Του ΝΙΚΟΥ ΡΩΜΑΝΟΥ
Στη προχθεσινή παρουσίαση του οικονομικού προγράμματος #Νταούλια_2 του ΣΥΡΙΖΑ, προβλήθηκε βίντεο με «μαρτυρίες μικρομεσαίων επιχειρηματιών» για την κατάσταση που επικρατεί στον εμπορικό κόσμο.
Ας δούμε μερικούς από τους πρωταγωνιστές των συγκεκριμένων βίντεο:
Νίκος Ντρέου (κατάστημα ρουχισμού): υποψήφιος με τον δημοτικό συνδυασμό Ανοιχτή Πόλη του ΣΥΡΙΖΑ με επικεφαλής τον Νάσο Ηλιόπουλο
Κώστας Βλαχόπουλος (Βιοτέχνης): υποψήφιος με τον δημοτικό συνδυασμό Ανοιχτή Πόλη του ΣΥΡΙΖΑ με επικεφαλής τον Νάσο Ηλιόπουλο
Γιώργος Λελούδας (τουριστικά είδη): υποψήφιος με τον δημοτικό συνδυασμό Ανοιχτή Πόλη του ΣΥΡΙΖΑ με επικεφαλής τον Νάσο Ηλιόπουλο.
Κλειώ Αγγουράκη (γραφείο εκθέσεων): μέλος ΣΥΡΙΖΑ και αρθρογράφος Podemos.gr
Γιάννα Κωνσταντίνου (χονδρική ποτά-τρόφιμα): υποψήφια δημοτική Συμβούλος με τον ΣΥΡΙΖΑ στον Αγ. Δημήτριο
Καλό θα ήταν ο κ. Τσίπρας να δοκιμάσει να μιλήσει και με ανθρώπους της αγοράς εκτός του κομματικού του μηχανισμού.
Βέβαια αυτό προϋποθέτει...
να ενδιαφερθεί για τα πραγματικά τους προβλήματα και όχι για το πως θα αποκτήσει αφήγημα πατώντας πάνω τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου