Γράφει ο ΣΤΕΝΤΩΡ
Τις έλεγαν «missiones». Οχι απλά προγράμματα, αλλά αποστολές. Και μάλιστα μπολιβαριανές αποστολές.
Με αυτές, η Μπολιβαριανή Δημοκρατία της Βενεζουέλας διακήρυττε ότι διασώζει τους φτωχούς.
Ανάμεσα σε αυτές ήταν και η mission mercal, που σκοπό είχε να δώσει ψωμί –και φθηνό κρέας– στον λαό.
Οποιος βρέθηκε προχθες αντιμέτωπος με τις πρωινές τηλεοπτικές εικόνες από τα σούπερ μάρκετ μπορεί να διαισθάνθηκε τη συνάφεια της επικοινωνιακής καμπάνιας με τη βενεζουελάνικη αισθητική. Ενας εσμός από κάμερες ακολουθούσε την υπουργική έφοδο στην επιδεικτική τιμοληψία της παντού.
Στις χυλοπίτες. Στα κοτόπουλα. Στους πελτέδες. Στα αυγά και στα γιαούρτια.
Γιαούρτια...
ζωντανά.
Μπολιβαριανά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου