Τα Eλληνικά Tαχυδρομεία είναι χρεοκοπημένα. Είναι μια μαύρη τρύπα που έχει καταβροχθίσει περισσότερα από 300 εκατομμύρια ευρώ. Θα έπρεπε να κάνουν αιματηρές οικονομίες. Όμως οι άριστοι που τα διοικούν αποφάσισαν ότι πρέπει να μελετήσουν την... επίπτωση των ηλεκτρονικών πληρωμών… pic.twitter.com/tJmzWMd1Ji
— Θάνος Τζήμερος (@ThanosTzimeros) April 15, 2025
Ούτε τον τίτλο δεν μπορούν να γράψουν σωστά οι λεχρίτες. https://t.co/FQXE5V8XLo
— Θάνος Τζήμερος (@ThanosTzimeros) April 15, 2025
Toυ ΙΩΣΗΦ ΦΟΥΣΕ
Πρέπει κάποια στιγμή κάποιος να μας εξηγήσει τι γίνεται με αυτή την εταιρεία και κυρίως τι εξυπηρετεί...
Παλιά ο κλασικός ταχυδρόμος, έφερνε την αλληλογραφία που ήταν και ογκώδης, μέρες που είναι έφερνε τις ευχετήριες κάρτες, έφερνε τις συντάξεις στους συνταξιούχους, γενικώς κουνιόταν το ποδήλατο....
Σήμερα κανείς δεν στέλνει γράμματα σε κανέναν. Μόνο λογαριασμοί μας έρχονται που σε λίγο θα γίνουν όλοι ηλεκτρονικοί. Για κάρτες με τον εσταυρωμένο ας μην το συζητάμε, στην καλύτερη να λάβετε κάποιες στο Mail σας, οι συντάξεις πιστώνονται στους τραπεζικούς λογαριασμούς....Σκούριασε το ποδήλατο...
Η μεταφορά συνολικά πλέον σχετίζεται με το parcel. Δεμάτα, δεματάκια, δεματάρες, πάνε και έρχονται σε επίπεδο B2C και σπανίως C2C. Η μεγάλη πρόκληση αυτών των εταιρειών ήταν η ανάπτυξη αξιόπιστων hub centers και το optimization του Last mile service...
Μεγάλος αριθμός εταιρειών του ίδιου αντικειμένου ή και retailers έχουν μπει στην αγορά, έχουν φτιάξει boxes, μειώνοντας τα κόστη και πολλαπλασιάζοντας το customer experience του καταναλωτή...
Κάπου εκεί είναι και τα ΕΛΤΑ. Ως κρατική επιχείρηση προφανώς κοιμάται τον ύπνο του δικαίου και αγκομαχά απλά να μην πεθάνει λόγω πλήρους απαξίωσης των υπηρεσιών. Το δε ποδήλατο, εν αντιθέσει προς τον courier των ιδιωτικών εταιρειών, δεν μπαίνει καν στον κόπο να χτυπήσει το κουδούνι για να μην μπει σε ντράβαλα, με τη μία αφήνει σημείωμα πως δεν μας βρήκε και ας στηθούμε στην ουρά στο κατάστημα...Μάγκας...
Εν τω μεταξύ,τα 6 τελευταία χρόνια, σε μια αγορά που συνεχώς ανεβαίνει, έχουν μειώσει τον τζίρο τους κατά 33%, γράφουν €30 εκ. τον χρόνο ζημίες, έχουν αθροιστικές ζημίες €220 εκ., χρωστάνε €110 εκ. στις τράπεζες (τον μισό τους τζίρο!!!!) και πληρώνουν €10 εκ. σε τόκους. Έχουν και ένα διαχρονικό φέσι €80 εκ. στα κρατικά ασφαλιστικά ταμεία...Φλουρί Κωνσταντινάτο...
Καλά να ιδιωτικοποιηθεί φόβος δεν υπάρχει...δεν θα το χάσουμε αυτό το κελεπούρι. Κανείς πλέον δεν το θέλει. Πριν 15 χρόνια, θέλανε κάποιοι τα ΕΛΤΑ Courier, αλλά εμείς δεν ξεπουλάμε δημόσια περιουσία του λαού...
Και μας έμεινε μια καμπούρα, που...
κανείς δεν μας εξηγεί γιατί μας βαραίνει την πλάτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου