Απευθειας ανάθεση στην γυναικα του εκανε ο Σταϊκούρας
— Yaki (@zorzet_mnl) October 20, 2024
Τα παράσιτα λογικά πρέπει να ζουν πιο εύκολα χωρίς ξενιστή πάρα αυτά τα λιγουρια χωρίς δημόσιο χρήμα https://t.co/JxhIgmwnMO
Mετά τα πρόσφατα παρ’ ολίγον ατυχήματα στους σιδηροδρόμους, ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας επισκέφθηκε στις αρχές της περασμένης εβδομάδας την Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.
Για ποιον λόγο το έκανε, ειλικρινά κανείς δεν μπόρεσε να καταλάβει.
Θα μπορούσε να πει τα παραπονάκια του στη μαμά του, που λέει ο λόγος, δεν ήταν ανάγκη να απασχολήσει την κυρία Γεωργία Αδειλίνη.
Γιατί, αναρωτιέμαι, πώς μπορεί να βοηθήσει η Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, ώστε να κάνει ο ίδιος τη δουλειά του καλύτερα. Γίνεται;
Δεν νομίζω ότι υπάρχει η δυνατότητα. Θα ασκήσει ενδεχομένως κάποιες διώξεις γενικώς και αορίστως.
Εύγε! Και λοιπόν πρόκειται να αλλάξει κάτι; Θα φοβηθούν οι ανεύθυνοι υπάλληλοι ή όσοι λεηλατούν τις υποδομές του δικτύου;
Μάλλον όχι. Αντιλαμβάνομαι λοιπόν ότι η επίσκεψη έγινε για να πασάρει αλλού την ευθύνη, με την οποία ο ίδιος δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα.
Κατανοώ το πρόβλημά του και μέχρις ενός βαθμού συμπάσχω κιόλας. Διότι είναι πρόδηλο ότι ο κ. Σταϊκούρας δεν διορίστηκε στη συγκεκριμένη θέση για να βελτιώσει τους σιδηροδρόμους και τις μεταφορές γενικώς, αλλά για να καλύψει τα πεπραγμένα του παραιτηθέντος προκατόχου του, Κώστα Αχ. Καραμανλή, ώστε η οικογένειά του, που περνάει μεγάλη δοκιμασία χωρίς εκπρόσωπό της στην κυβέρνηση, να έχει το κεφάλι της ήσυχο, γνωρίζοντας ότι ένας δικός της άνθρωπος τον έχει αντικαταστήσει. (Θυμίζω ότι ο πατέρας του υπουργού ήταν ο κομματάρχης και στενός φίλος του Ακάματου στη Φθιώτιδα).
Η επιλογή του κ. Σταϊκούρα στο συγκεκριμένο πόστο ήταν εξ αρχής η ασφαλέστερη ένδειξη ότι...
η κυβέρνηση δεν σκόπευε να ταράξει τα νερά στις Μεταφορές. Διότι ο κ. Σταϊκούρας γενικώς έχει μεγάλη έφεση στην τυπολατρία, αλλά καμία διάθεση για μεταρρυθμίσεις.
Αν ο Πρωθυπουργός ήθελε στ’ αλήθεια βελτίωση στον συγκεκριμένο τομέα κυβερνητικού έργου, θα ανέθετε τον ρόλο σε έναν πραγματοποιό (doer, όπως λέμε στα ελληνικά), π.χ. στον Αδωνι Γεωργιάδη. Ενας Γεωργιάδης θα χρειαζόταν για να αρχίσουν να κινούνται τα πράγματα στις Μεταφορές, αλλά πόσοι υπάρχουν σαν αυτόν;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου