"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)
Η «GR80, η Ελλάδα του Ογδόντα στην Τεχνόπολη»
που εγκαινιάζεται την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου από τον Δήμαρχο Αθηναίων
είναι η πρώτη μεγάλη συμμετοχική έκθεση στην Ελλάδα η οποία στηρίζεται
στην συνεισφορά του κοινού: 4.000 εκθέματα από τα οποία τα 2.500 είναι
αντικείμενα που πρόσφεραν πολίτες της Αθήνας, ανάμεσά τους ρούχα,
παιχνίδια, βιβλία, έπιπλα, φωτογραφίες, παιχνίδια, οπτικοακουστικά
ντοκουμέντα από τη δεκαετία του 1980,ανασυνθέτουν μια περίοδο πολύ
σημαντική για ιστορία της σύγχρονης Ελλάδας, τόσο μακρινή και τόσο
κοντινή ταυτόχρονα.
Γιατί τα GR80s είμαστε εμείς, στην ουσία
αναδεικνύουν τον υπέροχο cult εαυτό μας και μάς καλούν να κάνουμε μια
βουτιά στο παρελθόν που προκαλεί συγκίνηση και σίγουρα πολύ μεγάλο
προβληματισμό.
Το ταλκ Johnson, το μπουκάλι μιας κολόνιας Μυρτώ, το τηλέφωνο των
παραγγελιών του Goody’s (στο πλάι της συσκευής είναι ακόμα κολλημένο ένα
χαρτάκι με τα ονόματα και τους εσωτερικούς αριθμούς κάποιων υπαλλήλων
γραμμένα με μολύβι) ή απλά ένα πλαστικό κεσεδάκι γιαουρτιού ΦΑΓΕ είναι
τα πρώτα αντικείμενα που πέφτουν στο μάτι μας καθώς μπαίνουμε στην
αίθουσα με τα καταναλωτικά αγαθά.
Κάποιος τα κράτησε όλα αυτά τόσα χρόνια, τι τού θυμίζουν άραγε, γιατί
τα έδωσε, γιατί θέλησε να εκθέσει μια δική του ανάμνηση, τι θέλει να
μας πει;
Και πώς όλα αυτά θα συνθέσουν την καινούργια ανάμνηση που θα
φτιάξω εγώ κι εσείς και ο καθένας από εμάς που θα επισκεφτεί αυτή την
πραγματικά μεγάλη έκθεση;
Είναι μια τόσο μεγάλη έκθεση που με τα
εκθέματά της έχει καλύψει όλους τους χώρους της Τεχνόπολης. Και επειδή
τα κτίρια δεν επαρκούσαν στο προαύλιο έχουν στηθεί επίσης μια σειρά από
containers.
Η Μόνικα Κασάνη και η Κωνσταντίνα Μαργαρίτη από την Τεχνόπολη μαζί με
τις Μαρία Φλώρου και Αργυρώ Μπατσή από το Βιομηχανικό Μουσείο του
Φωταερίου μάς ξεναγούν και μάς εξηγούν πώς έχει στηθεί δίνοντάς μας μια
συνολική αίσθηση για την έκθεση. Μου φαίνονται πολύ νέες για να
θυμούνται πολλά πράγματα, μπορεί να μην έζησαν τις διαδηλώσεις και τις
κορυφαίες αθλητικές στιγμές, τη ζωή στα κλαμπ και τα εστιατόρια της
εποχής, να θεωρούν το ντελίβερι δεδομένο, τις κασέτες και τα LP
μουσειακά κομμάτια, αλλά σίγουρα έπαιξαν με παιχνίδια εκείνης της
δεκαετίας και στην ντουλάπα της μαμάς τους είδαν κρεμασμένα τα
μοντελάκια που ήταν της μόδας εκείνη την εποχή. Εξάλλου υπάρχουν ακόμη
μονοκατοικίες και διαμερίσματα με δάπεδα από μάρμαρο Τήνου, πράσινο με
τα άσπρα νερά ή κρεμ Ιωαννίνων (εμβληματικά και τα δύο της δεκαετίας του
’80) όπως αυτό που έχει αναβιώσει με εντυπωσιακά ρεαλιστικό τρόπο η
χορηγός-εταιρεία Επίκυκλος Κατασκευαστική κατασκευάζοντας εξαρχής
τοίχους, κουφώματα, γύψινα, πατώματα, πόρτες, σωληνώσεις, καλοριφέρ και
πλακάκια εποχής.
Η Μαρία και η Αργυρώ έχουν οργανώσει τις ξεναγήσεις για γκρουπ
ενηλίκων και μαθητών που θα επισκεφτούν την Τεχνόπολη τους δύο επόμενους
μήνες αλλά και τις θεατρικές διαδραστικές ξεναγήσεις (κάποιος θα
υποδύεται κάποιον κλπ) που θα αρχίσουν να γίνονται από τα μέσα
Φεβρουαρίου.
Στο Κτίριο Μηχανουργείο έχει στηθεί ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της
έκθεσης που αφορά την πολιτική ιστορία της χώρας και την έντονη
πολιτικοποίηση της περιόδου εκείνης:
Περιοδικά, στην είσοδο θα γίνονται
αφισοκολλήσεις, από το ταβάνι της αίθουσας κρέμονται ψηφοδέλτια, στο
βάθος έχει τοποθετηθεί ένα κόκκινο Pony (η πρώτη και τελευταία
προσπάθεια δημιουργίας ελληνικού αυτοκινήτου) ενώ στην άλλη πλευρά ένα
μηχανάκι θυμίζει εμμέσως πλην σαφώς το επικό σύνθημα του 1985 «Καλύτερα
παπάκι παρά το Μητσοτάκη».
Ήταν η εποχή που ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης
έταζε στο λαό φθηνότερα ΙΧ αλλά οι οπαδοί του ΠΑΣΟΚ προτιμούσαν να
κυκλοφορούν ακόμα και με πατίνι αρκεί να μην γινόταν πρωθυπουργός, ο
«εφιάλτης» τους. Και ανάμεσα στα δύο οχήματα, αναβιώνει το έντονο κλίμα
της πολιτικής πολωτικής αντιπαράθεσης που επικρατούσε εκείνη την εποχή
καθώς σε δύο οθόνες τηλεόρασης προβάλλονται ομιλίες του Μητσοτάκη στη
μία και του Παπανδρέου στην άλλη και μας θυμίζουν ότι το μπαλκόνι, οι
πολιτικές συγκεντρώσεις και η σκηνοθεσία τους από τον Τάσο Μπιρσίμ ήταν
σύμβολα της δεκαετίας.
Ο Βασίλης Βαμβακάς έρχεται να μας συναντήσει στο Μηχανουργείο.
Είναι επίκουρος καθηγητής Κοινωνιολογίας της Επικοινωνίας στο Τμήμα
Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ, ΑΠΘ, μαζί με τονΠαναγή Παναγιωτόπουλο,επίκουρο καθηγητή Κοινωνιολογίας στο τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης, ΕΚΠΑ, έχουν γράψει το βιβλίο «Η Ελλάδα στη δεκαετία του 1980: Κοινωνικό, Πολιτικό και Πολιτισμικό Λεξικό» και έχουν επιμεληθεί επιστημονικά την έκθεση.
Τον ρωτάω, γιατί είναι τόσο σημαντική αυτή η δεκαετία;
«Το καλό
και το κακό ταυτόχρονα είναι ότι όλοι, είτε την έχουν ζήσει είτε όχι,
έχουν μια πρόσληψη γι’ αυτήν, θετική ή αρνητική. Δεν είναι κάτι εντελώς
ξένο ή πολύ μακρινό. Από την άλλη μεριά επειδή όλοι έχουν μια άποψη
είναι και μια πολύ αμφιλεγόμενη δεκαετία, δεν υπάρχει ένα οριστικό
συμπέρασμα ότι είναι π.χ δεκαετία του ριζοσπαστισμού όπως η δεκαετία
του ’60. Μια σύνθετη κοινωνία αναδεικνύεται στην Ελλάδα την δεκαετία του
80 με καθυστέρηση σε σχέση με άλλες κοινωνίες», απαντάει ο Βασίλης Βαμβακάς. Ταυτόχρονα είναι και ένα σημείο μεγάλης μετάβασης «που
μας φέρνει πολύ κοντά στη σημερινή πραγματικότητα με όλες τις
αντιμαχίες που γνωρίσαμε τότε να αναζωπυρώνονται εξ αιτίας της κρίσης σε
πολύ μεγάλο βαθμό με πολιτικά μοτίβα αντίστοιχα με αυτά της δεκαετίας
του 80. Αλλά είναι και όλες αυτές οι ταυτότητες που αναδεικνύονται τότε,
νεανικές κουλτούρες που και σήμερα εξελίσσονται μεταλλάσσονται
αναζωπυρώνονται και γενικώς αναβιώνουν με διάφορους τρόπους.», λέει και συμπληρώνει ότι «είναι μια δεκαετία πολύ σύνθετη που μας δείχνει να καταλάβουμε ότι τα πράγματα δεν είναι μονοσήμαντα»
Αυτό άλλωστε ήταν και το μεγάλο στοίχημα των επιμελητών της έκθεσης:«Δεν
μπορείς να διαβάσεις αυτή την εποχή μόνο από την μία ή μόνο από την
άλλη πλευρά, μόνο θετικά ή μόνο αρνητικά, της καταστροφής της Ελλάδας ή
του επίγειου παράδεισου», λέει.
Πιο ήταν το ποιο σημαντικό κομμάτι της περιόδου για εσάς, τον ρωτάω
και μου απαντάει ότι για εκείνον αλλά και για όσους την έχουν ζήσει ή
δεν την έχουν ζήσει είναι ένα γεγονός που δεν προέρχεται από τον
πολιτικό χώρο ή από τις «σοβαρές» δραστηριότητες της εποχής: «Είναι
το Ευρωμπάσκετ, μια πολύ μεγάλη στιγμή αθλητική κατ’ αρχήν αλλά και μια
στιγμή εθνικής συσπείρωσης για μια κοινωνία που ήταν πολύ πολωμένη και
αντιμαχόμενη με εικονικούς ή πραγματικούς λόγους.», λέει.
Πράγματι,
το Ευρωμπάσκετ έβγαλε για πρώτη φορά όλη την Ελλάδα στο δρόμο να
πανηγυρίσει, να γιορτάσει και να χαρεί, ενωμένη. «Επειδή συμμετείχα, νομίζω ότι ήταν μια από τις πιο δυνατές αναμνήσεις που δύσκολα μπορώ να την ξεχάσω. Είναι μια κοινή ανάμνηση.»
Ενα μπουκάλι ουίσκι του ’80. Κλειστό.
Οι διαδηλώσεις και η αφισοκόλληση ήταν το σήμα κατατεθέν της πολιτικής πλευράς της δεκαετίας του 80, «ιδίως μέσα από την αφισοκόλληση γινόταν και μια στράτευση πιο οργανωμένη» μου θυμίζει ο κύριος Βαμβακάς, «Μπορεί
τα κομματικά πάθη να έχουν αναζωπυρωθεί την περίοδο της κρίσης
ουσιαστικά όμως την κομματική κινητοποίηση της δεκαετίας του 80 δεν την
ξαναείδαμε.»
Έχει ξεχωρίσει κάποια αντικείμενα της έκθεσης;
«Τα αντικείμενα
που πραγματικά συμπληρώνουν το βιβλίο μας είναι κάποια που βρήκαμε από
πιο λαϊκές, εργατικές τάξεις της δεκαετίας του 80. Βλέπεις ότι φυλάσσουν
π.χ. ποτά από τη δεκαετία του 80. Δεν τα έχουν καταναλώσει, τα
διατήρησαν μέσα στο μπουκάλι ως έμβλημα μιας πολύ σημαντικής στιγμής της
ζωής τους. Είναι πολύ εντυπωσιακό, κάτι που δεν το περιμέναμε. Πώς
μπορείς να κρατάς κλειστό ένα μπουκάλι ουίσκι;»Κι όμως το έχουν κάνει γιατί δεν τους ενδιέφερε να το καταναλώσουν, το ίδιο το αντικείμενο είχε σημασία ως ανάμνηση.
«Είναι το πιο ενδιαφέρον και συγκινητικό αντικείμενο γιατί
δείχνει μια κοινωνία σε μετάβαση, που μπαίνει στην καταναλωτική φάση της
ταυτόχρονα η είσοδός τους, τούς φαίνεται πραγματικά πολύ μεγάλη αλλαγή,
που δεν έχει να κάνει με την πολιτική αλλαγή αλλά με την κοινωνική.», επισημαίνει ο κύριος Βαμβακάς.
Ειδικά για όσους τα έχουν ζήσει όλα αυτά η ανάμνηση των βιωμάτων τους, είτε ήταν καλά είτε κακά, προκαλεί συγκίνηση: «Η
νοσταλγία ως συγκίνηση είναι ένα πολύ σημαντικό συναίσθημα, και μας
ενδιέφερε να το ψάξουμε απλά δεν θέλουμε να φανεί μέσα από την έκθεση
ότι αυτή η εποχή ήταν ένας παράδεισος. Ο βασικός μας στόχος ήταν να τα
δουν όλα αυτά οι επισκέπτες με ένα πιο νηφάλιο μάτι αλλά και να
συγκινηθούν ταυτόχρονα».
Ηταν εξάλλου μια εποχή με έντονο
συναίσθημα, από την πολιτική μέχρι τις ροκ συναυλίες της δεκαετίας του
80 σαφώς δεν κυριαρχούσε η λογική. Ποιος μπορεί να το αμφισβητήσει αυτό;
Info «GR80, η Ελλάδα του Ογδόντα στην Τεχνόπολη»
Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων: Πειραιώς 100, Γκάζι, τηλ: 213-0109300, 213- 0109324Διάρκεια έκθεσης: 25 Ιανουαρίου – 12 Μαρτίου 2017Ωράριο λειτουργίας: Τρίτη έως Παρασκευή 12.00 – 20.00,
Σάββατο και Κυριακή 10.00 – 22.00Γενική είσοδος: 5 ευρώΜειωμένο εισιτήριο (φοιτητικό / ανέργων): 2,5 ευρώ (απαραίτητη επίδειξη πάσου, κάρτας ανεργίας)Ελεύθερη είσοδος για: Παιδιά και εφήβους έως 18 ετών & ΑμΕΑΠάσο πολλαπλών επισκέψεων: 15 ευρώ (προσωπικό πάσο – απαιραίτητη επίδειξη ταυτότητας στην είσοδο).Ξεναγήσεις σχολείων: Κατόπιν τηλεφωνικής κράτησης στο Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου, τηλ. 213 0109325Ομαδικές ξεναγήσεις ενηλίκων: 6 ευρώ/άτομο (Από τις 7
Φεβρουαρίου έως τις 10 Μαρτίου, κάθε Τρίτη & Τετάρτη στις 12:30,
κάθε Πέμπτη & Παρασκευή στις 18:00)Θεατρική ξενάγηση GR80s: 8 ευρώ/άτομο (Από τις 16 Φεβρουαρίου έως τις 12 Μαρτίου, κάθε Πέμπτη, Παρασκευή & Κυριακή στις 19:00)Παράλληλες εκδηλώσεις: Περισσότερες από 40. Δωρεάν
είσοδος με την επίδειξη εισιτηρίου της έκθεσης ή πάσου πολλαπλών
επισκέψεων – περιορισμένες θέσεις, θα τηρείται σειρά προτεραιότητας.
"Τρόπον µεταβολής τής Ελλάδος από την κατάστασιν εις την οποίαν ευρίσκεται την σήµερον ούτ’ εστοχάσθην ποτέ ούτε στοχάζοµαι δυνατόν άλλον παρά την Παιδείαν"
Α. Κοραής
Συνολικες προβολες σελιδας
ΕΥΡΩΠΗ ΞΥΠΝΑ - ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΕΣΑΙ?
ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΝΟΧΗ ΣΤΑ ΜΑΧΜΟΥΤΟΦΑΣΙΣΤΑΡΙΑ
ΑΣΠΡΟ ΠΑΤΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ
Ο ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ ΕΦΕΥΡΕΤΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥ ΛΑΒΑΡΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ ALEXIS
OTAN O ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΛΕΜΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ-ΕΦΕΥΡΕΤΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΟΥ Ο 2ΟΣ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ!
ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΩΝΗ ΚΟΜΑΝΕΤΣΗ?
ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΑΤΜ, ΚΑΝΟΥΜΕ "ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ" ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΡΗΞΗ ΓΕΡΑ ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΞΥΠΝΟΤΕΡΟΙ M@L@KES ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!
ΠΡΟΚΟΨΑΜΕ !!!
Η "ΕΛΠΙΔΑ" ΗΡΘΕ - "ΣΟΦΕ" ΣΟΒΙΕΤΟΛΑΓΝΕ ΛΑΕ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ...
.
ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΓΙΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΡΕΠΟΥΣΗ??? - ΜΑΡΙΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΚΟ - ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ!!!
ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΟΙΝΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΤΟΥ HILTON?
Ο "ΒΑΡΒΑΤΟΣ" Ο ΜΑΝΑΒΗΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΕΤΑΙ!
ΛΕΒΕΝΤΗ ΜΟΥ ΠΩΣ ΚΛΙΝΕΤΑΙ ΤΟ CDS ?
ΔΩΣΤΕ ΤΟΥ ΤΟ ΠΗΔΑΛΙΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΩΡΑ!!!
ΠΙΟ "ΕΛΛΗΝΑΣ" Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ "ΓΙΓΑΝΤΑΣ" ΜΕ ΤΟ ΤΖΑΜΙ!
ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ
"Όταν τα πράγματα γίνονται ζόρικα, οι... "ζόρικοι" συνεχίζουν. Κατά ΚΟΤΕΤΣΙ μεριά...!"
Ποιοτικά καλτσόν "Η ΔΗΜΑΡ". Απόλυτη εφαρμογή σε όλους τους ΠΕΛΑΤΕΣ, με ισόβια εγγύηση οτι καμία μεταρρύθμιση δεν μπορεί να τα σκίσει!
5πλασιάστε το προσωπικό, 10πλασιάστε τους μισθούς του, 20πλασιάστε τα τέλη στους λογαριασμούς ρεύματος βάλτε ισόβιο διοικητή τον Αιμίλιο, και κρατήστε την ανοιχτή για πάντα να παίζει τα στρουμφάκια και καμιά τσόντα την ώρα των ειδήσεων...
Και για να σοβαρευτούμε: Ή φτιαξτε μια ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΟΣΜΗΜΑ που θα κάνει τους γνωστούς νταβατζήδες να χάσουν τον ύπνο τους και εμάς να καταργήσουμε το "ζάπινγκ" στα ιδιωτικά κωλοκάναλα ή κρατήστε την κλειστή για πάντα...
ΠΡΟΕΔΡΕ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ Ο ΑΝΤΡΙΚΟΣ ΚΕΡΝΑΕΙ ΣΙΡΟΠΙΑΣΤΕΣ ΤΟΥΛΟΥΜΠΕΣ ΜΕ 500 ΕΥΡΩ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ?
Η ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΡΕΑ ΒΙΤΑΛΗ που πάντα ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ
ΨΥΧΗ στα άρθρα της ΕΒΓΑΛΕ ΒΙΒΛΙΟ. Ο θαυμαστής της πένας της Αγρυπνος
Φρουρός το προτείνει ανεπιφύλακτα. Να είσαι καλά Ρέα...
ΚΑΝΤΕ "ΚΛΙΚ" ΣΤΗ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΑΥΤΟΚΛΗΤΕ "ΣΩΤΗΡΑ" ΜΟΥ ΚΕΡΝΑΩ ΚΑΠΟΥΤΣΙΝΟ ΣΤΗ ΡΩΜΗ! ΕΡΧΕΣΑΙ ???
Ρε σεις ΛΕΒΕΝΤΟΣΩΤΗΡΕΣ Ελλάδας και Παιδείας, μήπως μπορείτε να μου θυμίσετε πώς κλίνεται ο... "ΚΑΜΠΙΝΕΣ" ???
Ο ΣΟΦΟΣ ΛΑΟΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙ ΤΟΥΣ "ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΥΣ" -- ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ !!!
DORADONA KOMANETSI ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ ΕΚΤΕΛΕΣΑΝ ΤΟΝ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟ !!!
H "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ" ΚΡΑΤΑ ΞΑΝΑ ΤΑ ΗΝΙΑ ΤΟΥ "ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ" !!!
Η ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗ ΕΛΠΙΔΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!!!
H ΑΦΡΟΚΡΕΜΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ
Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΑΠΕΚΤΗΣΕ "ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΔΕΟΣ" ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ -- ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΠΕΛ???
ΑΝ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ "Α-ΠΑΙΔΕΙΑΣ" ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ???
PLEASE SAY "YES" ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΡΕ ΓΑΜΩ ΤΟ...
ΤΟ ΑΓΛΑΪΣΜΑ ΤΗΣ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ" ΙΔΡΥΣΕ "ΦΟΡΕΑ" -- ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ "ΣΩΤΗΡΑΣ" ΜΟΛΙΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ !!!
ΠΡΩΤΗ-ΠΡΩΤΗ ΑΠ' ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ !
ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ???
Απο 0:35:07 εως 0:41:25"ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ!!! (ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ) "(Το δηλώνει με καμάρι - Όπως επίσης δηλώνει με καμάρι και ανορθόγραφος)
Από 1:14:45 εως 1:15:00"Ειναι ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ (η απόφαση του Δικαστηρίου της Χάγης υπέρ των Γερμανων για το Δίστομο) διότι ΔΕΝ μπορεί ο κάθε τύπος (η Ελληνική Δικαιοσύνη που αποφάσισε κατά της Γερμανίας αλλά και η Ιταλική Δικαιοσύνη που έκανε το ίδιο είναι "ο κάθε τύπος" κατά Καμμένο) να αποφασίζει με μια προσωρινή πλειοψηφία να καταργεί την ασυλία μιας χώρας..."(Επίσης με καμάρι!)
Δεν πάει στο διάολο Παιδεία και Υγεία! Γίνε εσύ πρωθυπουργός της δραχμής και μας το λες το πρόγραμμα μετά όταν ευκαιρείς....
ΚΑΤΩ ΑΠΟ 3 ΔΙΣ. Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ CDS -- NΟΜΠΕΛ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ ΤΩΡΑ!!!
ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΓΙΝΑΝΤΑ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ. 57 ΔΙΣ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ CDS ΤΟΥ ΤΑΧ. ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΗΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!
ΑΝΑΚΑΛΕΣΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΕΔΡΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΟ ΑΓΛΑΪΣΜΑ ΤΩΝ ΜΜΕ ΤΩΡΑ
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ "ΚΟΣΜΗΜΑ" ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ"
ΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ
Η ΠΑΣΟΚΙΚΗ ΜΠΑΝΙΕΡΑ ΣΤΙΣ ΔΟΞΕΣ ΤΗΣ
Ο ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥ ΑΓΩΝΑ!
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ "ΟΧΙ" ΤΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΤΕΩΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΟΥ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΥ
Εχει αποκλειστικές πληροφορίες απ την Πετρούλα οτι στην Ελλάδα ΘΑ ΒΡΕΞΕΙ ΛΕΦΤΑ...
Η ΝΥΦΗ ΤΟ ΣΚΑΣΕ...
ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ: "EIΜAI H ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Μ@L@K@S ???"
ΘΑ ΤΟΝ "ΜΑΖΕΨΕΙ" ΚΑΝΕΝΑΣ?
KANENAN KAΛΟ ΜΑΣΤΟΡΑ ΓΙΑ "MIZENS" ΞΕΡΕΙΣ?
ΠΑΜΕ: TO ELLADISTAN ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΥ...!!!
ΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΤΑ ΛΕΕΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ!
Ο ΤΣΑΡΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑ: ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΡΚΟΙ ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ" ΤΟΥΣ ΠΑΤΗΣΑ!
ΠΡΟΕΔΡΕ ΑΠΟ ΠΟΥ "ΨΩΝΙΖΕΙΣ" ΣΚΟΥΦΑΚΙΑ???
ΠΙΕΙΤΕ ΑΦΟΒΑ. ΚΕΡΑΣΜΕΝΑ ΑΠ ΤΟΝ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟ
OTAN O ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΜΟΙΡΑΖΕ ΑΥΤΟΓΡΑΦΑ...
ΠΟΣΟ ΑΠΕΧΕΙ Η ΑΘΗΝΑ ΑΠ' ΤΗΝ ΚΑΜΠΟΥΛ???
ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΓΝΩΜΗ ΚΕΡΝΑΩ ΕΜΒΟΛΙΟ...(ΞΕΡΕΙΣ Η Μ@..ΚΙ@ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΗΤΗ Η ΛΥΣΣΑ ΟΜΩΣ ΠΑΛΕΥΕΤΑΙ...)
"ΦΩΤΑ" ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ...
ΒΑΣΙΚΟ "SETUP"
Το RADAR είναι "ΑΝΑΙΣΘΗΤΟ" σε ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ και "ΥΠΕΡΕΥΑΙΣΘΗΤΟ" στην ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΑΛΗΤΕΙΑ κάθε χρώματος.
Αν περιμένετε να μάθετε τι "στριγκάκι" αγόρασε η κυρία-Χ ή πώς είναι το "ντεκολτέ" της κυρίας-Υ είστε σε ΛΑΘΟΣ διαδικτυακό χώρο
Αν προσδοκάτε "αποκλειστικότητες" και άμεση ενημέρωση επι παντός επιστητού επίσης είστε σε ΛΑΘΟΣ διαδικτυακό χώρο
Το λειτούργημα της άμεσης ενημέρωσης επι παντός επιστητού το αφήνουμε στους "φυσικούς" υπηρέτες της, τους ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ, έντιμους ή ανέντιμους,ηθικούς ή ανήθικους, "κομιστές" ή ουδέτερους, έξυπνους ή ηλιθιους, αδιάβλητους ή λαμόγια.
Μπορεί να κηρυχθεί πόλεμος και να το μάθετε από άλλους.
Ό,τι αξιόλογο* γράφουν οι λειτουργοί της ενημέρωσης χωρίς παρωπίδες στα μάτια, το RADAR το αναδημοσιεύει με αναφορα στην πηγή
Ο,τι αξιόλογο* θάβουν στα ψιλά, το RADAR το ξεθάβει
Ό,τι αξιόλογο* στείλουν οι αναγνώστες το RADAR θα το προβάλλει
"Πυρά" που προσβάλλουν νοημοσύνη και συνειδήσεις ο "Αγρυπνος Φρουρός" φιλοδοξεί να τα αναχαιτίσει
*Ως "αξιόλογες" ο "Αγρυπνος Φρουρός" ορίζει κάθε είδους ειδήσεις που αφυπνούν κοιμiσμένες συνειδήσεις, αλλά και κάθε είδους "από καρδιάς απόψεις" από μορφωμένους και αγράμματους ακόμα κι αν διαφωνεί με τους εκφραστές τους
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΛΛΕΡΓΙΚΟΣ σε κομματικές επιταγές, κομματικές γραμμές και υποδείξεις και κομματική αλητεία ανεξαρτήτως χρώματος
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΝΟΙΧΤΟΣ σε "ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ" και "ΜΗ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΕΣ" απόψεις ανεξάρτητα απο προέλευση (ακόμα και απο τα "άκρα")
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟΣ σε κάθε αρχή, πλην της απόλυτης Αρχής που δεν είναι άλλη από την προσωπική μου συνείδηση στην οποία υποτάσσομαι τυφλά
ΜΟΝΙΜΑ ΑΓΡΥΠΝΟΣ σε πείσμα κάθε Λαμογιου εξειδικευμένου στην "συνειδησιακή αναισθησιολογία" ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου