Σε αυτή τη λογική εντάσσονται και οι πομφόλυγες περί «ανάπτυξης της συνείδησης των μαθητών». Ο προηγούμενος υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ ήθελε να διαμορφώσουν «κοινωνική», η νυν θέλει «εθνική». Εν τω μεταξύ, τα σχολεία μας, οι μαθητές μας, οι δάσκαλοί τους –όλο το εκπαιδευτικό σύστημα– πατώνουν σε κάθε δείκτη παγκόσμιας κατάταξης. Σύμφωνα με την έκθεση διεθνούς αξιολόγησης των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων PISA του ΟΟΣΑ, οι Ελληνες μαθητές κατέλαβαν την 32η θέση ανάμεσα στις 35 χώρες του οργανισμού.
Η κ. Νίκη Κεραμέως δεν είναι «εθνικίστρια», «ακροδεξιά», «γυμνασιάρχης του ’50, ή ότι άλλο της προσάπτουν τα ετοιματζίδικα της συριζαϊκής προπαγάνδας. Απλώς πολιτεύεται με τον παλιό ψηφοθηρικό τρόπο. Πριν αναλάβει, καλά καλά, τα καθήκοντά της, ανακοίνωσε τη μείωση της ύλης των εξετάσεων. Καλό πράγμα για όσους θέλουν «Κυριακή, γιορτή και σχόλη να ’ταν η ζωή μας όλη», και φέρνει ψήφους απελπισμένων γονιών που βλέπουν τους βλαστούς τους να μαραζώνουν απομνημονεύοντας σελίδες επί σελίδων. Αλλά δεν είναι αυτή η δουλειά της. Πρέπει να χαράξει στρατηγική αντί να φυλλομετρά τις σελίδες του βιβλίου των Λατινικών. Κατόπιν άρχισε να ανακοινώνει από πρωινή εκπομπή της τηλεόρασης το πού θα κυμανθούν οι βάσεις των εξετάσεων. Κι αυτό είναι καλό πράγμα είναι, για να πάψει η αγωνία των γονιών. Ομως δεν είναι δουλειά της υπουργού Παιδείας, αλλά των αρμόδιων συντακτών.
Συνέχισε με δηλώσεις για το «ξήλωμα» των «ευφυών» πρωτοβουλιών Γαβρόγλου, όπως ο «κοινωνικός χαρακτήρας» στο μάθημα τη Ιστορίας· ό,τι κι αν σημαίνει αυτό. «Για εμάς η Ιστορία δεν πρέπει να έχει κοινωνιολογικό χαρακτήρα αλλά έναν χαρακτήρα διαμόρφωσης εθνικής συνείδησης», είπε (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό), για να ξεσπάσει θόρυβος περί όνου σκιάς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου