"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


Διεκδικήστε το Ιnternet που πληρώνετε!

Αν η σύνδεση στο Ιnternet δεν λειτουργεί/διακόπτεται ανά περιόδους/έχει ταχύτητα πολύ χαμηλότερη από την ονομαστική:

Υποβάλετε έγγραφη ή ηλεκτρονική καταγγελία στην εταιρεία, ζητώντας:

1 Την άμεση αποκατάσταση της σωστής λειτουργίας της σύνδεσης.
2 Τη διαγραφή των φερόμενων ποσών (λογαριασμών, τελών κτλ.) για το διάστημα που παρέχει πλημμελώς τις υπηρεσίες της.
3 Την καταβολή αποζημίωσης για τη ζημία που υφίστασθε από την πλημμελή παροχή των υπηρεσιών σας.

Η εταιρεία οφείλει να σας δώσει «μοναδικό αριθμό αναφοράς», ένα είδος αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησής σας.
Αν σε 20 ημέρες δεν έχει επιλυθεί το πρόβλημα, υποβάλετε έγγραφη ή ηλεκτρονική καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), επισυνάπτοντας τον «μοναδικό αριθμό αναφοράς».

Η ΕΕΤΤ μεσολαβεί για την επίλυση του προβλήματος και επιβάλλει πρόστιμα, σε περίπτωση παράβασης νομοθεσίας. Είναι υποχρεωμένη να απαντά στις καταγγελίες.

Αν το πρόβλημα δεν επιλύεται και η εταιρεία συνεχίζει να σας στέλνει λογαριασμούς για υπηρεσίες που δεν λαμβάνετε, υποβάλετε έγγραφη ή ηλεκτρονική καταγγελία στην εταιρεία, ζητώντας, ακόμη και αν δεν έχει παρέλθει η υποχρεωτική χρονική διάρκεια της αρχικής σύμβασης (π.χ. δωδεκάμηνη δέσμευση):

1 Την άμεση ακύρωση της σύμβασης.
2 Τη διαγραφή των φερόμενων ποσών (λογαριασμών, τελών κτλ.) για το διάστημα που δεν παρείχε ή παρείχε πλημμελώς τις υπηρεσίες της.
3 Την καταβολή αποζημίωσης για τη ζημία που υφίστασθε από την πλημμελή παροχή των υπηρεσιών της.

Αν η εταιρεία αρνηθεί να ακυρώσει τη σύμβαση, λόγω δωδεκάμηνης δέσμευσης, ή αν σας επιβάλει την καταβολή πρόσθετων τελών αποσύνδεσης/χρεώσεων απενεργοποίησης κτλ.:

1 Αρνηθείτε εγγράφως ή ηλεκτρονικώς την καταβολή, αναφέροντας λεπτομερώς τα στοιχεία που αποδεικνύουν τις πλημμελείς υπηρεσίες. Η απλή προφορική ή τηλεφωνική άρνηση δεν σας κατοχυρώνει απόλυτα απέναντι σε πιθανές μελλοντικές αγωγές της εταιρείας.

2 Υποβάλετε έγγραφη ή ηλεκτρονική καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή, στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στην ΕΚΠΟΙΖΩ, προσαρτώντας όλες τις προηγούμενες καταγγελίες και επιστολές.

ΠΗΓΗ ΤΟ ΒΗΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: