"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)
Αυτήν την εποχή πραγματοποιείται μια πολύ ενδιαφέρουσα έκθεση στο
Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, με θέμα την Πανεπιστημιούπολη, την
κατασκευή και την εξέλιξή της καθώς και τον τρόπο με τον οποίο η
αρχιτεκτονική διευθέτηση σχετίζεται με την ευρύτερη παιδευτική
λειτουργία του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου.
Στο πλαίσιο αυτό, επισημαίνεται το γεγονός ότι σε μια Ελλάδα
ρημαγμένη, διχασμένη, μικρή και φτωχή υπήρχε η πολιτική βούληση για
πρόοδο.Τα πρώτα σχέδια για Πανεπιστημιούπολη στη Θεσσαλονίκη έγιναν
μετά την πυρκαγιά του 1917 που κατέστρεψε το μεγαλύτερο μέρος του
κέντρου της πόλης. Το ΑΠΘ ιδρύθηκε το 1926 και το 1928 η
Πανεπιστημιούπολη περιλαμβανόταν στο ειδικό πολεοδομικό σχέδιο της
πόλης. Εν μέσω εμφυλίου, ακολούθησαν νέα σχέδια, με αποτέλεσμα το 1945
να υπάρχει μια πολύ μοντέρνα προσέγγιση.
Ο σχεδιασμός του 1948 εμπεριείχε όραμα, ενώ στις δεκαετίες του ’50
και του ’60 κατασκευάστηκε πολύ μεγάλο μέρος των κτιρίων που υπάρχουν
σήμερα.
«Αν συγκρίνουμε τις δεκαετίες του σχεδιασμού και της δημιουργίας
της πανεπιστημιούπολης με το σήμερα θα μελαγχολήσουμε. Αναλογιστείτε σε
πόσο δύσκολες συνθήκες έγιναν όλα αυτά. Μία Ελλάδα ρημαγμένη σχεδίαζε
κι έχτιζε πανεπιστήμιο. Δείτε σήμερα πόσο μεγάλες δυσκολίες έχουμε να
συντηρήσουμε αυτά που κατασκευάστηκαν σε ασύγκριτα πιο δύσκολες για τη
χώρα εποχές» τονίζει ο πρύτανης του ΑΠΘ, Περικλής Μήτκας.
Ας
πάμε στο Τμήμα Εικαστικών και στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών της Ανωτάτης
Σχολής Καλών Τεχνών της Θεσσαλονίκης. Αυτά τα κτίρια δε βρίσκονται μέσα
στην Πανεπιστημιούπολη, αλλά σε ένα ειδυλλιακό σημείο στην εξοχή. Μαζί
με το Τμήμα Φυσικής Επιστήμης και Αθλητισμού, συγκροτούν ένα ξεχωριστό
συγκρότημα Πανεπιστημιακών κτιρίων, σε ένα περιβάλλον που εξασφαλίζει
επαφή με τη φύση, παρατήρηση των φυσικών φαινομένων, ηρεμία και γαλήνη. Υπέροχα, έτσι;
Επιπλέον, φαντάζεται ο αδαής, οι καλλιτέχνες θα χαίρονται να
βρίσκονται και να εργάζονται σε ένα χώρο που αφήνει ελεύθερη τη σκέψη,
ευνοεί το ταξίδι της φαντασίας, απελευθερώνει τις αισθήσεις από το
εξαιρετικά φορτωμένο περιβάλλον της πόλης. Σωστά, έτσι;
Αμ δεν είναι καθόλου έτσι.Η επίσκεψη στη Σχολή Καλών Τεχνών στη
Θέρμη, λίγα χιλιόμετρα από το κέντρο της Θεσσαλονίκης, είναι ένα σοκ,
μια γροθιά στο στομάχι.
Το κτίριο του Τμήματος Εικαστικών, εκτός από τις
φθορές του χρόνου φέρει το βάρος της ασχήμιας από κάθε λογής
μουντζούρες, συνθήματα ανακατεμένα με graffiti, κουτσουλιές, μπογιές,
παλιά υλικά και βρωμιά ετών.
Το κτίριο του Τμήματος Μουσικών Σπουδών, από την άλλη, βρίσκεται σε
πολύ καλύτερη κατάσταση από πλευράς καθαριότητας, αλλά έχει σοβαρότατο
πρόβλημα φθορών, με αποτέλεσμα πολύτιμα όργανα όπως τα πιάνα να
βρίσκονται εκτεθειμένα στην υγρασία, κάτι που είναι καταστροφικό γι
αυτά. Επιπλέον, το κτίριο έχει ελάχιστη κίνηση και μηδενική φύλαξη. Ως
εκ τούτου, όποιος θέλει μπαίνει, όποιος θέλει βγαίνει και λίγοι θα
εκπλαγούν κι ακόμη λιγότεροι θα αντιδράσουν εάν μια μέρα εμφανιστεί ένα
φορτηγό κι αρχίσει να φορτώνει πιάνα.
Επικοινωνήσαμε με τον κοσμήτορα της Σχολής, καθηγητή Ξενή Σαχίνη,
εικαστικό καλλιτέχνη πολύ γνωστό στη Θεσσαλονίκη –και όχι μόνο. Ο κ.
Σαχίνης ζει καθημερινά τα προβλήματα. Μας ενημέρωσε ότι πρόσφατα η
αντιπρύτανης του ΑΠΘ επισκέφτηκε τη Σχολή προκειμένου να καταγραφούν
ζημίες και να γίνει ένα σχέδιο στοιχειωδών επισκευών. Ωστόσο, όπως μας
είπε, «καθώς ο προϋπολογισμός του Πανεπιστημίου μειώνεται ραγδαία,
κάποιοι τομείς δυστυχώς θα μείνουν πίσω. Προσπαθούμε να κάνουμε θαύματα
με ελάχιστα χρήματα».
Για έναν καλλιτέχνη «παλαιάς κοπής» όπως ο κ. Σαχίνης, η ρύπανση από
τις μουντζούρες και τα συνθήματα στους τοίχους, μέσα κι έξω από τη
σχολή, «είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο που μας ξεπερνά. Το graffiti ως
μορφή τέχνης είναι αποδεκτή. Ωστόσο, τη ρύπανση δεν μπορώ να την
αποδεχτώ και δεν μπορώ να διανοηθώ πώς ένας καλλιτέχνης μπορεί να
λερώσει κάτι. Ξέρετε, πριν χρόνια, στο εργαστήριό μου (της χαρακτικής)
είχα βάψει μόνος μου το χώρο προκειμένου να καλύπτεται η φθορά που είναι
φυσικό επακόλουθο της δουλειάς μας. Θεωρώ υποχρέωση να φροντίζω το χώρο
μου. Δυστυχώς, μέρα με τη μέρα έβλεπα νέες μουντζούρες. Αυτό είναι κάτι
που δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε. Πλέον, είμαι 63 ετών και δεν έχω
την αντοχή να παίρνω το πινέλο και να βάφω το χώρο…»
Έτσι
οι καθηγητές στη Σχολή Καλών Τεχνών αναγκάζονται να παρακαλούν με
σημειώματα που αναρτούν στις πόρτες τους φοιτητές να μη ζωγραφίζουν και
να μη γράφουν όπου βρίσκουν ελεύθερο χώρο, αλλά να προτιμούν τα τελάρα
και τα χαρτιά τους.
Αν εισακούονται;
Δείτε...
τις φωτογραφίες και κρίνετε
μόνοι σας.
Να σημειωθεί, επίσης, ότι το κτίριο του ΤΕΦΑΑ, σε πολύ
κοντινή απόσταση από εκείνα της Σχολής Καλών Τεχνών, παραμένει καθαρό,
περιποιημένο και «υγιές».
"Τρόπον µεταβολής τής Ελλάδος από την κατάστασιν εις την οποίαν ευρίσκεται την σήµερον ούτ’ εστοχάσθην ποτέ ούτε στοχάζοµαι δυνατόν άλλον παρά την Παιδείαν"
Α. Κοραής
Συνολικες προβολες σελιδας
ΕΥΡΩΠΗ ΞΥΠΝΑ - ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΕΣΑΙ?
ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΝΟΧΗ ΣΤΑ ΜΑΧΜΟΥΤΟΦΑΣΙΣΤΑΡΙΑ
ΑΣΠΡΟ ΠΑΤΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ
Ο ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ ΕΦΕΥΡΕΤΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥ ΛΑΒΑΡΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ ALEXIS
OTAN O ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΛΕΜΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ-ΕΦΕΥΡΕΤΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΟΥ Ο 2ΟΣ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ!
ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΩΝΗ ΚΟΜΑΝΕΤΣΗ?
ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΑΤΜ, ΚΑΝΟΥΜΕ "ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ" ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΡΗΞΗ ΓΕΡΑ ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΞΥΠΝΟΤΕΡΟΙ M@L@KES ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!
ΠΡΟΚΟΨΑΜΕ !!!
Η "ΕΛΠΙΔΑ" ΗΡΘΕ - "ΣΟΦΕ" ΣΟΒΙΕΤΟΛΑΓΝΕ ΛΑΕ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ...
.
ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΓΙΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΡΕΠΟΥΣΗ??? - ΜΑΡΙΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΚΟ - ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ!!!
ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΟΙΝΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΤΟΥ HILTON?
Ο "ΒΑΡΒΑΤΟΣ" Ο ΜΑΝΑΒΗΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΕΤΑΙ!
ΛΕΒΕΝΤΗ ΜΟΥ ΠΩΣ ΚΛΙΝΕΤΑΙ ΤΟ CDS ?
ΔΩΣΤΕ ΤΟΥ ΤΟ ΠΗΔΑΛΙΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΩΡΑ!!!
ΠΙΟ "ΕΛΛΗΝΑΣ" Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ "ΓΙΓΑΝΤΑΣ" ΜΕ ΤΟ ΤΖΑΜΙ!
ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ
"Όταν τα πράγματα γίνονται ζόρικα, οι... "ζόρικοι" συνεχίζουν. Κατά ΚΟΤΕΤΣΙ μεριά...!"
Ποιοτικά καλτσόν "Η ΔΗΜΑΡ". Απόλυτη εφαρμογή σε όλους τους ΠΕΛΑΤΕΣ, με ισόβια εγγύηση οτι καμία μεταρρύθμιση δεν μπορεί να τα σκίσει!
5πλασιάστε το προσωπικό, 10πλασιάστε τους μισθούς του, 20πλασιάστε τα τέλη στους λογαριασμούς ρεύματος βάλτε ισόβιο διοικητή τον Αιμίλιο, και κρατήστε την ανοιχτή για πάντα να παίζει τα στρουμφάκια και καμιά τσόντα την ώρα των ειδήσεων...
Και για να σοβαρευτούμε: Ή φτιαξτε μια ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΟΣΜΗΜΑ που θα κάνει τους γνωστούς νταβατζήδες να χάσουν τον ύπνο τους και εμάς να καταργήσουμε το "ζάπινγκ" στα ιδιωτικά κωλοκάναλα ή κρατήστε την κλειστή για πάντα...
ΠΡΟΕΔΡΕ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ Ο ΑΝΤΡΙΚΟΣ ΚΕΡΝΑΕΙ ΣΙΡΟΠΙΑΣΤΕΣ ΤΟΥΛΟΥΜΠΕΣ ΜΕ 500 ΕΥΡΩ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ?
Η ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΡΕΑ ΒΙΤΑΛΗ που πάντα ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ
ΨΥΧΗ στα άρθρα της ΕΒΓΑΛΕ ΒΙΒΛΙΟ. Ο θαυμαστής της πένας της Αγρυπνος
Φρουρός το προτείνει ανεπιφύλακτα. Να είσαι καλά Ρέα...
ΚΑΝΤΕ "ΚΛΙΚ" ΣΤΗ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΑΥΤΟΚΛΗΤΕ "ΣΩΤΗΡΑ" ΜΟΥ ΚΕΡΝΑΩ ΚΑΠΟΥΤΣΙΝΟ ΣΤΗ ΡΩΜΗ! ΕΡΧΕΣΑΙ ???
Ρε σεις ΛΕΒΕΝΤΟΣΩΤΗΡΕΣ Ελλάδας και Παιδείας, μήπως μπορείτε να μου θυμίσετε πώς κλίνεται ο... "ΚΑΜΠΙΝΕΣ" ???
Ο ΣΟΦΟΣ ΛΑΟΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙ ΤΟΥΣ "ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΥΣ" -- ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ !!!
DORADONA KOMANETSI ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ ΕΚΤΕΛΕΣΑΝ ΤΟΝ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟ !!!
H "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ" ΚΡΑΤΑ ΞΑΝΑ ΤΑ ΗΝΙΑ ΤΟΥ "ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ" !!!
Η ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗ ΕΛΠΙΔΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!!!
H ΑΦΡΟΚΡΕΜΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ
Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΑΠΕΚΤΗΣΕ "ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΔΕΟΣ" ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ -- ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΠΕΛ???
ΑΝ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ "Α-ΠΑΙΔΕΙΑΣ" ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ???
PLEASE SAY "YES" ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΡΕ ΓΑΜΩ ΤΟ...
ΤΟ ΑΓΛΑΪΣΜΑ ΤΗΣ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ" ΙΔΡΥΣΕ "ΦΟΡΕΑ" -- ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ "ΣΩΤΗΡΑΣ" ΜΟΛΙΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ !!!
ΠΡΩΤΗ-ΠΡΩΤΗ ΑΠ' ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ !
ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ???
Απο 0:35:07 εως 0:41:25"ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ!!! (ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ) "(Το δηλώνει με καμάρι - Όπως επίσης δηλώνει με καμάρι και ανορθόγραφος)
Από 1:14:45 εως 1:15:00"Ειναι ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ (η απόφαση του Δικαστηρίου της Χάγης υπέρ των Γερμανων για το Δίστομο) διότι ΔΕΝ μπορεί ο κάθε τύπος (η Ελληνική Δικαιοσύνη που αποφάσισε κατά της Γερμανίας αλλά και η Ιταλική Δικαιοσύνη που έκανε το ίδιο είναι "ο κάθε τύπος" κατά Καμμένο) να αποφασίζει με μια προσωρινή πλειοψηφία να καταργεί την ασυλία μιας χώρας..."(Επίσης με καμάρι!)
Δεν πάει στο διάολο Παιδεία και Υγεία! Γίνε εσύ πρωθυπουργός της δραχμής και μας το λες το πρόγραμμα μετά όταν ευκαιρείς....
ΚΑΤΩ ΑΠΟ 3 ΔΙΣ. Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ CDS -- NΟΜΠΕΛ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ ΤΩΡΑ!!!
ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΓΙΝΑΝΤΑ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ. 57 ΔΙΣ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ CDS ΤΟΥ ΤΑΧ. ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΗΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!
ΑΝΑΚΑΛΕΣΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΕΔΡΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΟ ΑΓΛΑΪΣΜΑ ΤΩΝ ΜΜΕ ΤΩΡΑ
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ "ΚΟΣΜΗΜΑ" ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ"
ΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ
Η ΠΑΣΟΚΙΚΗ ΜΠΑΝΙΕΡΑ ΣΤΙΣ ΔΟΞΕΣ ΤΗΣ
Ο ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥ ΑΓΩΝΑ!
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ "ΟΧΙ" ΤΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΤΕΩΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΟΥ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΥ
Εχει αποκλειστικές πληροφορίες απ την Πετρούλα οτι στην Ελλάδα ΘΑ ΒΡΕΞΕΙ ΛΕΦΤΑ...
Η ΝΥΦΗ ΤΟ ΣΚΑΣΕ...
ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ: "EIΜAI H ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Μ@L@K@S ???"
ΘΑ ΤΟΝ "ΜΑΖΕΨΕΙ" ΚΑΝΕΝΑΣ?
KANENAN KAΛΟ ΜΑΣΤΟΡΑ ΓΙΑ "MIZENS" ΞΕΡΕΙΣ?
ΠΑΜΕ: TO ELLADISTAN ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΥ...!!!
ΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΤΑ ΛΕΕΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ!
Ο ΤΣΑΡΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑ: ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΡΚΟΙ ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ" ΤΟΥΣ ΠΑΤΗΣΑ!
ΠΡΟΕΔΡΕ ΑΠΟ ΠΟΥ "ΨΩΝΙΖΕΙΣ" ΣΚΟΥΦΑΚΙΑ???
ΠΙΕΙΤΕ ΑΦΟΒΑ. ΚΕΡΑΣΜΕΝΑ ΑΠ ΤΟΝ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟ
OTAN O ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΜΟΙΡΑΖΕ ΑΥΤΟΓΡΑΦΑ...
ΠΟΣΟ ΑΠΕΧΕΙ Η ΑΘΗΝΑ ΑΠ' ΤΗΝ ΚΑΜΠΟΥΛ???
ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΓΝΩΜΗ ΚΕΡΝΑΩ ΕΜΒΟΛΙΟ...(ΞΕΡΕΙΣ Η Μ@..ΚΙ@ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΗΤΗ Η ΛΥΣΣΑ ΟΜΩΣ ΠΑΛΕΥΕΤΑΙ...)
"ΦΩΤΑ" ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ...
ΒΑΣΙΚΟ "SETUP"
Το RADAR είναι "ΑΝΑΙΣΘΗΤΟ" σε ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ και "ΥΠΕΡΕΥΑΙΣΘΗΤΟ" στην ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΑΛΗΤΕΙΑ κάθε χρώματος.
Αν περιμένετε να μάθετε τι "στριγκάκι" αγόρασε η κυρία-Χ ή πώς είναι το "ντεκολτέ" της κυρίας-Υ είστε σε ΛΑΘΟΣ διαδικτυακό χώρο
Αν προσδοκάτε "αποκλειστικότητες" και άμεση ενημέρωση επι παντός επιστητού επίσης είστε σε ΛΑΘΟΣ διαδικτυακό χώρο
Το λειτούργημα της άμεσης ενημέρωσης επι παντός επιστητού το αφήνουμε στους "φυσικούς" υπηρέτες της, τους ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ, έντιμους ή ανέντιμους,ηθικούς ή ανήθικους, "κομιστές" ή ουδέτερους, έξυπνους ή ηλιθιους, αδιάβλητους ή λαμόγια.
Μπορεί να κηρυχθεί πόλεμος και να το μάθετε από άλλους.
Ό,τι αξιόλογο* γράφουν οι λειτουργοί της ενημέρωσης χωρίς παρωπίδες στα μάτια, το RADAR το αναδημοσιεύει με αναφορα στην πηγή
Ο,τι αξιόλογο* θάβουν στα ψιλά, το RADAR το ξεθάβει
Ό,τι αξιόλογο* στείλουν οι αναγνώστες το RADAR θα το προβάλλει
"Πυρά" που προσβάλλουν νοημοσύνη και συνειδήσεις ο "Αγρυπνος Φρουρός" φιλοδοξεί να τα αναχαιτίσει
*Ως "αξιόλογες" ο "Αγρυπνος Φρουρός" ορίζει κάθε είδους ειδήσεις που αφυπνούν κοιμiσμένες συνειδήσεις, αλλά και κάθε είδους "από καρδιάς απόψεις" από μορφωμένους και αγράμματους ακόμα κι αν διαφωνεί με τους εκφραστές τους
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΛΛΕΡΓΙΚΟΣ σε κομματικές επιταγές, κομματικές γραμμές και υποδείξεις και κομματική αλητεία ανεξαρτήτως χρώματος
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΝΟΙΧΤΟΣ σε "ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ" και "ΜΗ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΕΣ" απόψεις ανεξάρτητα απο προέλευση (ακόμα και απο τα "άκρα")
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟΣ σε κάθε αρχή, πλην της απόλυτης Αρχής που δεν είναι άλλη από την προσωπική μου συνείδηση στην οποία υποτάσσομαι τυφλά
ΜΟΝΙΜΑ ΑΓΡΥΠΝΟΣ σε πείσμα κάθε Λαμογιου εξειδικευμένου στην "συνειδησιακή αναισθησιολογία" ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου