Πες μου ότι είσαι ξεφτιλισμένος, χωρίς να μου πεις ότι είσαι ξεφτιλισμένος#Ιθάκη pic.twitter.com/764VdrxWwd
— Ορφανό του Τσίπρα 🇺🇦🇪🇺🇬🇷🇮🇱 (@TsiprOrfanos) December 4, 2025
Εδώ υπάρχει σκοπιμότητα, όχι απερισκεψία.
Δεν ήταν, θέλω να πω, ότι ο Αλέξης Καραμήτρος δεν πρόσεξε ότι η παρουσίαση της Ιθάκης στην Πάτρα συνέπιπτε με τη μεγάλη νύχτα του προϋπολογισμού, όταν μιλούν οι πολιτικοί αρχηγοί και ακολουθεί ψηφοφορία.
Αντιθέτως, επεδίωξε τη σύμπτωση. Επεδίωξε, δηλαδή, να ανταγωνιστεί σε δημοσιότητα τη Βουλή, διότι με τον τρόπο αυτόν τοποθετεί ξανά την ηγεσία της κοινοβουλευτικής Αριστεράς στον εξώστη. Εκείνοι παρουσιάζονται ως μέρος της φθαρμένης εικόνας, ενώ αυτός υποτίθεται ότι έχει ξεφύγει από το σύστημα και ξεκινά κάτι καινούργιο. Εκείνοι στο κάδρο, αυτός εκτός κάδρου και τους δείχνει.
Η παρουσίαση του βιβλίου στην Πάτρα ήταν, λοιπόν, η δεύτερη πράξη του έργου «Ο εξώστης».
Επίσης, τώρα είναι που αποκαλύπτεται πλήρως η σκοπιμότητα της παραίτησής του από τη Βουλή.
Δεν ήταν τόσο ζήτημα αξιοπρέπειας η παραίτησή του από ένα κόμμα με το οποίο πλέον δεν συμφωνεί – εξάλλου, η αξιοπρέπεια ποτέ δεν ήταν ψηλά στις προτεραιότητες του Αλέξη Καραμήτρου.
Ηταν κυρίως ότι η απομάκρυνση από τη Βουλή τού δίνει τη δυνατότητα να εκφράσει τις ποικίλες αντισυστημικές τάσεις στην κοινωνία.
Ο Καραμήτρος, με άλλα λόγια, κάνει μια καινούργια αρχή επιστρέφοντας στις ρίζες του: στο πεζοδρόμιο.
Κατά κάποιον τρόπο, επιστρέφει στη…
Γένοβα, πάντα χωρίς γραβάτα, τη φορά αυτή όμως με καλοραμμένο χειροποίητο κοστούμι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου