"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΠΑΝΑΝΙΑ: Όλα είναι δρόμος (καρμανιόλα)

Του Δημήτρη Θεοδωρόπουλου


Έχουν γραφτεί τόσα πολλά για τον δρόμο Πάτρα Πύργος που τελικά το θέμα έχει γίνει πλέον βαρετό….

Αλλά όπως και να το κάνουμε μέσα σε αυτόν τον δρόμο συμπυκνώνεται κατά το καλύτερο τρόπο όλη η ανικανότητα και όλη η ανευθυνότητα με την οποία ενεργεί η Νομαρχιακή αυτοδιοίκηση.

Δυστυχώς δεν μπορούμε να υποθέσουμε κάτι άλλο που να εξηγεί όλον αυτόν τον τραγέλαφο που ζούμε.

Έχουμε λοιπόν καταφέρει να υπερηφανευόμαστε που έχουμε ένα δρόμο χωρίς ΛΕΑ που αναμφίβολα είναι μια διεθνής πατέντα.

Για την πατέντα με τις κορύνες τι άλλο να πούμε…..

Πρόσφατα είχαμε κάποιες ωραίες σκηνές μετά από ατύχημα που μπλόκαρε τον δρόμο γιατί δεν μπορούσαν να απομακρύνουν το όχημα.

Κάποιοι οδηγοί έσπασαν τις κορύνες για να ξεφύγουν από την φάκα μέσω του αντίθετου ρεύματος και όποιον πάρει ο χάρος…..

Το αν στο μπλοκάρισμα ήταν και ασθενοφόρο είναι ψιλά γράμματα για τους αρμοδίους.

Αν ψάξουμε σώνει και καλά κάποιο καλό σε αυτήν την ιστορία είναι η καταπολέμηση της ανεργίας γιατί κάθε μέρα συνεργεία αντικαθιστούν τις κορύνες που έχουν ξεκαρφωθεί.

Αλλά πάντα κάτι κακό δεν τελειώνει από την στιγμή που κάποιοι είναι ικανοί για το χειρότερο.

Έτσι με τις βροχές ανακαλύψαμε ότι υπάρχει σημαντικό πρόβλημα με τα νερά στην νέα άσφαλτο που με τόσο καμάρι έστρωσαν.

Το ότι κρατά νερά φαίνεται ότι είναι και αυτό μέσα στις προδιάγραφες γιατί αυτό συμβαίνει σχεδόν παντού οπότε καλά θα κάνουν οι οδηγοί που φταίνε για όλα να προσέχουν για να έχουν.

Αλλά το θέμα δεν τελειώνει εδώ γιατί ποτέ δεν ξέρεις που θα έχει νερά και που δεν θα έχει.

Συνήθως τα νερά είναι στην άκρη του δρόμου ή στην μέση ανάλογα την έμπνευση του κατασκευαστή.

Αν κρατούσε πάντα στην ίδια πλευρά θα έλειπε το στοιχείο της έκπληξης και αυτό η Νομαρχιακή αυτοδιοίκηση δεν θα το άφηνε έτσι.

Βέβαια το γεγονός ότι τα νερά δεν είναι σε όλη την έκταση του οδοστρώματος αλλά στην μια πλευρά κάνει τον δρόμο εξαιρετικά επικίνδυνο και ποτέ δεν ξέρει ο οδηγός κατά που θα τον «σύρει» η διαφορά πρόσφυσης στην μια πλευρά του αυτοκινήτου……

Θα τον πάει πάνω στις κορύνες ή στα πλάγια εκτός δρόμου όπου βέβαια δεν υπάρχει μπάρα…….

Η αλήθεια είναι ότι όσοι οδηγούμε με βροχή σε αυτόν τον δρόμο έχουμε και αυτήν την αγωνία.

Όλα αυτά όμως είναι καλώς γινομένα και πολλές φορές έχουν εκφραστεί επαινετικά οι της Περιφέρειας για αυτήν την μεγάλη δημιουργία τους.

Αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσουν οι εγκέφαλοι της Περιφέρειας.

Έτσι τελευταία είπαν να αυτοσχεδιάσουν και με τις νησίδες που είναι στις διασταυρώσεις.

Έκριναν ότι είναι μικρές και είπαν να τις μεγαλώσουν.

Και έτσι οι εργολάβοι έπιασαν δουλειά, λεφτά υπάρχουν, και τώρα οι νησίδες ξεφυτρώνουν μέσα στον δρόμο από κει που δεν το περιμένεις.

Κάποιοι φωτογράφησαν αυτό το αίσχος και το έκαναν θέμα.

Κάποια στιγμή φάνηκε ότι επανέρχονται οι νησίδες στην αρχική τους θέση.

Αμ δε.

Υποχωρήσαν μάλλον να πάρουν φόρα και να πάνε ακόμη πιο πολύ μέσα στον δρόμο.

Κάποιοι μπορεί από το πουθενά να πέσουν πάνω αλλά...

 

 σιγουρά θα υπάρχουν εξηγήσεις.

Μπορεί να μην πρόσεχε μπορεί να έτρεχε και δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να συνέβαινε

Πάντως οι εμπνευστές αυτής της ιστορία δεν θα έχουν καμία ευθύνη.

Εννοείται ότι με αυτό το έργο ο μέγας Περιφερειάρχης θα έλθει στην Ηλεία για να μας ζητήσει την ψήφο μας.

Βέβαια εμείς έχουμε έναν λόγο παραπάνω να τον ψηφίσουμε γιατί δίπλα μας είναι ο δρόμος του Κατακόλου που και εκεί η Περιφέρεια έχει μεγαλουργήσει.

Βέβαια δυσκολεύεται λίγο να τον τελειώσει με το ράβε ξήλωνε αλλά μη τα θέλουμε όλα δικά μας.

Τα μεγάλα έργα θέλουν τον χρόνο τους και εμείς δεν πρέπει να είμαστε μίζεροι.

Άλλωστε η επιτυχία στον δρόμο Πάτρα Πύργος μας κάνει εξαιρετικά αισιόδοξους για την έκβαση και αυτού του έργου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: