Ο 13χρονος απάντησε: «Ακόμα και να έγινε, το άξιζαν», με αποτέλεσμα ο καθηγητής να παραπέμψει το γραπτό του Μουσταφά στο πειθαρχικό συμβούλιο του σχολείου, το οποίο επέβαλε ως τιμωρία στον μετανάστη μαθητή να γράψει εργασία με θέμα τη Γενοκτονία των Αρμενίων. Ο μικρός μαθητής, ύστερα από παρέμβαση του πατέρα του, αρνήθηκε να γράψει την εργασία, με αποτέλεσμα να αποβληθεί.
Τούρκοι Μαθητές προτιμούν την ΑΠΟΒΟΛΗ απ το να παραδεχτούν την ΙΣΤΟΡΙΑ
Τιμωρία επέβαλε Γάλλος καθηγητής Ιστορίας σε Τούρκο 13χρονο μαθητή, όταν ο τελευταίος αρνήθηκε ότι υπήρξε η Γενοκτονία των Αρμενίων.
Η αποβολή του 13χρονου Μ. Ντρογάν ήταν το αποτέλεσμα της σύγκρουσης του νεαρού μετανάστη με τον καθηγητή του, η οποία προέκυψε όταν ο μαθητής απάντησε σε ερώτηση διαγωνίσματος για τη Γενοκτονία των Αρμενίων.
Ο 13χρονος απάντησε: «Ακόμα και να έγινε, το άξιζαν», με αποτέλεσμα ο καθηγητής να παραπέμψει το γραπτό του Μουσταφά στο πειθαρχικό συμβούλιο του σχολείου, το οποίο επέβαλε ως τιμωρία στον μετανάστη μαθητή να γράψει εργασία με θέμα τη Γενοκτονία των Αρμενίων. Ο μικρός μαθητής, ύστερα από παρέμβαση του πατέρα του, αρνήθηκε να γράψει την εργασία, με αποτέλεσμα να αποβληθεί.
Ο 13χρονος απάντησε: «Ακόμα και να έγινε, το άξιζαν», με αποτέλεσμα ο καθηγητής να παραπέμψει το γραπτό του Μουσταφά στο πειθαρχικό συμβούλιο του σχολείου, το οποίο επέβαλε ως τιμωρία στον μετανάστη μαθητή να γράψει εργασία με θέμα τη Γενοκτονία των Αρμενίων. Ο μικρός μαθητής, ύστερα από παρέμβαση του πατέρα του, αρνήθηκε να γράψει την εργασία, με αποτέλεσμα να αποβληθεί.
ΠΗΓΗ ΕΘΝΟΣ
Ετικέτες
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ,
ΕΘΝΟΣ,
ΤΟΥΡΚΙΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου