Στην απάντησή του ο Ν. Σηφουνάκης μιλά για «ανερμάτιστη πολιτική» που ακολούθησε η προηγούμενη κυβέρνηση, στο πλαίσιο της οποίας περιορίστηκαν δραστικά τα δρομολόγια του ΟΣΕ με το επιχείρημα του εξορθολογισμού της λειτουργίας του.
ΟΣΕ: Τα τρένα σταμάτησαν, οι μισθοί έτρεχαν
Χρειάστηκαν λιγότερο από 5 χρόνια για να αυξηθούν κατά 83% (!) οι δαπάνες μισθοδοσίας στον ΟΣΕ, ο οποίος κάθε μέρα που περνά βυθίζεται όλο και περισσότερο στο τέλμα των ελλειμμάτων.
Σύμφωνα με στοιχεία που περιλαμβάνονται στην απάντηση του υφυπουργού Υποδομών Ν. Σηφουνάκη σε ερώτηση της βουλευτού του ΠΑΣΟΚ Σούλας Μερεντίτη, ο ΟΣΕ στο τέλος του 2008 δαπάνησε 440 εκατ. ευρώ για τη μισθοδοσία των περίπου 7.000 εργαζομένων του. Αντίστοιχα το 2004 και για 9.200 εργαζόμενους στον ίδιο και τις θυγατρικές του ο οργανισμός είχε δαπανήσει 240 εκατ.
Στην απάντησή του ο Ν. Σηφουνάκης μιλά για «ανερμάτιστη πολιτική» που ακολούθησε η προηγούμενη κυβέρνηση, στο πλαίσιο της οποίας περιορίστηκαν δραστικά τα δρομολόγια του ΟΣΕ με το επιχείρημα του εξορθολογισμού της λειτουργίας του.
Στην απάντησή του ο Ν. Σηφουνάκης μιλά για «ανερμάτιστη πολιτική» που ακολούθησε η προηγούμενη κυβέρνηση, στο πλαίσιο της οποίας περιορίστηκαν δραστικά τα δρομολόγια του ΟΣΕ με το επιχείρημα του εξορθολογισμού της λειτουργίας του.
Οι σχετικές αποφάσεις υλοποιήθηκαν το περασμένο καλοκαίρι δυσκολεύοντας την πρόσβαση από την περιφέρεια στην Αθήνα. Για παράδειγμα, οι επιβάτες από τα Τρίκαλα υποχρεούνται σε μετεπιβίβαση στο συρμό που έρχεται από το Βόλο, όπου το ελεύθερο κάθισμα είναι είδος εν ανεπαρκεία, προκειμένου να κατεβούν στην πρωτεύουσα. Ο Ν. Σηφουνάκης κάνει λόγο για επανεξέταση του συνόλου των δρομολογίων προκειμένου να καλυφθούν με ορθολογικό τρόπο τα κενά που δημιουργήθηκαν στο παρελθόν.
πηγη ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Ετικέτες
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ,
ΔΕΚΟ,
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ,
ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου