Ο κύριος Σουφλιάς, δεν ήταν ο πλέον ειδικός σε θέματα περιβάλλοντος αλλά είχε μια καλοπληρωμένη ομάδα επιστημονικών συμβούλων και επομένως ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ οι αποφάσεις της προηγούμενης κυβέρνησης σε θέματα περιβάλλοντος, βασίζονταν σε σοβαρό επιστημονικό υπόβαθρο
Ο κύριος Σουφλιάς παρουσίασε το μέτρο της απόσυρσης ως μέτρο βελτίωσης των συνθηκών περιβάλλοντος, με το σκεπτικό ότι όσο περισσότερα ρυπογόνα σαράβαλα αποσυρθούν τόσο θα βελτιωθεί ή τουλάχιστον δεν θα επιβαρυνθεί η ποιότητα του αέρα που αναπνέουμε
Το ίδιο το ΠΑΣΟΚ που βρισκόταν στον δρόμο προς την εξουσία, δια στόματος του ιδίου του αρχηγού του, τους λόγους του οποίου τους έγραφε η ΔΙΔΑΚΤΩΡ κυρία Μπιρμπίλη, μίλησε προεκλογικά για
1) «ΒΕΛΤΙΩΣΗ» ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ
2) Για διαμόρφωση των τελών κυκλοφορίας με βάση την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
3) ΔΕΝ είπε ΤΙΠΟΤΑ για τον πράσινο Δακτύλιο
Α) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ της απόσυρσης για οικονομικούς λόγους
Β) Διαμόρφωση τελών κυκλοφορίας με βάση τον κυβισμό και την ηλικία του οχήματος
Γ) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του πράσινου δακτυλίου γιατί το μέτρο «χρειάζεται πολύ περισσότερη μελέτη»
Κυρία «Διδάκτωρ με το τζίν» αν δεχθούμε ότι το περιβάλλον μας ΠΑΣΧΕΙ, και μαζί του ΠΑΣΧΟΥΜΕ και εμείς, είναι λογικό να αναστείλουμε την θεραπεία για οικονομικούς λόγους?
Αλήθεια το ΜΟΝΙΜΟ επιστημονικό προσωπικό του Υπουργείου τι λέει?
Κυρία «Διδάκτωρ με το τζίν» από πότε αποτελεί αντικειμενικό κριτήριο υπολογισμού εκπεμπόμενων ρύπων η ηλικία του οχήματος? Θα συμφωνήσω ότι στατιστικά λόγω τεχνολογικών διαφορών αλλά και λόγω φθορών η ηλικία συμβαδίζει με την αυξημένη ρύπανση, ΑΛΛΑ μπορώ να σας αποδείξω με χιλιάδες παραδείγματα και με πραγματικές μετρήσεις ότι τα καλοσυντηρημένα οχήματα του 1995 ΔΕΝ ρυπαίνουν περισσότερο από τα οχήματα του 1996 η του 1997
Κυρία «Διδάκτωρ με το τζίν» πού πήγε η προεκλογική σας δέσμευση περί καθορισμού τελών κυκλοφορίας με βάση την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ ?
Κυρία «Διδάκτωρ με το τζίν» πριν τις εκλογές γιατί δεν είπατε λέξη αμφισβήτησης της αποτελεσματικότητας του μέτρου του «πράσινου δακτυλίου» τον οποίο τώρα καταργείτε για να τον μελετήσετε «εις βάθος»
Δεν έχω καμία όρεξη να υπερασπιστώ μέτρα των αποτυχημένων επανιδρυτών του κράτους, στο θέαμα όμως μιας κατόχου Διδακτορικού τίτλου σε θέματα περιβάλλοντος, η οποία μέσα σε ελάχιστες εβδομάδες φάσκει και αντιφάσκει, και τολμά να βάζει στην ίδια ζυγαριά τον αέρα που αναπνέουμε με το χρήμα, για το οποίο ο ανελλήνιστος ηγέτης της που διάβαζε τους λόγους της έλεγε ότι «υπάρχει» αδυνατώ να σιωπήσω
Τελικά πότε υπηρετούσατε την επιστήμη σας. Προ εκλογών με την σιωπή σας ή τώρα με τις πολιτικές επιλογές σας?
1 σχόλιο:
H χρήση του αυτοκινήτου και η εναλλακτική επιλογή
Τι κοστίζει η ιδιωτική μετακίνηση.
Πληρώνει:
Βενζίνη
Ασφάλιστρα,
τέλη κυκλοφορίας
Έμμεσους φόρους
Το κεφάλαιο για την αγορά του αυτοκινήτου μαζί με τους απολεσθέντες τόκους
Την αγορά ή ενοικίαση χώρου πάρκιγκ για τις ώρες που δεν κυκλοφορεί συν το ευκαιριακό γκαράζ.
Έξοδα συντήρησης
Τεράστια επιβάρυνση για το περιβάλλον
Ανάγκη δημιουργίας οδικών δικτύων που σε μια πενταετία θεωρούνται κορεσμένα.
Ποια είναι η εναλλακτική επιλογή;
Να διεκδικήσουμε:
Δημόσιες Αστικές συγκοινωνίες που να ικανοποιούν τις ανάγκες των μετακινήσεων σε όλες τις μεγάλες πόλεις.
Λειτουργία του σιδηροδρόμου σε 24ωρη βάση, πύκνωση δρομολογίων και επέκταση του δικτύου σε όλη την Ελλάδα.
Πλήρη συγκοινωνιακή κάλυψη σε κάθε χωριό της χώρας (4-6 φορές την ημέρα σύνδεση με την πρωτεύουσα του νομού που ανήκει).
Ακτοπλοϊκές και αεροπορικές συγκοινωνίες με γνώμονα τις συγκοινωνιακές ανάγκες και το κοινωνικό πλεόνασμα που θα προκύψει από την μη χρήση των ιδιωτικών μέσων μεταφοράς, και όχι την κερδοφορία των επιχειρήσεων.
Δημοσίευση σχολίου