκαλί σκαλί κατέβηκε τη σκάλα της "Αγάπης’’
και στο στερνό…., σαν έφτασε...., αντάμωσε…., η ψυχή του…., την Αδιαφορία....,....!

Σκαλί σκαλί "ανέβηκε" τη σκάλα, και, του "Μίσους’’
και στο στερνό…., σαν έφτασε...., αντάμωσε…., η ψυχή του…., την Αδιαφορία....,....!

"Αγάπη" και "Μίσος"...., της ψυχής συχνότητες....,
ίσοι, σιαμαίοι, κύκλοι, διπλοί και αλλοφόρτιστοι....,
που ’χουν κοινό σημείο...., την Αδιαφορία....,....!.....

* ….. Έιιιιι…., τρέλα είναι
η υποταγή στους….,
δόλια….. κωδικοποιημένους….,
κοινωνικούς και κρατικούς νόμους….. –τους…..
και η κακία…., που είναι επακόλουθο αυτής της υποταγής….!
Ννννναι…., ναιαιαιαιαι…., υποταχθείτε –τους…., εχχχχχ, και….. άει σιχτίρρρρρ….!.....

* …..«Και…., αφού με καταδίκασαν…., ‘’αμερόληπτα’’….,
ο ίδιος Άννας, ο ίδιος Καϊάφας κι ο ίδιος Πιλάτος….,
στον άθλιο Καίσαρα…., μυστικά…., με οδήγησαν οι άπιστοι
και με σταυρώνουν οι ανελέητοι ---- …..χωρίς επίγνωση…!; ----
πάνου σ’ έναν….. ηλεκτροφόρο….. σταυρό χωρίς σχήμα….!»….!.....

Γειά –σου, βρε RADAR…., που τόσο πολύ με τιμάς….:
Αλέξανδρος Ζήβας,
URL : www.alexandros-zivas.gr
….: αποκαλυπτικές ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ όλων των αποκωδικοποιητέων…..