"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


Επιχειρήσεις και ασφάλεια

ΤΗΕ TIMES

Το να χτίσεις μια αυτοκρατορία αποτελεί μια επίπονη διαδικασία, το να την καταστρέψεις είναι εύκολο. Χρειάστηκαν 70 χρόνια φαντασίας, μόχθου και φιλόδοξων σχεδίων για να γίνει η Toyota η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. Αλλά αυτό το εκπληκτικό επίτευγμα μπορεί γρήγορα να καταστραφεί, αν η Toyota εξακολουθήσει να αντιδρά τόσο αδέξια και αντίθετα με τους κανόνες ασφαλείας για τα μοντέλα της. (...)

Το πρόβλημα είναι διττό: από τη μία τεχνικό και από την άλλη διοικητικό. Τα μοντέλα της Toyota παρουσίασαν δύο διαφορετικά αλλά συγγενή προβλήματα με το γκάζι. (...)

Το πακέτο των κατασκευαστικών λαθών συνδυάστηκε με ένα πακέτο αδέξιων διοικητικών χειρισμών. Η Toyota πήρε λανθασμένες αποφάσεις σε κάθε στροφή. Αρχικά η αντίδρασή της ήταν άρνηση, λες και επρόκειτο η ανησυχία για τα αυτοκίνητά της να διαλυόταν όπως εκείνη θα ήθελε. (...)

Η κρίση της ανάκλησης δεν είναι ανάγκη να είναι μοιραία. Για παράδειγμα, η Mattel ανέκαμψε αξιοθαύμαστα μετά το σκάνδαλο με το «τοξικό παιχνίδι» το 2007, που την υποχρέωσε να πολτοποιήσει 20 εκατομμύρια προϊόντα. (...)

Ενα αυτοκίνητο, όπως πληροφορούνται από τους εκπαιδευτές τους όσοι μαθαίνουν να οδηγούν, μπορεί να γίνει φονικό όπλο και το να οδηγείς αυτοκίνητο δημιουργεί πολλές ευθύνες. Αυτές οι ευθύνες είναι μεγαλύτερες για τους κατασκευαστές και είναι επείγουσα ανάγκη σε αυτή τη βάση να στηριχθούν οι κινήσεις της Toyota.

Δεν υπάρχουν σχόλια: