"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


"Διδάκτωρ με το τζιν" που "δίδασκες"...

Γράφει ο ΑΓΡΥΠΝΟΣ ΦΡΟΥΡΟΣ


H κυρία Μπιρμπίλη είναι Φυσικός με Μasters και Διδακτορικό στη διαχείριση περιβάλλοντος. Αυτό σημαίνει ότι η κυρία Μπιρμπίλη έχει Επιστημονική γνώση του «χώρου» ευθύνης του Υπουργείου Περιβάλλοντος του οποίου προΐσταται, και ΔΕΝ εξαρτάται απόλυτα από «συμβούλους» σε επιστημονικά θέματα περιβάλλοντος. Συνεπώς οι απόψεις της ιδίας συνδυαζόμενες με τις επιστημονικές απόψεις των ειδικών συμβούλων και συνεργατών της, ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ θα πρέπει να αποτελούν υπόδειγμα επιστημονικής αιτιολόγησης των αποφάσεων του Υπουργείου της

Ο κύριος Σουφλιάς, δεν ήταν ο πλέον ειδικός σε θέματα περιβάλλοντος αλλά είχε μια καλοπληρωμένη ομάδα επιστημονικών συμβούλων και επομένως ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ οι αποφάσεις της προηγούμενης κυβέρνησης σε θέματα περιβάλλοντος, βασίζονταν
σε σοβαρό επιστημονικό υπόβαθρο

Ανεξάρτητα από τους ειδικούς επιστήμονες που καταλαμβάνουν «πολιτικές» θέσεις συμβούλων και που συνεπώς «έρχονται και παρέρχονται» μαζί με κυβερνήσεις και υπουργούς, τα Υπουργεία επανδρώνονται και με μόνιμο επιστημονικό προσωπικό. Θεωρητικά λοιπόν τόσο οι αποφάσεις Μπιρμπίλη όσο και οι αποφάσεις Σουφλιά στηρίζονταν σε επιστημονικό υπόβαθρο που το παρείχαν είτε το «κομματικό» είτε το μόνιμο επιστημονικό προσωπικό του Υπουργείου

Ο κύριος Σουφλιάς παρουσίασε το μέτρο της απόσυρσης ως μέτρο βελτίωσης των συνθηκών περιβάλλοντος, με το σκεπτικό ότι όσο περισσότερα ρυπογόνα σαράβαλα αποσυρθούν τόσο θα βελτιωθεί ή τουλάχιστον δεν θα επιβαρυνθεί η ποιότητα του αέρα που αναπνέουμε
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ

Αντίλογος από ΑΣΧΕΤΟΥΣ με την επιστήμη περιβάλλοντος υπήρξε, έχοντας ως επίκεντρο την ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ φύση του μέτρου.

ΕΠΩΝΥΜΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ Αμφισβήτηση όμως της μορφής ότι " το μέτρο ΔΕΝ βοηθά το περιβάλλον" ΔΕΝ υπήρξε

Το ίδιο το ΠΑΣΟΚ που βρισκόταν στον δρόμο προς την εξουσία, δια στόματος του ιδίου του αρχηγού του, τους λόγους του οποίου τους έγραφε η ΔΙΔΑΚΤΩΡ κυρία Μπιρμπίλη, μίλησε προεκλογικά για

1) «ΒΕΛΤΙΩΣΗ» ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ
2) Για διαμόρφωση των τελών κυκλοφορίας με βάση την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
3) ΔΕΝ είπε ΤΙΠΟΤΑ για τον πράσινο Δακτύλιο

Έρχεται λοιπόν τώρα η «επιστήμονας με τα τζίν» να νομοθετήσει τα ακόλουθα

Α) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ της απόσυρσης για οικονομικούς λόγους
Β) Διαμόρφωση τελών κυκλοφορίας με βάση τον κυβισμό και την ηλικία του οχήματος
Γ) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του πράσινου δακτυλίου γιατί το μέτρο «χρειάζεται πολύ περισσότερη μελέτη»

Κυρία «Διδάκτωρ με το τζίν» αν δεχθούμε ότι το περιβάλλον μας ΠΑΣΧΕΙ, και μαζί του ΠΑΣΧΟΥΜΕ και εμείς, είναι λογικό να αναστείλουμε την θεραπεία για οικονομικούς λόγους?
Κυρία «Διδάκτωρ με το τζίν» έχετε γνωρίσει κανέναν άνθρωπο που όταν του γνωστοποιούν πως είναι άρρωστος , δεν κινεί γη και ουρανό για να γίνει καλά μη λογαριάζοντας οικονομικό κόστος?

Για την κατάργηση του μέτρου το οποίο θα «βελτιώνατε» μία και μόνο δικαιολογία θα έστεκε στην κοινή λογική. Το ότι ΔΕΝ βοηθά το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. Εγώ είμαι άσχετος και δεν θα πω αν βοηθά η δεν βοηθά. Όταν όμως οι προηγούμενοι παρουσίαζαν το μέτρο ως «περιβαλλοντικό» πού ήσασταν εσείς και η επιστημονικοί σας συνεργάτες να τους κολλήσετε στον τοίχο?

Τελικά υπάρχουν ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ σε αυτόν το τόπο με θάρρος γνώμης, ικανοί να επεμβαίνουν με τεκμηριωμένες αποψεις όταν πρέπει, ή οι μόνοι "επιστήμονες" που διαθέτουμε είναι αυτοί που έλεγε κάποτε ο κύριος Σαλιαρέλης?
Αλήθεια το ΜΟΝΙΜΟ επιστημονικό προσωπικό του Υπουργείου τι λέει?
Ποιά επιστημονική εξήγηση υπάρχει για τις αντικρουόμενες αποφάσεις? Ποιόν υπηρετεί, την "επιστήμη" ή τον υπουργό? Τολμάει να μιλήσει?
Να πει σε εμένα τον άσχετο, ποιός τελικά είχε δίκιο? Ο Υπουργός με το αυθαίρετο ή η Διδάκτωρ με τα τζίν?

Κυρία «Διδάκτωρ με το τζίν» από πότε αποτελεί αντικειμενικό κριτήριο υπολογισμού εκπεμπόμενων ρύπων η ηλικία του οχήματος? Θα συμφωνήσω ότι στατιστικά λόγω τεχνολογικών διαφορών αλλά και λόγω φθορών η ηλικία συμβαδίζει με την αυξημένη ρύπανση, ΑΛΛΑ μπορώ να σας αποδείξω με χιλιάδες παραδείγματα και με πραγματικές μετρήσεις ότι
τα καλοσυντηρημένα οχήματα του 1995 ΔΕΝ ρυπαίνουν περισσότερο από τα οχήματα του 1996 η του 1997

Κυρία «Διδάκτωρ με το τζίν» πού πήγε η προεκλογική σας δέσμευση περί καθορισμού τελών κυκλοφορίας με βάση την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ ?

Κυρία «Διδάκτωρ με το τζίν» πριν τις εκλογές γιατί δεν είπατε λέξη αμφισβήτησης της αποτελεσματικότητας του μέτρου του «πράσινου δακτυλίου» τον οποίο τώρα καταργείτε για να τον μελετήσετε «εις βάθος»

Δεν έχω καμία όρεξη να υπερασπιστώ μέτρα των αποτυχημένων επανιδρυτών του κράτους, στο θέαμα όμως μιας κατόχου Διδακτορικού τίτλου σε θέματα περιβάλλοντος, η οποία μέσα σε ελάχιστες εβδομάδες φάσκει και αντιφάσκει, και τολμά να βάζει στην ίδια ζυγαριά τον αέρα που αναπνέουμε με το χρήμα, για το οποίο ο ανελλήνιστος ηγέτης της που διάβαζε τους λόγους της έλεγε ότι «υπάρχει» αδυνατώ να σιωπήσω

Τελικά πότε υπηρετούσατε την επιστήμη σας. Προ εκλογών με την σιωπή σας ή τώρα με τις πολιτικές επιλογές σας?

1 σχόλιο:

Manos είπε...

H χρήση του αυτοκινήτου και η εναλλακτική επιλογή
Τι κοστίζει η ιδιωτική μετακίνηση.
Πληρώνει:
Βενζίνη
Ασφάλιστρα,
τέλη κυκλοφορίας
Έμμεσους φόρους
Το κεφάλαιο για την αγορά του αυτοκινήτου μαζί με τους απολεσθέντες τόκους
Την αγορά ή ενοικίαση χώρου πάρκιγκ για τις ώρες που δεν κυκλοφορεί συν το ευκαιριακό γκαράζ.
Έξοδα συντήρησης
Τεράστια επιβάρυνση για το περιβάλλον
Ανάγκη δημιουργίας οδικών δικτύων που σε μια πενταετία θεωρούνται κορεσμένα.

Ποια είναι η εναλλακτική επιλογή;
Να διεκδικήσουμε:
Δημόσιες Αστικές συγκοινωνίες που να ικανοποιούν τις ανάγκες των μετακινήσεων σε όλες τις μεγάλες πόλεις.
Λειτουργία του σιδηροδρόμου σε 24ωρη βάση, πύκνωση δρομολογίων και επέκταση του δικτύου σε όλη την Ελλάδα.
Πλήρη συγκοινωνιακή κάλυψη σε κάθε χωριό της χώρας (4-6 φορές την ημέρα σύνδεση με την πρωτεύουσα του νομού που ανήκει).
Ακτοπλοϊκές και αεροπορικές συγκοινωνίες με γνώμονα τις συγκοινωνιακές ανάγκες και το κοινωνικό πλεόνασμα που θα προκύψει από την μη χρήση των ιδιωτικών μέσων μεταφοράς, και όχι την κερδοφορία των επιχειρήσεων.