Επιτελους κυκλοφορησε η εικονα της οδηγου μετα απο 16ωρη βαρδια που δεν μπορουσε να σταματησει το λεωφορειο https://t.co/vDuVqDyrCA pic.twitter.com/VQZw7pE2Md
— Duke de Vries 𓆉 (@NikosRHuda) July 5, 2025
έτσι όπως το καταγγέλλει το ΚΚΕ αφήνει να εννοηθεί ότι ήταν 16 ώρες στο τιμόνι.
— τάσος (@kostasos) July 5, 2025
ας περιμένουμε όμως να μάθουμε τι σημαίνει αυτό το "16ωρη βάρδια" γιατί μάλλον πρόκειται πάλι για κνίτικο παραμύθι σαν τη γιατρό με την 36ωρη εφημερία. https://t.co/6NYtmEGIiu
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, η οδηγός του λεωφορείου που προκάλεσε το ατύχημα, ήταν 32 ημέρες άυπνη…
— Ιωσήφ Φουσέ (@JosephFouce) July 4, 2025
Μέχρι τις 20:00 έκανε το δρομολόγιο Ταμπούρια - Κολωνός, και μετά καπάκι έπιανε το πηδάλιο για τη διαδρομή Πέραμα-Παλούκια…
Η οδηγός στη βάρδια των 16 ωρών.
— MALACOPHOBIC aka @amantomatimou.bsky.social (@amantomatimou) July 5, 2025
Φωτο - ντοκουμέντο. https://t.co/nc9h5Y1BsD pic.twitter.com/x2DeGfKl8i
Όποιος πιστεύει πως υπάρχει οδηγός αστικού λεωφορείου στο τιμόνι 16 ώρες είναι μονοκύτταρος οργανισμός.
— mv Ⓜ️ (@888mv888) July 6, 2025
Αναζητείται δεξαμενή με ξυλόλιο… pic.twitter.com/EzQYh3IWoM
— Ιωσήφ Φουσέ (@JosephFouce) July 4, 2025
Θα αρχίσουμε τώρα να συζητάμε για δυο οδηγούς και αυτόματο σύστημα αποφυγής σύγκρουσης σε κάθε λεωφορείο pic.twitter.com/AifC4dJkRm
— Δημόσιος Υπάλληλος (@Tou_Dhmosiou) July 4, 2025

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου