"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


Το νεο-Οθωμανικό ΠΑΡΑΣΙΤΟ ξαναχτυπα

Μετά την επίθεση που εξαπέλυσε κατά του καθηγητή Χρήστου Γιανναρά στα τέλη Ιανουαρίου η "αδελφή ψυχή" της κυρίας Θ. Δραγώνα, που ακούει στο όνομα ΑΝΝΑ ΦΡΑΓΚΙΟΥΔΑΚΗ αποφάσισε να ασχοληθεί με την ΗΡΩΙΚΗ δασκάλα της Θράκης, (ούτε το όνομά της δεν τολμά να αναφέρει το νέο-οθωμανικό Σούρκελο) προσθέτοντας λαμπρές σελίδες μοντέρνας κωμωδίας στο υπο συνεχή εκπόνηση σύγγραμμα που φέρει τίτλο «Σηκώθηκαν τα ραπανάκια Τουρκίας να βαρέσουν τον μανάβη»

Θεωρώντας πως τα ποιοτικού κωμικού περιεχομένου άρθρα είναι στις μέρες μας πραγματικά δυσεύρετα, σας παραθέτω αυτούσιο το τελευταίο δημιούργημα μοντέρνας ποιοτικής κωμωδίας της εν λόγω λαμπρής κυρίας ευχόμενος για μια ακόμη φορά ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ…

«Ο δρόμος για την κόλαση»
Του ιερού τέρατος μόρφωσης και πατριωτισμού ΑΝΝΑΣ ΦΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ

«Είναι στρωμένος με καλές προθέσεις». Δασκάλα σε μειονοτικό σχολείο της Θράκης έγινε τηλεοπτικό θέαμα. Γιατί;

Κατά τον θρακικό Τύπο: μια μέρα, 8/2/08 (ναι, 2008) η δασκάλα επιπλήττει την καθαρίστρια του σχολείου, παρεμβαίνει ο σύζυγός της επιστάτης να την υπερασπιστεί και... λίγες ώρες αργότερα ο επιστάτης μηνύεται, συλλαμβάνεται, δικάζεται και καταδικάζεται για εξύβριση και πρόκληση «κάκωσης» στο χέρι της δασκάλας.

#Κατά τιςτηλεκπομπές: όλα πήγαιναν θαυμάσια στο σχολείο και το χωριό, ώσπου μια μέρα ο επιστάτης επιτέθηκε στη δασκάλα και της «έσπασε το χέρι». Στη συνέχεια η υπερβολή υπερβαίνει κάθε όριο. Στα ασαφέστατα αίτια του συμβάντος με τον επιστάτη δίνονται τερατικές διαστάσεις διεθνούς συνωμοσίας: «επιτέθηκαν» στην «ελληνίδα δασκάλα», «επειδή» πάσχιζε να εμποδίσει «τον εκτουρκισμό της Θράκης».

#Ωστόσο πριντο συμβάν (όπως ανέφεραν οι τηλεκπομπές αντιφάσκοντας), οι γονείς μάζεψαν υπογραφές ζητώντας τη μετάθεση της δασκάλας καιοι μαθητές σταμάτησαν να πηγαίνουν σχολείο! Το γεγονός μόνο του αποκαλύπτει πολύ μεγάλες ευθύνες της δασκάλας. Οταν η πατριωτική της δράση συμβάλλει να σταματήσουν τα μουσουλμανάκια το σχολείο, αναμφίβολα καταλαβαίνει λάθος τον πατριωτισμό και τον εφαρμόζει ακόμα χειρότερα.

#Οι τηλεκπομπέςεπίσης τον πατριωτισμό επικαλούνται. Φουσκώνουν ένα προ διετίας συμβάν. Διαδίδουν ότι στη Θράκη «γίνονται» σημεία και τέρατα. Καλλιεργούν αγανάκτηση πατριωτική: ιδού η «ελληνίδα δασκάλα», της «σπάνε το χέρι» και «την αναγκάζουν να ζητήσει μετάθεση» για να «εκτουρκίσουν» τη Θράκη. Ετσι εμφανίζεται μέγας πράκτορας του «εκτουρκισμού», αυτός που επιτέθηκε στη «μία», μοναδική στη Θράκη πραγματική «ελληνίδα», ο μουσουλμάνος επιστάτης του σχολείου σύζυγος της καθαρίστριας!

#Τι (διάβολο)εννοούν κραυγάζοντας η δασκάλα «θέλει ελληνική τη Θράκη», σαν να μην είναι ελληνική!

Εκατοντάδες δάσκαλοι δουλεύουν στα 220 μειονοτικά σχολεία μέχρι τα σύνορα με τη Βουλγαρία και την Τουρκία. Και προβάλλεται πατριωτική η «ανακάλυψη» ότι «μία» δασκάλα «θέλει» τη Θράκη «ελληνική»! Πού καταλήγουν όλα τούτα; Διαστρεβλώνεται άκριτα η θρακική πραγματικότητα.

Ναρκοθετείται ο δρόμος που άνοιξε και προχωρεί προς τη συνύπαρξη των τοπικών διαφορών. Δηλαδή διακυβεύονται σοβαρά, ευαίσθητα και ακριβώς εθνικά θέματα. Από πατριωτισμό!

Το λαμπρό αυτό Άρθρο δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ στις 5/6/2010

Η εκλεκτή συγγραφέας του παραπάνω άρθρου θα βρεί την ΑΠΑΝΤΗΣΗ που της αξίζει ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: