— Ανδρέας Πετρουλάκης (@anpetroulakis) March 7, 2025
Θα έχει το πράσινο,το κίτρινο,το μπλέ κ το πορτοκαλί εισιτήριο
— AnnaRed🌹 (@AnnKokk) April 28, 2025
Θα διαλέγεις σταθερή πορεία προσευχόμενος κ χωρίς στάσεις με τρένα που κινούνται μόνο αν έχει ήλιο ή κυμαινόμενη εξαρτώμενη από τον άνεμο, από τον τοπικό πίνακα κ από τη θέση των κλειδιών
Μισθός προέδρου άψογος#ΟΣΕ pic.twitter.com/0GYtQBneDt
Του ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΚΑΣΙΜΑΤΗ
Επειτα από δύο χρόνια απραξίας, την οποία ο καθένας δικαιούται να ερμηνεύει ως αδιαφορία, για πρώτη φορά ακούσαμε κάτι πειστικό από την κυβέρνηση σχετικά με την ανασυγκρότηση του αίσχους που με περισσό θράσος το ονομάζουμε σιδηροδρόμους. Αν πιστέψουμε το σχέδιο εκσυγχρονισμού που παρουσιάστηκε προχθες, μπορούμε βασίμως να ελπίζουμε ότι η λειτουργία των τρένων τίθεται σε νέα βάση.
Ομως ακριβώς επειδή κάνει εντύπωση η ξαφνική δραστηριότητα της κυβέρνησης και μάλιστα τόσο συγκροτημένη και στοχευμένη, η απορία μου γίνεται ακόμη μεγαλύτερη: γιατί τόσον καιρό αδρανούσε;
Δεν μιλώ για τη Δικαιοσύνη και την ταχύτητά της, γιατί αυτό είναι τελείως διαφορετική υπόθεση. Μιλώ για την αναδιοργάνωση των σιδηροδρόμων, γι’ αυτό δηλαδή που ακούσαμε προχθες και αναρωτιέμαι γιατί έπρεπε να περάσουν δύο χρόνια μέχρι να το ακούσουμε. Δεν λέω τον επόμενο μήνα του δυστυχήματος, αλλά έξι μήνες μετά το δυστύχημα ή, έστω, έναν χρόνο θα μπορούσε να είχε μπει μπροστά και τώρα να λειτουργούσε.
Γιατί χάθηκε τόσος χρόνος;
Ο αντίλογος είναι τι ψάχνεις τώρα.
Σημασία, σου λέει, έχει ότι ξύπνησαν και κάνουν κάτι. Μην ψάχνεις παρακάτω.
Δεν θα συμφωνήσω, έχει μεγάλη σημασία να ξέρουμε πώς και γιατί έγινε αυτό το λάθος, καθώς και ποιοι υπολογισμοί υπήρχαν πίσω από συγκεκριμένες επιλογές.
Νομίζω ότι δεν θα το μάθουμε ποτέ. Εγκύρως, τουλάχιστον. Γιατί θεωρίες θα υπάρξουν…
ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ, ΤΟ ΓΚΑΖΟΝ
Από τις αντιδράσεις των κομμάτων της αντιπολίτευσης στις κυβερνητικές εξαγγελίες για τον σιδηρόδρομο, ξεχωρίζω εκείνη του ΚΚΕ, για το οποίο φταίει η Ευρώπη.
Το ιστορικό κόμμα της Αριστεράς προσπερνά τα ίδια τα μέτρα, ούτε καταδέχεται να ασχοληθεί, διότι όλα γίνονται επί τη βάσει των κατευθύνσεων που δείχνει η ΕΕ, δηλαδή εμπορευματοποίηση και επιχειρηματική λειτουργία, οι οποίες «οδήγησαν στο έγκλημα».
Με τέτοια εμμονή που τους διακρίνει στον Περισσό, φαντάζομαι ότι αν αύριο έβγαινε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και, με κάθε επισημότητα, ανακοίνωνε ότι η χώρα ξεκινά διαδικασία αποχώρησης από την ΕΕ, το ΚΚΕ θα απαντούσε με πανηγυρική ανακοίνωση ότι, επιτέλους, η χώρα αποκτά σύγχρονα τρένα!
Εννοείται ότι, από την οπτική γωνία του ΚΚΕ, η Ευρώπη φταίει και για το μπλακάουτ σε Ισπανία, Πορτογαλία και Γαλλία.
Το μόνο που δεν εξηγεί το απλοϊκό δόγμα του ΚΚΕ είναι...
γιατί, ενώ και αλλού στην ΕΕ ακολουθούνται οι ίδιες κατευθύνσεις, μόνο στην Ελλάδα σκοτώνονται 57 άτομα από μετωπική σύγκρουση τρένων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου