Και για να ’χουμε καλό ρώτημα: Από τα 210 άτομα, που η αλήστου μνήμης κυβέρνηση Καραμανλή προσέλαβε –λίγες μέρες πριν από τις εκλογές του 2009– στο μετρό, δεν βρέθηκαν 21 για να καλύψουν τις βάρδιες στα εκδοτήρια μέχρι να ολοκληρωθεί το γεφύρι της Αρτας που ξεκίνησε ο κ. Χρήστος Σπίρτζης και λέγεται «ηλεκτρονικό εισιτήριο»;
Tο 2010 o επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης, Λέανδρος Ρακιντζής, εξέδωσε ένα πόρισμα για την πορεία της εταιρείας διαχείρισης του μετρό (ΑΜΕΛ). Σε αυτό ανέφερε ότι «μέχρι 31.3.2004 στην εταιρεία απασχολούνταν 1.139 άτομα... Μέχρι 21.10.2009 το σύνολο του προσωπικού ανήλθε στα 1.688 άτομα. Καταγράφεται, δηλαδή, αύξηση κατά 549 άτομα ή ποσοστό 50%... Ιδιαίτερα τη χρονική περίοδο 12/08/2009 - 04/09/2009 (σε 23 ημέρες) ελήφθησαν πέντε αποφάσεις Δ.Σ. για τη διενέργεια 210 συνολικά προσλήψεων».
Σήμερα η ΑΜΕΛ έχει 2.500 άτομα, αλλά το πιο ενδιαφέρον στοιχείο του πορίσματος Ρακιντζή, σε σχέση με τη χθεσινή ταλαιπωρία που υπέστησαν 4 εκατ. πολίτες, είναι πως στον επιχειρησιακό σχεδιασμό της περιόδου 2005-2009 προβλεπόταν η πρόσληψη 75 (κατά μέγιστο αριθμό) πωλητών εισιτηρίων και τελικά προσελήφθησαν 130 άτομα.
Τι απέγιναν, λοιπόν, όλοι αυτοί οι εργαζόμενοι και από τους (επιπλέον) 130 δεν μπορούν να βρεθούν 21 για τα εκδοτήρια, με αποτέλεσμα να γονατίσει η Αθήνα;
Το αστείο είναι πως η μισητή κυβέρνηση του Παπανδρέου απέλυσε τους παρανόμως προσληφθέντες το 2011, αλλά η κυβέρνηση Σαμαρά τούς επαναπροσέλαβε το 2014 με τροπολογία που ενσωματώθηκε στο νομοσχέδιο «Ιδρυση Παρατηρητηρίου Ανοιας, Βελτίωση Περιγεννητικής Φροντίδας» του υπουργείου Υγείας!
Επομένως, καλά κάνει ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης και ζητεί ως πρωθυπουργός «συγγνώμη, συγγνώμη για την ταλαιπωρία των Αθηναίων», επειδή «ζητήθηκε σε 21 άτομα να κάνουν τη δουλειά τους», με αποτέλεσμα να κρατούν όμηρο την Αθήνα οι συνδικαλιστές. Μήπως, όμως, να ζητήσει συγγνώμη και...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου