"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΤΗΛΕΜΑΧΙΑΣ ΘΡΗΝΟΣ

Γραφει στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΙΚΑΣ

Αγαπητέ Καφετζή

Επειδή με τους εθνοπατέρες τα πήρα στο κρανίο, σου παραθέτω την άποψή μου για το debate
Δυό, τρεις φράσεις του καθενός είναι αρκετές για να καταλάβει κανείς το δούλεμα που πέφτει…

Κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
«...στο θέμα της διαφθοράς δεν δέχομαι μύγα στο σπαθί μου…»
Να είστε καλά κύριε πρωθυπουργέ, με τα αχτύπητα αστεία σας.
Αλλά εδώ που τα λέμε, τι δουλειά έχουν οι μύγες της διαφθοράς στο σπαθί σας. Στο πτώμα της χώρας βρίσκονται, έτσι όπως την καταντήσατε. Πέθανε από μετωπική με την διαπλοκή…

«…κάηκε όλη η Καλιφόρνια, κάηκε η μισή Αυστραλία…»
Άντε τότε να κάψουμε και την υπόλοιπη Ελλάδα σε ένδειξη συμπαράστασης

Γ . ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
«…δεν λέω ότι θα τους εισπράξουμε όλους…(αναφερόμενος στα 30 δις βεβαιωμένων ανείσπρακτων φόρων) Ας εισπράξουμε και τα 8 δις απ αυτούς…»
Πολύ ψηλά βάζετε τον πήχη κύριε Παπανδρέου και θα ζαλιστείτε επιχειρώντας να τον περάσετε.
Θα θέλατε να σας καταβάλω και εγώ το ένα τέταρτο των βεβαιωμένων φόρων που μου αναλογούν και που τους πληρώνω σαν μαλάκας στο ακέραιο?
Αν συνδυάσω δε, αυτό που είπατε στο debate με τα όσα είπατε στην ομιλια σας στην ΔΕΘ ότι «…ΔΕΝ θα υπάρξουν εξαιρέσεις στη φορολογία ακόμα και για την Εκκλησία…», με την οποία όμως ΣΥΖΗΤΑΤΕ (!) είμαι σίγουρος ότι είστε απόλυτα αποφασισμένος να χτυπηθείτε με τα συμφέροντα.
Αλήθεια , ΤΙ ΣΥΖΗΤΑΤΕ? Μη ύπαρξη εξαιρέσεων σημαίνει τα ίδια μέτρα για όλους και όχι συζήτηση με μερικούς…
Μήπως θέλατε να πείτε ότι «διαπραγματεύεσθε»?
Είμαι πάντως απόλυτα ανοιχτός σε πάσα διαπραγμάτευση που θα με ελαφρύνει κι εμένα φορολογικά, αν αποφασίσετε να συζητήσετε και μαζί μου…

Α. ΠΑΠΑΡΗΓΑ
«…το ΚΚΕ έχει μόνο επιχειρήσεις που το βοηθάνε να τυπώνει το ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΟ του υλικό…»
Ως σχόλιο κυρία μου σας παραθέτω τον ορισμό της ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ= η με κάθε μέσο συστηματική προσπάθεια μονόπλευρου επηρεασμού της κοινής γνώμης προς ορισμένη κατεύθυνση
(Πηγή: Λεξικό Μπαμπινιώτη)
Αν ποτέ κυρία μου καταφέρετε να μου αφαιρέσετε χειρουργικά ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον εγκέφαλο, έχετε βάσιμες πιθανότητες να γίνω χειροκροτητής της προπαγάνδας σας που επιδοτούν οι επιχειρήσεις σας

Α ΤΣΙΠΡΑΣ
Με εσένα Αλέξη μου θα ξανασχοληθώ αν ποτέ καταφέρεις να δώσεις σαφή απάντηση έστω και σε μισή ερώτηση ή αν αποφασίσω να ξαναδώσω πανελλαδικές στα γεράματα μου , οπότε θα σε προσλάβω για προγυμναστή μου στην έκθεση που πάντα υστερούσα

Γ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ
«…είμαι γιός σανοπώλη…»
«… εγώ ξέρω να κάνω οικονομία…»
«…εγώ ξέρω να διοικώ…»
«… εγώ γέννησα ένα κόμμα δεν το κληρονόμησα…»

Κύριε Καρατζαφέρη, μπορεί να γεννήσατε το κόμμα σας και να μην το κληρονομήσατε όπως οι άλλοι, η «μαμά» του όμως (ή ο μπαμπάς του αν εσείς είστε η μαμά δεν θα τα χαλάσουμε εκεί) είναι η ΝΔ
Θα ήθελα να σας θυμίσω λοιπόν ότι πριν τα γεννητούρια και κατά την περίοδο του φλερτ με την ΝΔ είχατε ανοιχτά μιλήσει για προτεραιότητα στον διορισμό 10.000 (ή 20.000) γαλάζιων παιδιών ως αντίποινα στο κομματικό κράτος του ΠΑΣΟΚ. Μετά προέκυψε η κύηση και δυστυχώς η «αποβολή» που παρουσιάζετε ως «παιδί» σας.
Αν και η παρουσία σας ήταν γραφικότατη και έπαγε την μονοτονία του debate, αδυνατώ να ασχοληθώ σοβαρά μαζί σας

ΧΡΥΣΟΓΕΛΟΣ (Το μικρό του όνομα ΔΕΝ το ξέρω και ούτε με ενδιαφέρει να το μάθω)
«…η ιστορία είναι υπόθεση των ιστορικών και όχι (!!!) των πολιτικών…»
«…το ενδιαφέρον πρέπει να στρέφεται στον Αχελώο και όχι στο τι έγινε το 1912…»
Αυτά ήταν τα λεγόμενα του κυρίου οικολόγου, σε ερώτηση σχετικά με το ποια είναι η θέση του κόμματος του στα λεγόμενα του κυρίου Τρεμόπουλου ότι η Θες/κη δεν ήταν Ελληνική πόλη το 1912

Κύριε Χρυσόγελε την ιστορία την γράφουν με ΕΡΓΑ οι πολιτικοί και με ΜΕΛΑΝΗ οι ιστορικοί
Ακούγοντάς σας ειλικρινά αναρωτιόμουν ΤΙ ΠΙΝΕΤΕ
Με καλύψατε όμως απόλυτα όταν κατά το κλείσιμο της γελοίας παρουσίας σας εμφανίσατε το μπουκαλάκι με το μελανό νερό του Αχελώου
Με τις υγείες σας…

Κυρία μου, Κύριοι
Μπορείτε να αρχίσετε τους εσωτερικούς σας πανηγυρισμούς για την εμφάνισή σας
Ήσασταν μοναδικά ΑΞΙΟΘΡΗΝΗΤΟΙ

***Σημείωση*** Κύριε Σροϊτερ μήπως σας κέρασε στα παρασκήνια και εσάς ο Οικολόγος απ αυτό που πίνει ?

Δεν υπάρχουν σχόλια: