Η ΠΑΠΑΡΟΣΚΟΝΗ
— lifestalin.com (@lifestalin_com) June 26, 2022
Ένα άλλο πρόβλημα με τα ναρκωτικά είναι ότι τα χρησιμοποιούν σα δικαιολογία για να συμπεριφέρονται σαν ΜΑΛΑΚΕΣ...
[Frank Zappa]#stalinism #αριστερα #συριζα #ζαιοι #ναρκωτικα pic.twitter.com/8Ou5MhYGQx
Του Κώστα Στούπα
Ο πρόεδρος Μάο κάποτε στην κομμουνιστική Κίνα επιδότησε την εξολόθρευση του σπουργιτιών προκειμένου να περιορίσει τις απώλειες στην συγκομιδή των σιτηρών. Πράγματι οι Κινέζοι ξαμολήθηκαν και εξόντωναν τα συμπαθή πτηνά κατά εκατομμύρια κάθε μέρα.
Την επόμενη χρονιά η συγκομιδή αντί να αυξηθεί μειώθηκε περισσότερο από το μισό. Το αποτέλεσμα ήταν ένας λιμός όπου δεκάδες εκατομμύρια Κινέζοι έχασαν τη ζωή τους.
Τούτο συνέβη γιατί η μείωση του πληθυσμού των πτηνών επέτρεψε την ανεξέλεγκτη αύξηση των πληθυσμών των εντόμων. Τα έντομα κατέστρεψαν τις καλλιέργειες.
Κάτι αντίστοιχο είχε γίνει και με την εξολόθρευση των αδέσποτων γατιών στο Λονδίνο πριν μερικούς αιώνες. Η ανεξέλεγκτη αύξηση των ποντικών προκάλεσε μια επιδημία που αποδεκάτισε τον πληθυσμό των ανθρώπων.
Τα παραπάνω παραδείγματα μου ήρθαν στο νου όταν διάβασα για τα νέα αυστηρά μέτρα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Το Υπουργείο μεταφορών σχεδιάζει προσεχώς να μειώσει το όριο ταχύτητας της κυκλοφορίας των οχημάτων εντός των πόλεων από τα 50 χλμ. την ώρα στα 30 χλμ. την ώρα.
Επιπλέον θα γεμίσει τις πόλεις με κάμερες και drones που θα καταγράφουν τις παραβάσεις και θα στέλνουν τα στοιχεία στις αρμόδιες υπηρεσίες για την αυτόματη επιβολή των τιμών.
Στελέχη της τροχαίας εκτιμούν πως η εφαρμογή του νέου μέτρου θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στην αφαίρεση εκατοντάδων χιλιάδων αν όχι και εκατομμυρίων αδειών οδήγησης.
Αυτή τη στιγμή οι παραβάσεις για υπερβολική ταχύτητα αφορούν την δεύτερη δημοφιλέστερη παράβαση μετά το παράνομο παρκάρισμα στους ελέγχους της Τροχαίας τόσο στην Αττική όσο και σε άλλες μεγαλουπόλεις.
Οι αρμόδιοι προσανατολίζονται στην αυστηροποίηση του Κ.Ο.Κ. προκειμένου να πετύχουν τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
Στις 5 Οκτωβρίου 2021, οι ευρωβουλευτές ψήφισαν υπέρ της θέσπισης του πλαισίου πολιτικής της ΕΕ για την οδική ασφάλεια που στοχεύει στην επίτευξη μηδενικού αριθμού θανάτων από τροχαία ατυχήματα έως το 2050.
Μεταξύ άλλων προβλέπει τον καθορισμό ασφαλών ορίων ταχύτητας (30χλμ/ώρα σε κατοικημένες περιοχές), την μηδενική ανοχή στην οδήγηση σε κατάσταση μέθης και την συμπερίληψη ορισμένων χαρακτηριστικών ασφαλείας σε όλα τα οχήματα.
Τα κράτη μέλη οφείλουν να εφαρμόσουν την απόφαση.
Ο αριθμός των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα παραμένει πολύ υψηλότερος από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο: 65 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκων.
Οι ασφαλέστεροι δρόμοι εξακολουθούν να βρίσκονται στη Σουηδία (18 θάνατοι ανά ένα εκατομμύριο κατοίκων), ενώ η Ρουμανία (85 θάνατοι ανά ένα εκατομμύριο κατοίκων) κατέγραψε το υψηλότερο ποσοστό το 2020. Ο μέσος όρος της ΕΕ ήταν 42 θάνατοι ανά ένα εκατομμύριο κατοίκων.
Δεν αμφιβάλω για τις προθέσεις των εκπροσώπων μας στην Ευρωβουλή. Πιστεύω όμως πως...
η εφαρμογή των αυστηρών μέτρων θα μειώσει τις μετακινήσεις είτε λόγω αφαίρεσης διπλωμάτων είτε αποφυγής μετακίνησης για προληπτικούς λόγους.
Πολλοί θα αποφύγουν να βγουν το βράδυ για ψυχαγωγία. Η μείωση του ορίου εντός των πόλεων θα αυξήσει το χρόνο μετακίνησης και το χρόνο λειτουργίας των μηχανών των αυτοκινήτων. Ένας επαγγελματίας που π.χ. αντί για 5 ώρες την ημέρα θα οδηγεί 8 θα έχει μεγαλύτερο μεταφορικό κόστος. Αν 1 εκατ. άνθρωποι στερηθούν το μέσο μετακίνησης για 2 μήνες και αναγκαστούν περιορίσουν τις εξόδους ή τις επαγγελματικές μετακινήσεις αυτό θα έχει αντίκτυπο στην οικονομική δραστηριότητα( το ΑΕΠ) και θα αυξήσει τις πιθανότητες οικονομικής ύφεσης.
Σε περιόδους ύφεσης αυξάνεται ο αριθμός των ανθρώπων που εμφανίζουν ψυχολογικά προβλήματα και ασθένειες. Επίσης αυξάνονται οι χρεοκοπίες. Τελικά πιστεύω πως ο αριθμός των θανάτων που θα προκληθούν από το μέτρο θα είναι μεγαλύτερος από τον αριθμό των θανάτων που θα προλξφθούν από τροχαία δυστυχήματα.
Μαοϊκής έμπνευσης μέτρα στις Βρυξέλες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου