Μέχρι το τέλος Νοεμβρίου θα καλύπτει τη μισθοδοσία των εργαζομένων στην παλιά Ολυμπιακή ο εκκαθαριστής ο οποίος φέρεται να έχει δώσει τελεσίγραφο στους εργαζόμενους ότι θα πρέπει να ολοκληρώσει άμεσα την διαδικασία εκκαθάρισης.
Την ίδια στιγμή ιδιαίτερα προβληματισμένη παρουσιάζεται η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την εύρεση των περίπου 17 εκατ. ευρώ που απαιτούνται μηνιαίως για την καταβολή του επιδόματος ανεργίας των εργαζομένων στην παλιά ΟΑ. Τα χρήματα αυτά, όπως διευκρινίζουν στελέχη του υπουργείου, δημιουργούν «πονοκέφαλο» σε πολλά κυβερνητικά στελέχη καθώς θα πρέπει να αρχίσουν να εκταμιεύονται από τον Δεκέμβριο.
Πάντως είναι πλέον ξεκάθαρο ότι η κυβέρνηση δεν σχεδιάζει να συμμετέχει στο μετοχικό κεφάλαιο της νέας αεροπορικής εταιρείας παρά τα γεγονός ότι προεκλογικά δεν είχε απορριφθεί η σχετική πρόταση που είχε γίνει από τον κ. Α. Βγενόπουλο.
Χαρακτηριστική είναι η θέση του υφυπουργού Μεταφορών - Επικοινωνιών κ. Ν. Σηφουνάκη ο οποίος δήλωσε «Όταν έχεις ένα μειοψηφικό πακέτο είναι σαν να μην έχεις τίποτα. Γιατί τις επιλογές τις κάνει εκείνος που έχει την πλειοψηφία».
Παράλληλα επαναλαμβάνουν ότι το μεγάλο στοίχημα της κυβέρνησης είναι να μη χαθεί ούτε να απαξιωθεί η μεγάλη περιουσία της ΟΑ που απομένει μετά τα περιουσιακά στοιχεία που πουλήθηκαν στην MIG.
Ωστόσο η ηγεσία του υπουργείου θα πρέπει άμεσα να προχωρήσει στην ψήφιση στη Βουλή της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου για την ΟΑ που περιλαμβάνει ρυθμίσεις για τους όρους και τις προϋποθέσεις όσων εργαζομένων μετατάσσονται αλλά και όσων θα ακολουθήσουν την πρόωρη συνταξιοδότηση μέσω εθελουσίας εξόδου και συγκεκριμένα:
1. Το νέο μισθολόγιο των ιπτάμενων χειριστών, οι οποίοι θα μεταταγούν στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και πρέπει να αντιπροσωπεύει το 90% των μηνιαίων τακτικών αποδοχών τους.
2. Τις μετατάξεις του προσωπικού εδάφους με τη διατήρηση του ύψους των αποδοχών τους, οι οποίες πλέον βρίσκονται στον αέρα γιατί χρειάζονται υπογραφή αρμόδιου υπουργού.
3. Το δικαίωμα οι εργαζόμενοι της Ολυμπιακής να μετάσχουν με ειδικές προσαυξήσεις μορίων σε διαγωνισμούς του Δημοσίου και εκτός δικαιοδοσίας του υπουργείου Μεταφορών.
4. Να συμπεριληφθούν στο σχετικό νόμο και οι εργαζόμενοι της Olympic Catering και της Galileo.
«Αναταράξεις» στους εργαζoμένους προκαλεί και η μη προώθηση των κοινών υπουργικών αποφάσεων. Από τις πιο σημαντικές κοινές υπουργικές αποφάσεις είναι αυτή που θα προβλέπει τον τρόπο πληρωμής του εφάπαξ που θα πάρουν όλοι οι εργαζόμενοι, το συνολικό ύψος του οποίου θα φτάσει τα 163 εκατ. ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου