Διεκδικήστε το Ιnternet που πληρώνετε!
Αν η σύνδεση στο Ιnternet δεν λειτουργεί/διακόπτεται ανά περιόδους/έχει ταχύτητα πολύ χαμηλότερη από την ονομαστική:
Υποβάλετε έγγραφη ή ηλεκτρονική καταγγελία στην εταιρεία, ζητώντας:
1 Την άμεση αποκατάσταση της σωστής λειτουργίας της σύνδεσης.
2 Τη διαγραφή των φερόμενων ποσών (λογαριασμών, τελών κτλ.) για το διάστημα που παρέχει πλημμελώς τις υπηρεσίες της.
3 Την καταβολή αποζημίωσης για τη ζημία που υφίστασθε από την πλημμελή παροχή των υπηρεσιών σας.
Η εταιρεία οφείλει να σας δώσει «μοναδικό αριθμό αναφοράς», ένα είδος αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησής σας.
Αν σε 20 ημέρες δεν έχει επιλυθεί το πρόβλημα, υποβάλετε έγγραφη ή ηλεκτρονική καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), επισυνάπτοντας τον «μοναδικό αριθμό αναφοράς».
Η ΕΕΤΤ μεσολαβεί για την επίλυση του προβλήματος και επιβάλλει πρόστιμα, σε περίπτωση παράβασης νομοθεσίας. Είναι υποχρεωμένη να απαντά στις καταγγελίες.
Αν το πρόβλημα δεν επιλύεται και η εταιρεία συνεχίζει να σας στέλνει λογαριασμούς για υπηρεσίες που δεν λαμβάνετε, υποβάλετε έγγραφη ή ηλεκτρονική καταγγελία στην εταιρεία, ζητώντας, ακόμη και αν δεν έχει παρέλθει η υποχρεωτική χρονική διάρκεια της αρχικής σύμβασης (π.χ. δωδεκάμηνη δέσμευση):
1 Την άμεση ακύρωση της σύμβασης.
2 Τη διαγραφή των φερόμενων ποσών (λογαριασμών, τελών κτλ.) για το διάστημα που δεν παρείχε ή παρείχε πλημμελώς τις υπηρεσίες της.
3 Την καταβολή αποζημίωσης για τη ζημία που υφίστασθε από την πλημμελή παροχή των υπηρεσιών της.
Αν η εταιρεία αρνηθεί να ακυρώσει τη σύμβαση, λόγω δωδεκάμηνης δέσμευσης, ή αν σας επιβάλει την καταβολή πρόσθετων τελών αποσύνδεσης/χρεώσεων απενεργοποίησης κτλ.:
1 Αρνηθείτε εγγράφως ή ηλεκτρονικώς την καταβολή, αναφέροντας λεπτομερώς τα στοιχεία που αποδεικνύουν τις πλημμελείς υπηρεσίες. Η απλή προφορική ή τηλεφωνική άρνηση δεν σας κατοχυρώνει απόλυτα απέναντι σε πιθανές μελλοντικές αγωγές της εταιρείας.
2 Υποβάλετε έγγραφη ή ηλεκτρονική καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή, στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στην ΕΚΠΟΙΖΩ, προσαρτώντας όλες τις προηγούμενες καταγγελίες και επιστολές.
ΠΗΓΗ ΤΟ ΒΗΜΑ
Ετικέτες
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ,
ΒΗΜΑ,
INTERNET
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου